hst. 16. Xavier Zijdenhoek. (Het document.)

72 8 0
                                    


Hst. 16. Xavier Zijdenhoek. (Het document.)

Naam: Xavier Zijdenhoek. Zoon van Maartje Bergsma (Zonnen elfje) en Xander Zijdenhoek (Weer elf)

Geboren: 9-9-1899

Overleden: 6-6-1927

Kracht: Weermeester.

Vaardigheden: Zet het weer om naar zijn hand en kan alle soorten weer creëren die er mogelijk zijn.

Zwakheden: Krachten zijn maar krachtig van korte duur. Door blinde woede verliest hij snel het overzicht.

Korte biografie: Dat er bekend is groeide hij op bij zijn ouders, toen hij zestien was verloor hij zijn ouders doordat deze waren vermoord door de normale mensen. Hij heeft toen een leger opgezet (De Wreden) en is gaan trainen. Hij kwam in oorlog met Greetje Simonshorden (De Vredelievende). Hij wou de macht in de wereld en de mensen vernietigen. De Vredelievende wouden dat mens en wezen samen konden leven. Beide wouden de vier elementen meesters overhalen om zich bij hun aan te sluiten maar deze wouden dat niet. Na tien jaar van oorlog hebben de meesters Xavier en Greetje omgebracht en de vrede keerde terug.

Familie: Ouders overleden. Geen broers of zussen. Niet getrouwd er is een vermoede dat hij een kind heeft maar daar is verder niks over bekend.

Verdere informatie: Zou getraumatiseerd zijn door dood van zijn ouders en heeft zich daardoor buitengesloten voor emoties en liet zich leiden door zijn woede.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EEN EXTRA HOOFDSTUK. Nu stel ik jullie teleur. Eigenlijk niet........ Volgende week ga ik met school naar Barcelona. (Flipmoment achter computer enn klaar) Dus ik dacht, ik geef jullie alvast een hoofdstuk en dan krijgen jullie er volgende week nog één. Snappen jullie mijn logica??? (Hoop het dan ben je de eerste) Maar als je deze voor volgende week laat gelden dan 1+1=2 hoofdstukken owkee genoeg rekenen en logica. xxx Isaa

ps. Nog een fijne vakantie. (Als je vakantie hebt tenminste....)


de vier elementen voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu