Hyuro pov
Aq mengeluarkan bag bagasi besar di luar rumah..hanya tinggal untuk letak di bonet kereta sahaja..
"Hyuro..dah siap ke?" Tnya omma sambil menurunkan bag kecil khas untuk barang makeup nya dari atas.
"Semua dah siap" bls aq dengan malas..
"Kenapa monyok sangat ni..gembira lah sikit" kata omma sambil membelai rambut aq dengan lembut..
"Nak gembira mcm mana? Omma tahu kn ..hyuro akan tinggalkn kwn hyuro buat selama lamanya... " bls aq smbil merenung mata coklat omma itu..
Omma hnya tersenyum melihat aq.. " hyuro..setiap dugaan ade hikmahnya..mana tahu suatu hari nanti kamu dapat jumpa kwn kamu semula?"kta omma..
"Hmm..ye lah omma. Omma nk hyuro letakkan bag omma ni kt dalam bonet kereta ke?" Tnya hyuro smbil melihat tgn ommanya yg sedang memegang bag.
"Ha..elok lha tu tolong omma daripada melanguk duduk tepi pintu nih. " kta omma smbil menghulurkan bagnya ..
"Hahaha...omma dah pandai buat kelakar dah sekarang ya?" Usik aq smbil ketawa kecil.
Aq terus meletakkan bag bagasi besar aq dan bag makeup omma di dalam bonet kereta.. pasport pun dah sedia ada untuk pergi ke lapangan terbang.. good bye korea T_T
I will miss you.. lagi2 kawan2 aq.. dia orang lah kawan yg paling baik diantara kwn yang berjuta.. tak lupa juga taetae .Sedang aq menyusun bag di dalam bag..tiba2 omma memanggil.
"Hyurooo! Ni ha! Kwn datang nk jumpa kamu" jerit omma dripada luar rumah..
"Oh ?! Ni mesti eyfa..putry ngan dhiraa ni! " aq cepat2 pergi ke arah jeritan omma..
Kelihatan eyfa..putry dan dhira sedang berdiri di hadapan ommanya..
Ommanya hnya tersenyum melihat muka aq yg kegembiraan itu..omma terus masuk ke rumah untuk menguruskn apa yang patut.
"Korang! :) " panggil aq sambil mendepakan tangan untuk memeluk..
"Hyurooo~~" kata mereka serentak dan terus pergi ke arah hyuro ..
Mereka pun berpelukkan secara beramai ramai..habis sesak nafas aq dibuatnya π_π
"Hyuro! Kenapa kau tak nk bagitahu kitorang yg kau nk pergi england? Sampai nya hati..tergamaknya kau buat aq mcm ni " kata putry ..
"Sorry.. aq mmg nk bagi tahu korang..tapi x de masa yg sesuai. Btw. Mcm mna korang tahu ?" Bls aq dan melepaskn pelukkan mereka..
"Namja chingu kau lha yg bagitahu.. nasib baik dia bagitahu..kalau x? Hilang mcm tu je lah dlm pandangan mata kitorang. " bls pula si dhira.
"Namja chingu?" Aq mula blur ketika itu..
"Kim jongin lah ..a.k.a kai.. -,-" sampuk eyfa dengan muka seposennya..
"Ahaha...korang salah faham ni..aq dgn dia x de ape2 hubungan pun " kata aq.. ye lah tu -,-
"Eleh..dah fall in love tu nak cover2 pulak.. " kata putry..
"Bnda betul lah putry" aq tersengih memandangnya..
Cakap pasal kai ni.. dia tak datang ke nk tengok muka aq ni buat kali terakhir T^T
V pun sama.. dia ni touching dengan aq bukan main lama lagi. T_T ape salah aq dengan dia? Kalau aq ade buat salah besar kat kau..mianhe..sorry minta maaf.. :("Hyuro. Lepas kau gerak ni. Kitorang nk gerak dh eh? Aq kne hantar dorang ni pg balik umh. Sebagai member..kita kena hantar member dia kemana member dia nk pergi" kata dhira dengan bangganya..
YOU ARE READING
[C]Paper Heart ||Malay
RomanceMengisahkn tentang seorang perempuan yg bernama lee hyuro yang tinggal di jepun.. Hyuro mempunyai seorang kawan daripada kecil lagi..iaitu kim taehyung atau dikenali sebagai taetae..tetapi malangnya taetae meninggalkn hyuro pada umur 7 tahun.. taeta...