İnsan kırıldıkça değişir, değiştikçe kırılır. Ama kimileri vardır ki değişip değişmediğinin bir önemi yoktur. Çünkü onlar kırmak için vardır. Ve bu insanlar öyle bir zamanda öyle bir hamle yaparlar ki saç diplerine kadar kırarlar kalpleri söylemeye gerek bile yoktur. Ama en çok beklemediği zamanda beklemediği kişiden gelen hamleler kırar insanı ne yazık ki buna bir çare yoktur. Elimizden gelen tek şey savunma mekanizmasını devreye sokup en az yarayı almaya çabalamaktır. Peki nedir bu savunma mekanizması? Bana göre bir süre insanlarla ilişkine sahip çıkıp doğru kararlar almaya bakmak.
Velhasıl kelam benim artık bu savunma mekanizmamı tam güç kullanma vaktim gelmiştir. Yaşadıklarımı yaşayacaklarımı ve yaşamak istediklerimi ayrı ayrı önüme koyup tek tek ayıklamam en sonunda da bunları gercekleştirmem gerekmektedir. Ama asla bunlara fırsat verilmemektedir.
İster ergenlik buhranı deyin ister bunalım. Ben büyük bir çıkmazdayım. Son dönemde de çevremde olup bitenleri adlandırmaya başladım. Ve böylece istemsiz bir şekilde insanların gercek yüzleriyle tanıştım. Göz görmez kulak duymaz ama kalp hisseder. Ben de şu an öyle bir dönemeçteyim. Ya mantıklı olanı seçip önüme bakarım ya da her zaman olduğu gibi duygusal olmayı seçip acıya mahkum kalırım. Ve ben fark ettim ki ben ikisini de istemiyorum. Yakın çevrem bilir ki ben hem mantıksal zekamı hem de duygusal zekamı kullananlardanım. Lakin şu son günlerde yaşadıklarım ve hissettiklerim beni derinden sarsmakta. Fark ettiniz mi bilmem ama karakterlerimin bile yaşama haklarıni sorguluyorum. O yüzden bu psikolojiyle yazarsam aklimdaki finali değil bana dayattılanları yazarım.
Okuyan bir avuç dolusu insanlar içindi bu bilgilendirme. Ne zaman geri dönerim geri döndüğümde bulur muyum? İnanın bilmem bilmek istermiyim orası da meçhul. Bu bir sitem değildir. Aksine okuyanlara teşekkür. Multideki şarkıyı çok severim umarım sizde beğenirsiniz. Kendinize iyi davranın çünkü başkaları bunu yapmayacaktır. Hoşça kalın!
Dip not:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEYL
ChickLitUmut, maviyle birleşti. Kırmızı, tutkuyla harmanlandı. Beyaz, masumluğa bağlandı. Siyah ise kötülükle cezalandırıldı. Oysa belki de siyah bu hikayede en masum olandı. •