Μολις ξυπνησα....Εχω αλυσιδες στα ποδια και στα χερια....Και ειμαι δεμενη με σχοινια πανω σε μια καρεκλα...Απεναντι μου βλεπω τον Κωστα,ο οποιος εχει αποκοιμηθει πανω στην καρεκλα οπου τον εχουν δεσει...Τι φαση;Που ειναι η μανα μου;Ο Νικος πεθανε ή ολα ηταν ενα ονειρο;
Αναγν.:"Ξυπνησατε;Επιτελους!Ειχα βαρεθει τοση ωρα μονη μου..."
Εγω:"Τι φαση?!Μαμα τι γινεται;"
Αναγν.:"Μαμα;;Ας γελασω!Χαζο εισαι παιδακι μου;Δεν εχεις καταλαβει τι γινεται;"
Εγω:"Τι γινεται δηλαδη;"
Αναγν.:"Σιγα μην ειμαι εγω η μητερα σου κοριτσακι μου!Ευτυχως δηλαδη..."
Εγω:"Τοτε ποια εισαι;Ο Νικος που ειναι;Και τι εκανες στον Κωστα;"
Αναγν:"Καλα μου τα ελεγε ο θειος σου οτι εισαι πολυλογου..."Πλακα μου κανει;;
Εγω:"Ποιος θειος μου;"
Αναγν.:"Ο γνωστος!"
Εγω:"Αα ο μαλακας δηλαδη!Πες το μου κι ετσι...Και δεν μου λες,ποσα σε πληρωσε για να παραστησεις την μανα μου;1ο χιλιαδες;2ο;Ποσες;"
Αναγν.:"Δεν σε αφορα!"
Εγω:"Πες μου γαμωτο!Θα στα δωσω εγω!Αλλα σε παρακαλω,ασε μας ησυχους!Δεν μας ξερεις,δεν σε ξερουμε,γιατι να μας βλαψεις;Μονο για τα λεφτα;Ως εκει φτανει η αξιοπρεπεια σου;"και με τα λογια μου αυτα με χαστουκισε!
Αναγν.:"Δεν θα επιτρεψω σε ενα αναγωγο να με προσβαλλει με αυτον τον τροπο!Η υπομονη εχει και τα ορια της!Δεχτηκα να παιξω σε αυτο το δραμα,αλλα οχι και να προσβαλλεις την τιμη μου!"
Εγω:"Ποια τιμη ρε;Ποια τιμη;Πως γινεται να απαιτεις τον σεβασμο μου,οταν εχεις σκοτωσει εναν αθωο ανθρωπο επειδη στο ειπε ενας μαλακας και οταν εχεις φυλακισει αλλους δυο;Κοπελια,ακου καλα τι θα σου πω!Δεν ξερεις με ποιους εχεις μπλεξει!Ο θειος μου μπορει να ειναι στην φυλακη,αλλα ειναι πολυ ευκολο να δρασει και απο εκει!Τιποτα δεν τον πτοει!Κανε πισω τωρα που εισαι στην αρχη,γιατι μετα δεν θα σε παιρνει!"
Αναγν:"ΧΑ ΧΑ!Ποιος θα μου το'λεγε οτι θα δεχομουν κριτικη και συμβουλές απο ενα νιανιαρο;Κοριτσακι μου,εγω επελεξα να μπλεχτω σε ολη αυτη την κατασταση!Δεν χρειαζεται να ανησυχεις για εμενα!Προς το παρον δες αν ζει και ο αλλος ο φιλος σου που μας το παιζει ωραια κοιμωμενη και ασε με εμενα!"ειπε και εφυγε απο το δωματιο...Τι θα κανω εγω τωρα;Πως θα φυγουμε απο εδω;Θα μπορουσε να μας βοηθησει η γραμματεας,αλλα αν ειναι και αυτη στο κολπο;Τι να κανω Θεε μου....
Εγω:"Κωστα...Κωστα...Ξυπνα ρε Κωστα!"
Κ.:"Ξυπνιος ειμαι...Αι στο διαολο μωρη κωλογρια που θα με πει και ωραια κοιμωμενη..."
