Medyada Asya....iyi okumalar
Yeni görev ha. Ama bu sefer bi şart koşmamız lazım her dediğine sadece tamam demek olmaz.
-Ama bu seferki gerçekden çok zor ve uzun sürecek.
Dediğinde iyice meraklanmıştım.
-Erdal şerefsizine bi şekilde yanaşman lazım ve onun güvenini sağlayıp ağzından laf alman lazım birazda dosyalarını kurcalasan iyi olur.
-Haa tamam Erdalı hallederim ben.
Dedim bana uzaylı görmüş gibi bakıyordu.
-Poyraz ben Erdalı nerden biliyim, adamı biraz tanıtsan.
-Haa tamam. Erdal 30'lu yaşlarında ve bekar, bi holdingi var fakat bu holding bizim zararımıza olacak şekilde bazı dosyaları veya açıkları elimize geçirirsek bu sorunu halledebileceğimiz belli ama sorun adamın güvenini kazanmak.
Dediğinde gerçekdende zor olacağını anlamıştım
-Peki ne zaman başlayacağız
-Yakında.
Dedi. Uzun bi sessizlik oldu aramızda birşeyler düşündüğü belliydi.
-Yanlız seni o adamın yanına ne şekilde göndereceğiz bilemiyorum. Çalışan olarak girsen şerefsiz asla seni dosyalarla yanlız bırakmaz, temizlikçi olsan aynı şekilde yine müsaade etmez.
Poyraz'ı dinlerken aklıma gelen soruyu sordum.
-Bu adam hovarda mı?
-Evet, ama sakın aklımdan geçen şeyi söyleme.
Dedi ama başka bi şansımız yoktu.
-Tamam Poyraz nasıl gideceğimi buldum, birazcık seviyemizi düşüreceğiz ama yapacak birşey yok.
Gerçekden kendime inanamıyordum, ama bu işi de yaparsam Poyraz'ın güvenini daha çok sağlayabilirdim ve bu benim geleceğim için çok önemli.
-Hayır, izin vermiyorum, o şerefsizin sana ne yapacağı belli olmaz.
-Ama başka birşey yapamayız ki.
Bayağı bi düşündü. Uzun bi sessizlik tekrar ortama hakim oldu.
-sonra düşünürüz bu konuyu.
Dedi ve odadan çıktı artık dinlenebilirdim. Gözlerimi kapattım ve ağırlaşan bedenimi uykuya teslim ettim.
Gözlerimi açtığımda hala heryer karanlıktı zaten uyanma sebebim aşağıdan gelen sesti. Can hararetli bi şekilde biriyle konuşuyordu. Merakıma yenik düşüp aşağı indim. Keşke inmez olaydım. Can ve yanındaki kızı uygunsuz şekilde yakalayınca gözlerim kocaman oldu daha sonra beyin fonksiyonlarım yerine geldiğinde hemen ellerimle gözlerimi kapattım daha önce böyle bi olaya şahit olmadım bi dahada olmak istemem zaten, Canda beni fark etmiş olacakki;
-ııı çirkinciğim sen odana çık uyu hadi canım.
Sesi mahcup çıkmıştı
-Yok yok siz keyfinize bakın
Şu an kendime çok pis sövüyorum, daha yeni dediğim saçmalık daha yeni beynime ulaştı. Uyandığımda hep böyle saçmalıyordum. Koşarak odama çıktım ve olanları unutmaya çalıştım aptal kafam benim.
Tekrar yatağıma uzandım ve uyumaya çalıştım. Bayağı bi uzun sürdü ama en sonunda başardım.
Bu gün günlerden cumartesiydi yani okul yok, zaten Kenan şerefsizi yüzünden iki gün gidememiştim, biraz yerimde oyalandım çok enerjiktim bu gün ama canım hiçbirşey yapmak istemiyordu, oluyor bazen böyle. O sırada kapı açıldı ve odaya Poyraz girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yabancı Aşk
Ficção AdolescenteO araf kelimesinin tanımıydı,bazen bana cenneti bazen ise cehennemi yaşatıyordu, herşey onda kusursuzdu