20

463 31 3
                                    

" Tiesithän, että meistä tulee maailman ihanin ja onnellisin perhe?"
Lämpimät huulet koskettivat niskaani ja kämmenet painautuivat hyvää vauhtia kasvavaa vatsakumpuani vasten. Hymy kohosi väistämättä huulilleni, olemassa ei varmasti ollut parempaa tapaa aloittaa aamua.
" Susta tulee täydellinen isä", hymähdin ja painoin suukon miehen huulille.

Aluksi oli tuntunut oudolta, minä aivan oikeasti kannoin pientä ihmistä sisälläni. Pientä, joka oli täysin riippuvainen minusta, ja joka valmiiksi rakasti minua. Joka kerta, kun vauva kuuli isänsä äänen, se innostui vetämään omaa jumppatuokiotaan, joka ei minusta tuntunut ihan niin mukavalta. Niall oli lapselle täydellinen isä, joka tekisi hänen lapsuudestaan niin ihanaa kuin mahdollista.

" Kulta, sulla on tänään se ultra", Ni muistutti, aivan kuin en olisi sitä itse muistanut. Naurahdin ja suukotin vieressäni kahvia hörppivää aviomiestäni poskelle. Hänestä raskauteni oli kaivanut esille kaikista herkimmät ja lempeimmät puolet, ja sain nauttia kokopäiväisestä huolenpidosta. Hän oli jopa käynyt Harryn kanssa ostamassa lapsellemme vaatteita, vaikkei meillä ollut vielä tietoakaan sukupuolesta. Hän oli palannut ainakin kolmen ostoskassin kanssa, ja hänen mielestään ehdottomasti paras ostos oli ollut FC Barselonan pelipaita Neymarin nimellä ja pelinumerolla varustettuna. Oli lapsemme sitten tyttö tai poika, hänestä tulisi jalkapalloilija. Siihen kai minulla ei ollut vastaan sanomista.
" Itseasiassa se ultra alkaa tunnin päästä, joten voitais alkaa jo valmistautumaan", totesin ja laskin juuri tyhjäksi hörppäämäni kahvikupin tiskialtaan reunalle.

Kädet yhteen liitettyinä kävelimme pitkin Lontoon katuja. Siinä oli erittäin hyvä olla, ja tunsin kuinka onnellisuus oikein hehkui minusta. Oloni tuntui sillä tavalla voittamattomalta, aivan kuin olisin kyennyt tekemään mitä tahansa. Saimme ihailevia katseita ja muutamat onnittelut puiston läpi kävellessämme. Juuri tässä samaisessa puistossa olimme Niallin kanssa ihailleet tuoretta perhettä, ja toivoneet omalle kohdallemme samaa. Nyt me olimme siinä, elämässä omaa unelmaanne.

Istahdimme penkille vanhan tammen katveeseen, todettuamme ettei meillä ollut vielä kiire mihinkään. Muutama ujonnäköinen tyttö uskaltautui luoksemme. Hymyilin heille minkä taisin ja huikkasin tervehdyksen. Edes uteliaat fanit eivät laskeneet mielialaani.
" Me haluttiin vaan sanoa, että te ootte luultavasti koko vuosisadan ihanin pari ja teistä tulee täydellinen perhe", tytöistä rohkeimman näköinen uskaltautui avaamaan keskustelun. Hänellä oli korkeat poskipäät ja erityisen kauniit ruskeat silmät.
" Vau kiitos, olettepa ihania", totesin vaikuttuneena ja hymyni säihkyi varmasti kirkkaampana kuin koko päivänä. Fanit halusivat vielä meistä kaikista yhteiskuvan, jossa minä seisoin etualalla pitelemässä suurta vatsaani. Kuvan otettuamme, kiitimme yhdessä Niallin kanssa tyttöjä, ja hän jakoi vielä ystävällisesti nimikirjoituksensa.
" Tuleeko siitä tyttö vai poika?" nuorin tytöistä kysyi viitaten kädellään vatsaani.
" Itseasiassa sitä me olemme juuri menossa selvittämään ja meillä alkaa kohta olla kiire", Ni totesi vilkaistuaan rannekelloaan. Hän tarttui minua käsipuolesta ja lähdimme auringon lämmittäessä niskojamme jatkamaan matkaamme.

" Ja te siis halusitte tietää, että kumpaa sukupuolta tuleva supertähtenne edustaa?" nuori mieslääkäri varmisti minulta ja vieressäni seisovalta mieheltäni hymynkare huulillaan. Nyökkäsimme jännittyneenä, ja tunsin irkun puristavan kättäni yhä kovempaa.
" Kyllä se kuulkaa niin on, että teidän perheeseen on tulossa toinen kaunis tyttö."
Käännähdin katsomaan miestä vieressäni ja annoin kyyneleen valahtaa poskelleni. Niall sulki minut syleilyynsä ja nyyhkin onnesta hänen rintaansa vasten. Lääkäri naurahti lämpimästi ja ojensi minulle vielä juuri otettua ultaäänikuvaa. Liikuttuneena kiitin häntä kädestä pitäen.

Istuimme pienessä kahvilassa, jossain Lontoon syrjäkujalla.
" Anna, niin otan mun tytöistä kuvan", Niall hymyili ja kohotti kännykkänsä valmiuteen. Nostin kuvan kasvojeni tasolle ja hymyilin täydestä sydämestäni. Pian kännykkäni piippasi ilmoituksen merkiksi, ja avasin instagramini etusivun. Ensimmäisenä siinä komeili juuri napattu kuva ja teksti; " My girls❤"
Sillä hetkellä en olisi voinut olla onnellisempi. Minä todella rakastin Niall James Horania ja tulevaa tytärtämme sydämeni pohjasta.

// Se taitaa ystävät hyvät olla sellainen juttu, että tää ficci on nyt tullut päätökseen. Teen jonkinlaisen epilogin viimeistään ens viikolla. Kiitos aivan järjettömästi jokaiselle lukijalle, ootte mulle tärkeitä!<3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nothing can come between you and I ( One direction fanfic in finnish)Where stories live. Discover now