Εγω:"Χαχαχαχα αυτο ηταν το λιγοτερο...Τι κανουμε τωρα,μου λες;Ο Νικος ειναι νεκρος...Ποιος θα μας σωσει;"
Κ.:"Ξερουμε αν η γραμματεας ειναι στο κολπο;"
Εγω:"Και εγω αυτο σκεφτηκα,αλλα τιποτα δεν ειναι σιγουρο..Πως θα μαθουμε ποιος ειναι μπλεγμενος;"Κ.:"Θα πρεπει να εχουμε τα αυτια μας ανοικτα οχι 24,αλλα 26 ωρες το 24ωρο!Το βραδυ δεν κοιμηθηκα...Ακουσα την Αναγνωστοπουλου να συζητα με την γραμματεα της..Της τονισε να μην μπει στο γραφειο,γιατι ειναι ακαταστατα και οτι θα επιτραπει μονο στην καθαριστρια να μπει..."
Εγω:"Ωραια,αρα αυτο μας δειχνει οτι η γραμματεας δεν ξερει τιποτα,σωστα;"
Κ.:"Δεν μπορουμε να ειμαστε 100% σιγουροι αλλα υπαρχουν πολλες πιθανοτητες...Πεσε κοιμησου ομως,γιατι πρεπει να ειμαστε ξεκουραστοι αυριο..."
Την επομενη μερα...
Ανοιξα τα ματια μου και το πρωτο πραγμα που αντικρισα ηταν ο Κωστας...Ακομα κοιμοταν...Τουλαχιστον ετσι νομιζω!Μπορει και παλι να το κανει για αντιπερισπασμο...
Εγω:"Κωστα κοιμασαι;"Καμια απαντηση...Θα το εκλαβω ως ναι...Αναγν.:"Καλα ξυπνητουρια....Πως κοιμηθηκες πουλακι μου;Βολικη η καρεκλα;"
Εγω:"Δεν πας στο διαολο λεω εγω;Αντε μπραβο,πρωι πρωι..."
Αναγν.:"Τι αναγωγο πλασμα θεε μου...Τελος παντων,αδιαφορω για οτι λες...Εδω σου εφερα ενα ποτηρι νερο...Σε λιγο θα φερει η Ελενη(η γραμματεας)και για τον φιλο σου...Εγω φευγω...Θα επιστρεψω σε κανα 2ωρο...Φρονιμα εε;;"ειπε και εφυγε απο το δωματιο γελωντας με εναν ειρωνικο και συναμα θριαμβευτικο τροπο...Ποσο μου την δινει στα νευρα δεν περιγράφεται!Μετα απο λιγο...
Η Ελενη μπηκε στο δωματιο κρατωντας ενα ποτηρι νερο...Δεν εκανα τιποτα περα απο το να την κοιταζω με ενα ικετευτικο υφος...
Ελ.:"Θελεις να σου φερω κατι αλλο;Δεν θα το μαθει η κυρια..."
Εγω:"Να με βοηθησεις θελω!Δεν το καταλαβαινεις οτι ειναι αδικο αυτο που γινεται;"
Ελ.:"Φυσικα και το καταλαβαινω,αλλα η κυρια......"
Εγω:"Ασ'την "κυρια"και κανε αυτο που πιστευεις ΕΣΥ οτι ειναι σωστο!Θα αφησεις δυο ατυχους και πανω απ'όλα αθωους ανθρωπους να φυλακιστουν και να βασανιστουν ετσι;"
Ελ.:"Η αληθεια ειναι οτι παντα πηγαινα με το δικαιο..."
Εγω:"Ωραια,τοτε δεν χρειαζεται να αλλαξεις κατι!Σε ικετευω,θα επεφτα στα ποδια σου αν μπορουσα,αλλα βλεπεις,με εμποδιζουν τα σχοινια και οι αλυσιδες!Βοηθησε μας!Σωσε μας και θα σε παρουμε μαζι μας για να σωθεις και εσυ...!Σε παρακαλω..."
Ελ.:"Ενταξει!Θα το κανω..."Ταρααααανννν.....Αλλο ενα νεο κεφαλαιο της ιστοριας μας...Ελπιζω να σας αρεσει..Γραψτε μου στα σχολια την αποψη σας!Μεχρι το επομενο...
Mj
BẠN ĐANG ĐỌC
Ποια ειμαι;
Bí ẩn / Giật gânΗ ιστορία μας περιστρέφεται γύρω από την ζωή της Αριάδνης...Η Αριάδνη προσφατα ανακάλυψε ότι πίσω από τον χαμό της μητέρας της κρύβεται ένα μεγάλο και άλυτο μυστήριο το οποίο θα προσπαθήσει η ιδια να λύσει με την βοήθεια των φίλων της Κωστα και Νίκο...