chpter 18

136 31 1
                                    

Author pov

Hyuro keluar kelas utk pg ke tandas..

Yelah...baru nk sweet2 kne kacau ngn member bts pulak..kahkahkah

"Hyuro...awk nk pg mana.."tegur kai yg ashik kejar hyuro dari belakang..

"Tandas lh...x kn lh awk nk ikut.." hyuro trus meninggalkn kai..

"Aik..cptnya berubah mood"kai menggaru kepalanya yg tidak gatal..

....

Hyuro dalam perjalanan utk pg ke tandas..tapi malangnya hyuro terlanggar dgn seorang yeoja..

"Weishh...kau buta ke ha!!"marah yeoja itu atau dikenali sebagai pontianak -,-

Sape lagi klau bukan joy an? Dah dia je yg slalu cari masalah ngn hyuro -,- ( sorry kepada fans joy.)

"Sorry lh...aq pandang bawah tadi.." bls hyuro..

"Klau nk jln..pndang depan bukan pandang bawah..sengal jugak kepala otak kau ni kn?" Balas joy dgn suara yg agak tinggi.. dan menolak kepala hyuro dgn jari telunjuknya..

Hnya mampu bersabar dgn pompuan ni -,-

"Dh ah..aq x nk cari gado ngn kau...ok bye.. see you again." Hyuro trus meninggalkn joy..

"Heii! X hingin aq nk jumpa kau lagi!" Jerit joy kpd hyuro yg semakin jauh meninggalkn joy..

Hyuro tidak menghiraukan kata2 joy..

"Pompuan perampas mcm ni lh prangainya!" Joy menjerit ke arah hyuro kerana masih lagi sakit hati dgnnya..

Joy trus bergerak pg ke kelas...tiba2 ternampak kai yg tgh tercangak duduk dkt kantin...agaknya dia tunggu hyuro..

"Ehh? My honeyy!" Joy mula mengeluarkn sifat gedik yg melampaui batas tuh..

"Eh? Hai joy.." kai tersengih melihat muka joy..

"You buat ape kt sini?" Joy duduk di depan kai kemudian mendagu smbil melihat mata kai ..

"Saya tunggu hyuro..." balas kai dan mengalihkn pandangannya dari memandang muka joy..

Muka joy terus berubah..
"Buat ape you nk tunggu pompuan perampas tu? Lebih baik kita naik kelas sama2." Joy terus bgun dan memegang lengan kai smbil terlompat lompat..

"Er...awk pg lh dulu..saya ada hal dgn hyuro..sbb tu sya nk jumpa dia..dan knp awk ckp hyuro tu peramp--" ayat kai tergantung

"Alah...hyuro x de lh kt sana...jom lh.." joy trus menarik kai..

"Er...okay2 saya ikut.." kai akur dgn kata2 joy dan mereka bergerak pg ke kelas bersama sama..

.....

V pov

Aku dalam perjalanan balik ke rumah...kalau hal tu x berlaku..mungkin aku tgh bersekolah skarang ni..hmm

Masa aku sedang berjalan di atas bahu jalan..aku bercadang utk duduk di taman sementara supaya hilangkan stress..

Di taman tu sgt sunyi..knp sebelum ni aku x lepak kt taman ni ha.?

Aku duduk di atas kerusi awam yang terletak di depan tasik..

"Ha...ni boleh rehat ni.." aku meletakkn bag sekolah di sebelah dan bersandar di kerusi awam itu..

Aku termenung di langit yg cerah serta burung2 yg bertebangan..dan sambil itu aku tgh berfikir..

"Aku rsa aq dh mula suka dkt dia.." aku mula terbayangkn wajah hyuro di awan2 yg cerah itu..

"Tapi..aku lambat.." aku mengeluh dan memejam mata sementara..

'Kring...kringg..'

Kedengaran bunyi loceng penjual aiskrim..." hah!" Aku terkejut ..

Loceng aiskrim pon terkejut -,-

"Aiskrim! Aiskrim! Maii beli aiskrim! Murah2! Hari ni ada diskoun ! Mai belii!" Jerit penjual aiskrim itu yg berusaha utk mendapatkn keperluan..

Pahal lha dia jual kt tmpat sunyi ni -,-

"Ha...da lama x makan aisrim." Aku membuka bag dan mencari di mana dompet..

"Eh? Mana dompet aku ni?" Aku mencari lagi di dlm bag..
Mustahil hilang...aku berusaha mencari ..

Author pov

"Hoiii macha! Bagi aku duit!" Tiba2 kedengaran suara seorang namja ...

"Haa? Saya x da duit...m a ma maff! " penjual aiskrim itu trus melarikn diri serta barang2 aiskrimnya..

"Woii! Pahal kau lariii?!" Namja itu ingin mengejar penjual aiskrim itu..tetapi di tahan oleh kawan sekepalanya.

"Wei..relax lh baderr..kau tgk kt sana..ada sorang namja ..kita attack dia jom.." namja itu memberi cadangan utk mengugut v ..

2 namja itu pg ke arah v..

V yg tgh sebok mencari bag dompetnya di dlm bag..tiba2 namja itu merampas bag v..

"Woiii! Bag aku lh! Bagi balik!" Jerit v dan ingin merampas bagnya semula..

"Arrhhh! Aku nk duit! Bagi semua duit kau skrang!" Namja itu menolak v..membuatkn v terjatuh di atas tanah..

Namja ite mengeluarkn semua barang2 di dalam bag v.

Dan terjumpa lh bag duit v..

"Ahaaa..." namja itu smirk dan merembat semua duit v yg ada di dlm bag dompet nya..

"Woii! F*ck! Bgi balik duit aku!" Darah v mula naik..dgn kemarahan yg membuak buak..v terus menumbuk namja tu..

'Bukkk!'

"Arggh.." darah mula terkeluar sedikit..dan sebatang gigi namja itu patah..kahkahkah.. gigi x ori mcm tu ah ...bhahaha

"Weysh..berani kau tumbuk member aku an?" Seorang namja lagi itu trus menendang perut v..

"Arghh..."v kesakitan..

"Wehh wehh.! Kerjakn budak ni.." arah namja itu kpd member sekepalanya..

"Budak kuag ajar mmg patut kna mcm ni!" Namja itu menumbuk pipi v..darah mula menguasai di muka v..

2 namja itu mula membuli v..v tidak dpt tahan lagi..dia ingin memina tolong..tapi tiada sapa di taman yg sunyi itu..

Tbc..

Apa jadi kt v agaknya? Ha..klau cita ni x de kne mengena dgn tajuk cita..sorry lh ye?

Thnks for reading..
사랑해!

사랑해!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C]Paper Heart ||MalayWhere stories live. Discover now