hst. 24. Ik hou ook van jou.

83 9 4
                                    


Hst. 24. Ik hou ook van jou.

Jason besloot dat Nora bij hem kwam slapen. "Ik ga even douchen." Jason loopt de badkamer in. Nora twijfelt. Zal ze? Ze doet het gewoon. Ze pakt een shirt uit zijn kast en loopt dan de badkamer binnen. Jason die al onder de douche staat ziet haar gestalte de badkamer binnen komen. "Nora?" Ze geeft geen antwoord. Hij ziet haar schim. Langzaam trekt ze haar shirt uit. Haar schoenen broek en sokken volgen. Nu staat ze in haar ondergoed. "Wat doe je?" Hoort ze Jason vragen. Ze negeert het. Haar handen gaan achter haar rug en al snel ligt haar bh bij de rest van het hoopje kleren. Met grote ogen staart Jason naar de schim, ze bukt en trekt haar onderbroek uit. Ze stapt de douche in. Jason kijkt haar recht aan, ze bloost en kijkt naar beneden. Zijn hand streelt haar wang en duwt haar kin omhoog, zijn lippen vinden die van haar en ze raken verstrengeld in een passievolle tongzoen. Zijn handen glijden naar haar rug en belanden op haar heupen. Nora gaat met haar handen door zijn haar. Jason trekt haar tegen zich aan onder de straal van de douche. Ze voelt zijn geslachtsdeel tegen haar buik. Ze stoppen de zoen en kijken elkaar aan. "Ik hou van je." Fluister Jason. Nora's ogen twinkelen en een glimlach siert haar mond. "Ik hou ook van jou." Hun monden vinden elkaar weer. Jasons handen strelen Nora's huid en hij knijpt plagend in haar billen.

Nora stopt de zoen en grijnst, lachend schud ze haar hoofd. "Nu wil ik onder de douche." Ze draaien van plek en Nora draait haar rug naar Jason toe. Het water glijd over haar lichaam heen. Jason kijkt toe hoe ze het water door haar haren laat gaan, nu pas kan hij haar goed bekijken. Zoals hij al had gezien heeft ze een goed figuur en mooie rondingen, zijn blik valt weer op haar heupen. Door het water zijn haar littekens roder geworden en vallen ze meer op. Zachtjes gaan zijn vingers over het stuk huid heen. Nora voelt een tinteling op de plek waar zijn vingertoppen haar huid raken. "Hoe kom je hieraan?" Ze had deze vraag al eerder verwacht en met een kleine zucht draait ze zich naar hem om. "Gesneden." Haar ogen staan ver weg en haar gedachten gaan terug naar de eerste keer dat het mes haar bloed liet vloeien.

De woorden bleven door haar hoofd suizen. "Niemand wil je. Dat is de reden dat je in dat weeshuis zit. Je kan jezelf nog beter van kant gaan maken." Tranen vloeien. Het is zo. Niemand wil mij. Niemand zit nog in het weeshuis als ze al twaalf zijn. Het mes wat ze uit de keuken gestolen heeft schittert in het licht van de badkamer. Zou het scherp zijn? Ze brengt het mes naar haar linkerhandpalm. Het maakt een diepe snee in haar huid en langzaam stroomt er wat bloed uit. Een pijntinteling gaat door haar heen en een klein glimlachje komt om haar mond. Dit is wat ik verdien, en nog veel meer. Ze trekt haar shirt omhoog en haar broek een stukje omlaag. Het perfecte stukje huid komt bloot te liggen. Het mes drukt in haar vel op haar heup. Door gebons op de deur schrikt ze en het mes maakt een diepe snee in haar huid. Hetzelfde gevoel bespringt haar en het voelt goed. Dit is betere pijn dan die ik op school krijg. Dit is mijn pijn.

"Hey." Jason haalt haar terug in het heden. "Gaat het?" Ze knikt. "Door wie ben je gesneden?" Vraagt hij. Ze is stil, een tijdje hoor je niks anders dan het stromende water. Zou ze hem vertrouwen? "Het boeit niet." "Mij wel." Is zijn antwoord. Ze haalt haar schouders op. Jason merkt dat ze het er liever niet over wil hebben en besluit erover op te houden. "Als je het erover wil hebben ben ik er voor je." Zegt hij. Ze glimlacht. "En nu hier met die douche ik heb het koud." Nora pakt hem vast en trekt hem tegen zich aan. "Ik kan je wel opwarmen." Fluistert ze in zijn oor. "Graag." is zijn antwoord. Gretig drukt ze haar mond op de zijne, hun handen gaan over elkaars lichamen heen. Nora kan een kleine kreun niet onderdrukken als zijn vingers over haar tepels strelen en ze voelt zijn mond in een grijns veranderen. Haar handen gaan over de spieren van zijn buik en borst, met haar nagels tekent ze figuurtjes op zijn lichaam. Jasons lippen verplaatsen zich van haar mond naar haar nek. Nora's ogen blijven gesloten en de tintelingen van zijn aanrakingen vliegen door haar lichaam heen. Zachtjes duwt hij haar tegen de muur aan, zijn handen liggen op haar kont. Hij tilt haar op en Nora slaat haar benen om zijn lichaam. Al zoenend stapt Jason de badkamer uit, druipend van het water loopt hij de slaapkamer binnen en legt haar op bed. Nora voelt het water het matras in trekken en hoort Jason even in een laatje rommelen. Het licht is uit maar vaag kan ze hem nog zien. Dan voelt ze zijn mond op haar buik. Met kleine kusjes en soms zuigend werkt hij zich via haar borsten omhoog naar haar mond.

"Weet je het zeker?" Vraagt hij haar nog. Als bevestiging geeft ze hem een zoen. Het doet pijn als hij bij haar binnen komt en ze hapt even naar adem. Langzaam begint het gevoel wat te wennen en gaat ze mee in zijn bewegingen. Ze geniet van zijn aanrakingen en kussen. Al gauw gaat er een groot prikkelend gevoel door haar lichaam heen. Een kreun ontsnapt uit haar mond. Ook Jason bereikt zijn hoogtepunt, hij geeft haar nog een zoen voordat hij zich van haar af laat glijden. Nora kruipt onder de dekens en wacht tot Jason er ook bij komt liggen. Even later voelt ze zijn warme lichaam tegen die van haar. Hij geeft haar nog een zoen en dan nestelt Nora zich in zijn armen. Zo moe als ze is valt ze al snel in slaap en hij luister naar haar rustige ademhaling, al snel vallen ook zijn ogen dicht en verliefder dan ooit op dit mooie bijzondere meisje valt hij in slaap.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


OMG!!!!!!!!!!!!!!! Sorry Zoo laat. Hoop dat het hoofdstuk zelf het een beetje goed maakt. (Knipoog.)



xxx Isaa


de vier elementen voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu