"Hyuro...awk tau x saya sygkn awk? Knp awk buat saya mcm ni? Saya ni bf awk..knp awk sanggup buat saya mcm ni "
"Maafkn saya..saya terpaksa lepaskn awk v.."
"Hyuro please jgn mcm ni...awk mmg x cintakn saya ke?"
"Sbb saya cintakn awk lh saya buat mcm nih!"
"Hyuroo!"
"Mian v"
"Lee hyuroooo!"
..
"Bwwohhhhhh!" Hyuro yg sdg tidur lena terus terjaga dan menjerit mcm org gila..
Habis berpeluh badan..basah satu katil ..ish3
"Aq mimpi psl dia? Bercinta? Oh no no...nasib ini mimpi..huhh" hyuro menghelakn nafas lega..
Tiba2 jantung hyuro berdegup kencang..
"Oh no...jantung aq dh diserang sekali lagi.." hyuro menyentuh dadanya utk menenangkn jantungnya yg berdegup terlajak laju tu.
Ni sbb mimpi menyeramkn tu lh.. -,-
"Wahai jantung..kalau kau nk pam darah tu. Pelan2 " kta ku kpd jantung..
"Knp aq mimpi dia? No! Die bukan bf aq...dlm mimpi je la! "Bebel ku seorang diri..
mmg dlm mimpi pon an?
Sedang hyuro bebel seorang diri.. henfonnya bergetar
"Katalk"
"Aik? Dh pukul brp sebenarnya.." hyuro melihat jam dinding menunjukkan pukul 1.07 pagi..
"Ade jugak makhluk asing meses pagi2 buta ni...pg balik pluto la..." smpat lagi hyuro bergurau sorang2 dalam bilik
Hyuro cepat2 mengambil henfonnya ...
"Ha? 10 meses? Sape hantar ni?"
Terdapat 10 notification di app kakao talk..hyuro berasa hairan bila melihat meses itu..
"Vlien? Sape vlien?" Hyuro membuka conversion valien dan membaca apa meses yg dihantar oleh vlien..
Vlien : hyuro..
Vlien: maafkan aq
Vlien; kau mrh aq ke..
Vlien: ye..aq thu aq salah. Org penipu ni mmg patut di hukum..
Vlien : tlg jgn benci aq
Vlien : tlg jgn x lyn aq
Vlien: tlg maafkn aq
Vlien: tlg jgn marah aq
Vlien : Dan....tlg jgn buat aq cemburu lagi...
Vlien ; bye
Vlien is offline
"Haa?" Hyuro blur seketika.
"Oh..ni dh mmg sah2 v tu kn..erm" kta hyuro dan membaca semula meses tadi..
"Ok kjp..asl dia tulis jgn jealose kn dia lagi? Ok ni pening.." hyuro mula pelik dgn ape yg v tulis..
"X kn lha dia jealose ngn abg idola aq?" Hyuro memasukkan nama kai dalam hal tu pula..
Elok2 jantung hyuro dah tenang...tiba2 berdegup kencang...lagi laju dri yg tadi..
"Aish...mahu tercabut jantung dibuatnya.." hyuro mula rasa gementar..
Hyuro trus baring semula di atas katil dan pandang ke arah siling..
"Knp aq rasa nk maafkn dia pulak ni...padahal dia dh tipu aq..aq ni jenis x suka org tipu2 ni...but....why?" hyuro mula timbul rasa hairan..
YOU ARE READING
[C]Paper Heart ||Malay
RomanceMengisahkn tentang seorang perempuan yg bernama lee hyuro yang tinggal di jepun.. Hyuro mempunyai seorang kawan daripada kecil lagi..iaitu kim taehyung atau dikenali sebagai taetae..tetapi malangnya taetae meninggalkn hyuro pada umur 7 tahun.. taeta...