#twelve

190 27 0
                                    

Evrakları Sam'in masasına bırakıp daha gelmemiş olmasından faydalanarak hızlıca odasından çıkmayı planlıyordum. Tabii arkamı döndüğümde Sam ile karşılaşmasaydım. "Sarah!"dedi ve geniş gülümsemesiyle bana yaklaşmaya başladı.

Yerimden kımıldamamaya çalıştım ama o üstüme bu kadar tehditkar adımlarla ilerlemeye devam edecekse bu oldukça zordu. "Seni odamda görmeyi çok seviyorum."

Tam karşıma geçip elini yanağıma koydu ve işaret parmağını yanağımdan başlayıp boynuma kadar bana değdirdi. Eve gidince iyi bir banyo yapmam gerekecekti, hem de sabah duş almama rağmen. "Bugün yine çok güzelsin."

"Teşekkürler Bay Lucas ama yerime dönmeliyim. Bugün olan toplantınız sebebiyle beni arayacaklar."dedim ve yutkundum. Vücudu git gide daha da yakınıma geliyordu.

"Paranın iki katını vereceğim sana Sarah. Sadece bir kez."diye fısıldadı ve bir eli belim il kalçam arasındaki yeri sıkıca tutarken diğer eli yanağımdaydı. "Sadece bir gece."

Korkuyla geri çekilmeye çalıştım ama eli izin vermedi. "Bay Lucas, lütfen izin verin."

"Sam de."diye fısıldadı dudakları yanağıma ilerlerken.

Tiksinti ve korkuyla gözlerimi kapatıp onu itmeye çalışmaya devam ettim ama durmadı. "Sam, lütfen."dedim. Birkaç gündür olan yoğun duygusal anlarım sebebiyle ağlayabilecek kıvamdaydım.

"Ah."dedi ve elini kalçama indirip beni kendisine bastırdığında ağlamaya başlamıştım bile. "Michael sorunu ortadan kalktı, artık kimse yok. Sadece bir gece Sarah, ondan sonra zengin olacaksın."

"Fahişe değilim! Lütfen bırakın beni!"

"Bay Lucas?"

Sam ellerini üzerimden hızla çekerken hemen yanından uzaklaştım ve kapıda şaşkınlıkla duran Katy'e bakma gereği bile duymadan odadan çıktım. Artık daha fazla bun katlanamazdım. Michael'ın yokluğuyla cesaretlenmişti ve lanet olası her gün bana Michael'ın olmadığını hatırlatıyor, onu öne sürerek iyice ban yaklaşıyordu.

Artık buna dayanamıyordum.

Masamı başına geçip çekmecelerden ikincisinde bulunan kağıtlardan tekini alıp masamdaki kalemle istifa dilekçemi yazdım. Lanet olası işten bugün kurtulmalı, Michael olmadan gerçek bir hayata başlamalıydım.

*

aslında sarah boks falan biliyor ama Sam'e zarar veremez çünkü eğer ona zarar verirse işler çok daha kötü olur bunun yerine Sam'in kendisini bırakmasını istiyor...

yoksa sarah öldürürdü Sam'i aq
Ayrıca No Pressure || Bieber adlı hikayeme bakar mısınız?
Thanks xx

broken home | mgcHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin