İşte şimdi bittim! Telefonum yok,olsa bile Poyrazın numarası yok, Deniz herkesin içinde birşey yapamazdı ama son saat ne olacakdı veya tenefüste ,kime ne söyleyebilirdim ki? Korhandan yardım istesem olmaz, Maya çok saçma. Deniz sınıfa girdiğinde öldürecek gibi bakıyordu ruh hastası resmen, eminim ki bu iş son saate kalsa bile beni aşağı indirmeyecekti
Kendi kendime çözüm yolu ararken son çareyi son zil çalar çalmaz bizimkilerin peşine takılıp aşağı inmekde buldum onların yanında da birşey yapamazdı herhalde of be ben şu hallere düşecek kızmıydım.
Deniz yanıma doğru gelince sınıfta birşey yapamayacağını düşünerek olduğum yerde kaldım."O attığın çelmenin hesabı büyük olacak Asya" dedi tabiki de cevap verdim."Eğer bana zarar verirsen Poyraz'ın sana yapabileceklerini tahmin edemiyorum." dedim ilk başta afallasada sonra kendini toparladı. Bana Poyrazın icabına baktığını söylemişti ama inanmamıştım,endişelenmem için yapıyordu, inanmayacakdım. "Poyrazdan korktuğumu mu sanıyorsun?" dediğinde cevabını verdim"sanmıyorum,direk korkuyorsun" dediğinde ateş saçan gözlerle bana baktı. Ne istiyordu bu şerefsiz benden, başımda bir bu eksikti zaten hayırlısı ile şu okuldan sağsalim çıkıyım direk tüm olanları Poyraz'a anlatacaktım.
Hoca'nın girdiğine ilk defa sevinmiştim Denizin o iğrenç bakışlarından kurtulup direk yerime geçtim. İngilizceci direk derse başlamıştı, hiçbirşey anlayamıyordum dediğinden,kafam hep Denzin bana ne yapacağındaydı, bu manyaktan her şey beklenir. Sinirden sol ayağım titremeye başlamıştı,çaresizlik de vardı işin içinde,kafamı sağa çevirdiğimde Deniz ile göz göze geldik ve ağzını oynatarak
"Seni bugün elimden kimse alamaz" dedi,endişe katsayım iyice artarken bu sefer elim ayağım da titremeye başladı,bundan sonra ki saat.. Kahretsin müzik di ve müzik hocası raporluydu,boş geçecek di ders. "Ya inanabiliyor musun bildiğin Poyraz Demir'in telefon numarasını aldım,okula gelirken cesaretimi topladım,yanına gittim,numarasını istedim verdi"
Poyraz Demir,bizim Poyraz olabilir mi? Tam da o beni okula getirirken numarasını istemiş, Şükür duâsını sonra yapmaya karar verdim ve direk kızın yanına gittim
"Pardon sanırsam adın Pelindi. Şey benim telefonumun şarjı bitti Poyraz'ı aramam lazım telefonundan arayabilir miyim?" diye bi yalan uydurdum. Denizin duymaması için sessiz konuşuyordum. "Tabi arayabilirsin" diyen Pelinin aslında numarası Poyrazda çıkacağı için izin verdiğini biliyordum ama şuan bunu düşünemezdim. Hocanın dersi bitirmesi ile direk Pelinden telefonu alıp rehberden Poyraz'ı aradım ama bulamadım."Pelin rehberde Poyraz'ın numarasını bulamadım" umarım bu embesil kaydetmeyi başarmıştır,gerçi söz konusu Poyraz olunca başaramayacağını pek düşünemiyorum. "Aşkım 6 diye kayıtlı" dediğinde ufak ufak bi şok geçirip aşkım 1'den aşkım 6'ya kadar indim ve direk arama tuşuna bastım,Deniz şu an sınıfta yoktu kim bilir ne hain planlar kuruyordu.
Poyraz'ın açması için tüm duaları ederken meşgule atması ile tüm ümitlerim suya düştü,tekrar aradım yine meşgule atmıştı, açana kadar devam edecektim, bir kez daha aradım ve bekledim"Alo" diye sinirli bi ses duydum, Deniz ona birşey yapamamıştı,bunun mutluluğu ve Deniz korkusu ile direk konuşmaya başladım.
"Poyraz benim Asya bana yardım etmen gerek Deniz..." dedim ve telefonun elimden çekilmesi ile sinirli bir çift mavi göz ile karşılaşmam bir oldu. Şimdi bittim.
Deniz kolumdan sürükleyerek dışarı çıkarmaya başladı zaten ders boş olduğu için sınıfta bir iki kişi vardı "Deniz bırak kolumu" dedim hayvan gibi sıkıyordu kolumu, kesinlikle bu adamın Poyraz ile bi sıkıntısı vardı. Poyraz gelir mi gelmez mi bilmiyordum ama gelmesi ümidi ile Denizi oyalamaya çalışacaktım. "Deniz gel seninle bi yerde konuşalım böyle zorba olmana gerek yok" dedim o an duraksadı ve gözlerini bana çevirdi"Eğer o çeneni kapamazsan şuracıkta o beynine sıkarım" dediğinde bahçeye çıkmıştık. Ben hâla dediklerini sindirmeye çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yabancı Aşk
Teen FictionO araf kelimesinin tanımıydı,bazen bana cenneti bazen ise cehennemi yaşatıyordu, herşey onda kusursuzdu