"#WelcomeBackSarah GERİ GELMENE ÇOK SEVİNDİM AMAN TANRIM GERÇEKTEN GERİ GELDİN *AĞLAYAN EMOJI*"
"#WelcomeBackSarah Diğer kızlardan iyidir"
"#WelcomeBackSarah Konserde olmasından anlaşılmıştı geri geldiği"
"Michael o kızı hak etmiyor #sorrynotsorry #WelcomeBackSarah"
"Neden bu kadar tatlısınız #WelcomeBackSarah *fotoğraf*"
"SADECE GİDİP SARAH İÇİN DANS EDCEĞİM ÇÜNKÜ O BİR TANRI #WelcomeBackSarah"
Gülerek kızın tweetine yanıt atıp, "Bana göndermeyi unutma aşkım xx"yazdım ve cevap olarak gönderdikten sonra diğer tweetleri de okumaya devam ettim. Michael saçlarımı okşuyordu, bende onun göğsüne başımı yaslamış, benim için açtıkları hashtage bakıyordum.
"O kıza aşkım demeni kıskandım. Bana hiçbir zaman aşkım demedin."diye mırıldandığında Michael gözlerimi ona çevirdim ama sadece büzdüğü dudaklarını görebiliyordum.
"Çünkü sen, zaten benim aşkımsın."
"#WelcomeBackSarah BU KIZ DELİ!! AYRILMALARININ ARDINDAN BAŞKA BİR KIZLA DIŞARI ÇIKAN MIKE'A GERİ DÖNDÜ *ŞAŞKIN EMOJI*"
Bu tweeti görmem iyi olmuştu. "Bana şu esmer kızdan bahseder misin?"deyip telefonumu kilitleyip Michael'ın diğer yanına koydum ve belimdeki elini çekip doğruldum. Bedenimi ona döndürürken o da yatakta biraz geriye gidip sırtını yatak başlığına yasladı. "Bilmiyorum."deyip omuz silktiğinde kaşlarımı kaldırdım.
"Emin misin? Çünkü şuan emin ol ki bir sürü kanıt ortaya sunabilirim. O kız kim?"dedim kendimden emin gözlerimi ona meydan okudum. Cevap vermezse çok kötü şeyler yapabileceğimi bilmesi gerekiyordu.
Yutkundu. "Şey..."
"Yalan söylersen anlarım. Doğruyu söyle bana."
"O sadece takıldığım bir kızdı. Seni atlatmaya çalışıyordum."dediğinde kaşlarımı çattım.
"Gerçekten bunu düşündün mü? Beni unutmana izin verir miydim?"dediğimde gülüp kafasını iki yana salladı. "Asla buna izin vermezdin. Ama çok korktum. Bittiğini bile düşündüm."
"Ve..?"
Gözlerini gözlerime sabitlediğinde kalbimi tekrar kazanacağını biliyordum. "Seni ne kadar çok sevdiğim her seferinde aklıma geldi ve o kıza dokunamadım bile."
İçimde duygu tsunamisi olurken inleyerek dudaklarına uzandım. Birlikte olduğumuzdan beri gecemiz çok güzeldi. Ve dün gece de tam olarak üç buçuk saat ayakta kalmıştık. Bugünü grupça tatil ilan etmelerinin yanında, şimdi yanımdaydı. Evimizdeydik ve duvarlar, eskisinden çok daha sağlamdı. Artık asla yıkılmazdı. Dudaklarıma doğru inlediğinde gülümsedim. "Sarah?"
"Evet Mikey?"dedim yerimden kımıldamazken. Dudaklarımın altındaki dudaklarının kıvrıldığını hissettim. "Evlen benimle."
Söylediği şeyle kapalı olan gözlerim açıldı ve şaşkınlıkla geri çekilirken bana içtenlikle gülümseyen yüzüyle karşılaştım. "Ne?"
"Duydun beni. Evlen benimle."
"Hayır."dedim hemen.
Kaşlarını çattı. "Neden?"
"Çünkü yüzük yok. Yüzüğüm nerede?"dediğimde yüzündeki ifade gevşedi ve tekrar gülümseyerek kollarını açtı. "Gel buraya."
"Gelirim ama tweetleri okumam gerek. Benim için açtılar."
"Bizim içinde her gün açıyorlar."dedi kendini beğenmiş ses tonuyla. Kolların arasına girmiştim ama yine de çıplak koluna vurmadan edemedim. "Ve siz sadece birkaç tweete bakıyorsunuz. Ben sizin gibi değilim."
"Biliyorum bebeğim."dedi ve kıkırdayıp başımın üstünü öptü. "Şimdi bana doğruyu söyle."dedi ben telefonumu almış, hashtag tweetlerine bakmaya devam ettim. "Benimle evlenir misin?"
"Hı-hım."dedim umursamıyormuş gibi yaparak. Oysaki kalbim deli gibi atıyordu ve ellerim titriyordu.
"#WelcomeBackSarah Neden bize Michael ile olan bir video ya da bir fotoğrafını atmıyorsun? Sizi özledik *gözleri kalpli emoji*"
Aklıma gelen fikirle gülerken Michael çoktan homurdanmaya başlamıştı bile. "Lütfen yapmayacağımızı söyle."dediğinde tek kaşımı kaldırdım ve kollarından çıkıp ona döndüm. Hayranlarını gülümsetmek her zaman benim elimdeydi şu son zamanlarda.
"Eğer videoya katılmazsan ve gülümsemezsen seninle evlenmem."dedim ve video açıp onu çekmeye başladım. "Hayranlarının da bilmesini ve onay vermesini istiyorum."dedim ve gülümsedim. O da gülümsedi gülümsememe karşılı vererek.
"Onlar beni asla kırmaz."dedi Michael ve kameraya göz kırptı. "O zaman sor sorunu. Herkesin bunu bilmesi gerek."
Michel telefonun arkasındaki bana baktı. Gözleri tereddütlüydü. "Bunu..."
"Söyle şunu."dedim sırıtarak. Sadece kafasını ve çıplak omuzlarını çekiyordum.
"Evlen benimle Sarah."
"Bu soru değil."deyip kıkırdadığımda o da güldü. "Beni zor durumda bırakmaya bayılıyorsun."
"Ben senin her şeyine bayılıyorum."
"Benimle evlenir misin Sarah?"
"Hayranlarının huzurunda, evet!"dedim ve gülerek videoyu sonllandırıp Michael'a sarıldım. "Tanrıya şükür antilerim çok değil!"
Videoyu twitterda hashtagle beraber attıktan sonra telefonu yatağın kenarına bıraktım. Michael kollarıyla beni sararken gözlerimi kapatıp kokusunu içime çektim. "Seni çok seviyorum Sarah."
"Bende seni Michael."dedim iç çekerek. "Bende seni çok seviyorum."
*
birkaç okuyucum var ve umarım onlarda bu hikayeyi beğenmişlerdir
Ve
no pressure|| Bieber adlı hikayeme bakın lütfen 🙏
xx