chpter 3

298 44 1
                                    

Hyuro pov

"Haa...sekola baru..." aq mengeluh dan melihat banggunan sekolah yg terlajak tinggi tuh..

Aq masuk pintu gate...ramai gile murid2 -,-. Skola lama aq dulu x ramai mcm ni pon..

"Mne pejabat...harap murid2 kt sini sporting.." kta aq..

Aq berjalan menuju ke sekumpulan murid perempuan dlm 5 org mcm tu...

"Ahhhahahahahahahaahaha" mereka tergelak mcm org gile...tah ape yg klakar nyew..

Takut pulak aq nk tegur dorang.. -,-.
Mungkin kne rasuk hntu..

"Amm..tumpang tnya..bole tak--" blum smpat aq nk habiskn ayat...tiba2 kne potong dgn sorang minah ni..

"Kau sape? Murid baru? Bdk bru nk up...hbhahbhahhhha" gelak si kumpuln pontianak tuh..

Klakar ke bro -,- rse nye kau tgh buat lawk hmbr skng ni...nk aq gelak? HAHA!

"Jgn potong ayat aq please..aq just nk tnya...pejabat kt mna.." tnya aq dgn penuh kesabaran

"Nk tau pejabat kt mna? Kt lubang jamban...bhahaahhahahaha" bls slh sorang group pompuan tuh..

Emm..kau mmg tgh buat lwk hmbar. Org tgh serius..kau nk main2 plk..mampos kau lah..

"Emm..x nk tlg x pe..jgn nk sakitkn hati org jeh..." bls aq dan trus bla dri situ..

"Wei pompuan! Klau kau sakit hati bgus la tuh! Ni group red velvet lah weyh..group paling hot skaliiyyy!" Bls sorang minah tu..

Ha? Red velvet? Tu bkn nme kek ke..mmpos la..mls aq nk layan..

Aq x hiraukn kata2 mereka..dan bla mcm tu je..

...

"Mne pejabat nih...nk tnye org x bole diharap...nk buat lwk hambar no 1..lgi2 kumpulan kek mnde tah tu...yg gelak mcm pontianak tuh..emph!" Rungut aq keseorangn..

Tiba2 aq terlanggar sekumpulan perempuan lagi ....3 org mcm tu ..

Huh..harap dorang x mcm pompuan pontianak tuh -,-

"Haa...sorry! Aq x sngaja.." kta salah seorang group tu dan tunduk byk2 kali kt depan aq..

Ha...terlajak baik pulak -,-

"Haha..x pe2" bls aq smbil tersengih..

"Btw awk budak bru ka?" Tnya salah satu drpd group 3 org tu..

Nmpk comel plk die ni...

"Ha a...pejabat kt mne eh?" Tnya aq

"Pejabat dekat jew...jom ikut kitorang.." kta seorg drpd group tu...yg mcm lelaki sikit...yew..mmg mcm lelaki pon..pkai bju skola lelaki...em.. -,-

...

"Haa...ni dia... " mereka menunjukkn pintu pejabat

"Yah...thks korang.." bls aq

"No problem" bls mereka

"Btw nme korang spe?" Tnya aq

"Oh? Yaa...dhira imnida.." bls dhira yg terlajak baik tu..

"Aq eyfa.." bls pula si tomboy

"Kita pulak...putry!" Kta si happy virus tuh..

"Ohh? Hyuro imnida.." aq bow dan senyum..

"Ok..kitorang grak dulu..bai" bls dhira dan berlalu pg bersama eyfa dan putry..

....

Aq berjalan menuju ke kelas baru. ..

"Klas 4 bs? -,-..mcm mne la skola dpt nme tu.." kta aq keseorangn..dan otw ke kelas 4 bs..

Dan tiba2 aq terlanggar seorang namja..

Huh..kne langgar lagi -,-

"Ah?! Weyh! X nmpk keh?! Buta eh?!" Mrh nmja tu bersama 6 org membernya..

"Mi mianhe.." aq tunduk

"Kau sape?!" Tnya namja tu..

.....

Huhuuuhu
Klau x best sorry T^T

[C]Paper Heart ||MalayWhere stories live. Discover now