~24o Κεφάλαιο~

164 23 5
                                    

        Σήμερα με επισκέφθηκε ο Κώστας στο νοσοκομείο.Μου έφερε ενα μπουκέτο με κατακόκκινες τουλίπες και ένα κουτί με σοκολατάκια με γέμιση πραλίνα..Πόσο καλά με ξέρει αυτό το παιδί;

Εγώ:"Ευχαριστώ πολύ για όλα Κώστα μου.."
Κ.:"Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς..."
Εγώ:"Κώστα να σε ρωτήσω κάτι;"
Κ.:"Ότι θες μικρή..."
Εγώ:"Εχουν περάσει τρεις μερες που είμαι εδώ...Και..."
Κ.:"Αναρωτιέσαι που είναι ο Νίκος,έτσι;"Είπε με ένα βλέμμα γεμάτο ζήλια και λύπη...
Εγώ:"Οχι καλέ....Απλά σκεφτόμουν γιατί δεν...δεν..."
Κ.:"Δεν τι;Αριάδνη μου λογικό είναι να ανησυχείς για τον Νίκο...Δεν χρειάζεται να κρύβεσαι από εμένα...Με κάνει να νιώθω χειρότερα!"
Εγώ:"Συγνώμη βρε Κώστα μου...Απλά είδα ότι ξαφνικά σκοτείνιασε το πρόσωπό σου και σκέφτηκα ότι αν το συνέχιζα θα γινόσουν χειρότερα!Συγνώμη..."

Κ.:"Δεν πειράζει μικρή!Και για να μην αναρωτιέσαι ο Νίκος είναι μια χαρά..."
Εγώ:"Και τότε γιατί δεν έρχεται;"
Ν.:"Ποιος με ψάχνει;;"
Εγώ:"Νικόό!!Που χάθηκες εσύ ρε;Μας ξέχασες τόσο εύκολα;"
Ν.:"Ξεχνιέσαι εσυ;Δεν έχω ξανασυναντήσει τόσο γκρινιάρη άνθρωπο!"
Κ.:"Όχι και γκρινιάρα..."
Εγώ:"Πες τα Κώστα μ!"
Ν.:"Ας σοβαρευτούμε λίγο!"
Εγώ+Κ.:"Ναι μπαμπά!"
Ν.:"Το προσπερνώ!Λοιπόν Κώστα θα μπορούσες να μου φέρεις ένα καφέ από το κυλικείο;"
Κ.:"Έχεις πιει ήδη 3"
Ν.:"Τι να κάνω...Μου αρέσουν πολύ οι καφέδες φαίνεται..."
Κ.:"Καλάάάά..."είπε και έκλεισε δυνατά την πόρτα πίσω του...

Εγώ:"Θα πάθεις τίποτα με όλους αυτούς τους καφέδες!"
Ν.:"Δεν θα τον πιω,απλά ήθελα να μείνουμε λίγο μόνοι μας!"
Εγώ:"Γιατι;"
Ν.:"Αριάδνη έμαθα ότι έχεις συλληφθεί για τον φόνο του πατέρα σου..."
Εγώ:"Αα..Ώστε το έμαθες;!"
Ν.:"Θα μας το κρατούσες κρυφό;Τι σκεφτόσουν;"
Εγώ:"Τι να έκανα ρε Νίκο;Να άφηνα τον Κώστα να ομολογήσει;Δεν θα'σαι με τα καλά σου.."
Ν.:"Δεν είπα αυτό!"
Εγώ:"Και τότε;;Πες μου τι θες να κάνω και θα το κάνω!Δεν θα το επιτρέψω όμως να μπει ο Κώστας στην φυλακή!Το κατάλαβες;!"
Ν.:"Ούτε εγώ θέλω να πάει στην φυλακή!Προσπαθώ τόσες μέρες να βρω ένα τρόπο για να γλιτώσουμε όλοι!Αλλά εσύ το μόνο που κάνεις είναι να μην με ακούς,να προσπαθείς να σώσεις τον Κωστάκη σου λες και είναι ο πρίγκιπας των ονείρων σου και να μας μπλέκεις σε άλλους μπελάδες!"
Εγω:"Μόνος σου επέλεξες να μπλεχτείς στην υπόθεση!Ήταν καθαρά δική σου απόφαση,γι'αυτό μην τα ρίχνεις όλα σε εμένα!Αν όμως αυτό είναι που νομίζεις για εμένα φύγε!Άσε με μόνη με τον πρίγκιπα του παραμυθιού μου,όπως λες, και αν τα καταφέρουμε θα πούμε οτι μας βοήθησες εσύ!Ικανοποιημένος;"
Ν.:"Δεν μπλέχτηκα σε αυτή την υπόθεση για την δόξα,αλλά επειδή δεν ήθελα να περάσεις ότι πέρασα και εγώ!"
Εγώ:"Τι εννοείς;"
Ν.:"Τίποτα άστο..."
Εγώ:"Νίκο λέγε!"
Ν.:"Δεν είσαι η μόνη που είχε δύσκολα παιδικά χρόνια.Και εγώ δεν έχω γνωρίσει ακόμα την μητέρα μου...Ο πατέρας μου πάντα μου έλεγε ότι είχε πεθάνει,αλλά κάτι μέσα μου μου έλεγε και ακόμα μου λέει ότι η μητέρα μου ζει!"
Εγώ:"Συγνώμη...Δεν ήξερα..."
Ν.:"Δεν πειράζει...Είναι ένα κεφάλαιο της ζωής μου που δεν αφήνω κάποιον να το διαβάσει τόσο εύκολα..."
Εγώ:"Καταλαβαίνω..."
Ν.:"Τέλος πάντων,δεν είναι αυτό το θέμα που ήθελα να συζητήσουμε..Ευτυχώς που έχει ουρά στο κυλικείο και θα αργήσει ο Κώστας."
Εγώ:"Ναι...Λοιπόν για πες τι θες τόσο πολύ να συζητήσουμε!"
Ν.:"Όπως σου είπα έχω μάθει για την σύλληψή σου..."

Εγώ:"Ναι..."
Ν.:"Ο Κώστας όμως όχι...Και φοβάμαι πολύ πώς θα αντιδράσει όταν το μάθει..."
Εγώ:"Και εγώ το ίδιο..."
Ν.:"Πρέπει λοιπόν να δούμε τι θα κάνουμε!"
Νοσ.:"Με συγχωρείτε αν διακόπτω,αλλά πρέπει να μετρήσω την πίεση της ασθενούς..."είπε η γλυκύτατη νοσοκόμα που είχε μπει στο δωμάτιο χωρίς να την καταλάβουμε.
Ν.:"Ναι ναι...Κανένα πρόβλημα!"
Νοσ.:"Έμαθα ότι θα πάρετε εξιτήριο αύριο..."
Εγώ:"Αλήθεια;"θα πάω κιόλας στο κρατητήριο;Υπέέέέροχα...
Νοσ.:"Άντε να σας δει λίγο και το σπίτι σας..."
Εγώ:"Ποιο σπίτι μου;Στην φυλακή θα πάω...Δεν τα έχετε μάθει;"
Νοσ.:"Απ'ότι φαίνεται εσείς δεν τα έχετε μάθει!"
Εγώ+Ν.:"Τι εννοείτε;"
Νοσ.:"Πριν λίγο συνελήφθη ο πραγματικός ένοχος...Περίμενε στην σειρα στο κυλικείο...Να δεις πως τον λέγανε...."
Εγώ:"Κώστα..."
Ν.:"Αδαμόπουλο;"
Νοσ.:"Ακριβως!Αα στο καλό!Είχε κολλήσει το κεφάλι μου τόση ώρα...Αντίο τώρα!"Είπε και έφυγε...

Εγώ:"Νίκο;;"

Συνεχίζεται....




Ποια ειμαι;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora