Rozdział 2

4.9K 247 13
                                    

Maddie POV

Z Josh'em zgodnie stwierdziliśmy, że przyjmiemy chłopaków do naszego gangu. Po incydencie w piwnicy mój brat nie chciał zgodzić się na Luke'a, ale wytłumaczyłam mu, że jest najlepszy ze wszystkich i musi do nas dołączyć. W końcu po 3h się zgodził i teraz siedzimy w szóstkę w salonie i rozmawiamy o panujących tu zasadach.

- Wszyscy tutaj traktujemy się jak rodzinę. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego. Każdy w tym domu ma swój pokój i wy też go dostaniecie. Na dole jak wiecie mamy piwnice, a jeszcze niżej garaż ze wszystkimi samochodami. Na akcje rzadko kiedy chodzimy całym gangiem, więc w zależności od sytuacji wybieramy osoby, które z nami chodzą. W szkole nie możecie używać broni ani innych tego typu rzeczy i nikt nie może wiedzieć, że jesteście z gangu. W razie niebezpieczeństwa dzwonicie do kogokolwiek z gangu, by go o tym poinformować, a potem my wyruszamy na ratunek. Musicie też wiedzieć, że nasz gang jest najniebezpieczniejszy w całej Australii i mamy dużo sojuszników jak i wrogów, którzy dosyć często nas napadają. No i kiedy ja wyjeżdżam to prowadzenie obejmuje Maddie, więc radzę żyć z nią w dobrych stosunkach, bo już nie jeden się przekonał do czego jest zdolna.

- Ja ostatnio wylądowałem z kulką w nodze - zaśmiał się Matt siadając obok mnie.

- Dobrze wiesz, że to była twoja wina i nie zwalaj wszystkiego na mnie. Należała ci się - powiedziałam i cmoknęłam go w policzek.

- Dobra to chyba wszystko co musicie wiedzieć. W razie czego pytajcie się mnie lub Mads.

Po tych słowach Josh poszedł do swojego gabinetu, a my przez chwilę siedzieliśmy w zupełnej ciszy. Nagle usłyszałam dzwonek swojego telefonu. Szybko go odblokowałam i przeczytałam sms'a

"Opuszczone fabryki 00:00"

Spojrzałam na zegarek była dopiero 22, więc miałam jeszcze trochę czasu. Nic nie mówiąc poszłam do swojego pokoju, naszykowałam sobie ubrania i poszłam się wykąpać. Gdy po moim ciele zaczęła spływać gorąca woda od razu się rozluźniłam. Po jakiś 30 minutach wyszłam z pod prysznica i założyłam na siebie czarną bieliznę. Szybko wysuszyłam swoje brązowe włosy i zaczęłam się dalej ubierać. Założyłam czarną bluzkę na ramiączka i czarne rurki z przetartymi kolanami. Tak, czarny to zdecydowanie mój kolor. Zrobiłam jeszcze trochę mocniejszy makijaż i wróciłam do pokoju.

- Gdzie się wybierasz? - spytał Josh, a ja podskoczyłam ze strachu.

- Nie strasz mnie idioto - warknęłam i rzuciłam w niego butelką, którą miałam pod ręką.

- Nie tak brutalnie siostrzyczko. Tylko się pytam.

- Wyścig mam za... o kurwa! Mam 20 min! - krzyknęłam i zbiegłam na dół.

Wzięłam ze sobą czarną skórę i pobiegłam w czarnych Conversach do garażu. Postanowiłam pojechać biało czarnym Audi R8, który wygrałam na ostatnich zawodach.

 Postanowiłam pojechać biało czarnym Audi R8, który wygrałam na ostatnich zawodach

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Just let me die ~ L.HOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz