~10ο Κεφάλαιο~

208 26 1
                                    

Την επόμενη μέρα θα πήγαινε ο Νίκος στο γραφείο της υποψήφιας μητέρας μου...Περιμένω ώρες ατελείωτες για ένα του τηλεφώνημα,αλλά τίποτα...Δεν αντέχω άλλο,θα τον πάρω τηλέφωνο.

Ν.:"Παρακαλώ;"

Εγώ:"Άσε τα παρακαλώ και λέγε!Πήγες στο γραφείο;"

Ν.:"Στάζεις μέλι...Όχι ακόμα...Τώρα ετοιμάζομαι..."

Εγώ:"Ακόμα δεν έχεις πάει;Αμάν πια...Ετοιμάζομαι και εγώ!Άμα σε αφήσω μόνο σου δεν θα πας ούτε σε ένα μήνα!"

Ν.:"Καλά καλά..."είπε γελώντας..."Σε 5' θα είμαι από κάτω"

Εγώ:"ΟΚ"

Τερμάτισα την κλήση και πήγα αυτομάτως να ετοιμαστώ.Σε 2 λεπτά είμαι έτοιμη και περιμένω τον Νίκο να έρθει...

Εγώ:"Επιτέλους"

Ν.;"Τι να κάνω;Είχε κίνηση..."

Εγώ:"Δικαιολογίες...Πάμε τώρα..."

Ν.:"Πολύ αυταρχική είσαι σήμερα...;)"

Εγώ:"Άστα αυτά και προχώρα!"

Ν.:"Μάλιστα κ.Κωνσταντοπούλου"Αυτό μας έλειπε...Να με ειρωνεύεται και ο Νίκος...Δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι...

Στο γραφείο...

Αλ.:"Σας ευχαριστώ πολύ.Μπορείτε να περάσετε έξω και να κλείσετε το επόμενο ραντεβού με την γραμματέα μου."

Ν.:"Ευχαριστούμε...Γεια σας..."

Εγώ:"Τίποτα δεν καταφέραμε...Ίσα που χάσαμε την ώρα μας..."

Ν.:"Μην είσαι τόσο σίγουρη..."

Εγώ:"Τι εννοείς;"Αυτός ο άνθρωπος όλη την ώρα μιλάει με γρίφους!Δεν μπορώ να συνεννοηθώ μαζί του!

Ν.:"Δεν πρόσεξες τον τρόπο με τον οποίο σε κοίταζε;Όλη την ώρα είχε καρφωμένα τα μάτια της πάνω σου..."

Εγώ:"Μάάάάάλιστα..."

Ν.:"Το επόμενό μας ραντεβού πρέπει να είναι πολύ σύντομα...Η υπόθεση αυτή κρύβει πολλά περισσότερα μυστικά απ'ότι νομίζουμε...

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Αυτό ήταν και για σήμερα...Τι λέτε να υποψιάζεται ο Νίκος;;Θα δούμε στην συνέχεια...

Μέχρι το επόμενο...

Mj

Ποια ειμαι;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora