Εγώ:"Σύμφωνοι!:)"
Επόμενη μέρα...
Περιμένω τον Νίκο να έρθει να με πάρει...Έχω μεγάλη αγωνία...Σήμερα μπορεί επιτέλους να βρω την μητέρα μου!Αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο,δυστυχώς...
(Κόρνα)
Μάλλον ήρθε...Άντε να δούμε τι θα γίνει....Μετά την δίκη...
Εγώ:"Δεν νομίζω ότι μου μοιάζει..."
Ν.:"Εγώ και πάλι διαφωνώ!"
Εγώ:"Σιγά που θα συνφωνούσαμε σε κάτι εμείς οι δύο!"ειπα με μια γερή δόση ειρωνείας...
Ν."Μικρή άσε τις ειρωνείες..."
Εγώ:"yes sir!"
Ν."Αριάδνη!"
Εγώ:"Τι έγινε καλέ;"
Ν."Θα πάω να της μιλήσω!"
Εγώ:"Έλα μου;!;!"
Ν."Αυτό θα κάνω!Πώς δεν το είχα σκεφτεί πιο πριν..."
Εγώ:"Και τι θα πας να της πεις;;"γεια σας,μήπως έχετε χάσει την κόρη σας;!""
Ν."Για χαζό με περνάς;Θα την συναντήσω ως πελάτης της...Μέσα από όλη αυτήν την διαδικασία θα μάθω διάφορα πράγματα για αυτήν..."
Εγώ:"Καθόλου άσχημη ιδέα..."
Ν.:"Πάω λοιπόν..."
Εγώ:"Τώρα θα πας;!"
Ν.:"Δεν πρόκειται να αφήσω τέτοια ευκαιρία..."
Εγώ.:"Εσύ ξέρεις..."Ν.:"Γεια σας...Με συγχωρείτε αν σας ενοχλώ...Παρακολούθησα την σημερινή σας δίκη και μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο με τον οποίο την χειριστήκατε..."
Αλ.:"Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια..."
Ν.:"Δεν κάνει τίποτα...Αναρωτιόμουν,αν θα μπορούσατε να αναλάβετε μια δική μου υπόθεση,αν φυσικά θέλετε και μπορείτε!"
Αλ.:"Με μεγάλη μου χαρά!Αυτό είναι το νούμερο του γραφείου μου...Καλέστε με αύριο για να κλείσετε ένα ραντεβού με την γραμματέα μου..."
Ν.:"Υπέροχα!Σας ευχαριστώ πολύ!"
Αλ.:"Ευχαρίστησή μου!"Εγώ:"Λοιπόόόόν;;;"
Ν.:"Δέχτηκε!"
Εγώ:"Τέλειαα!!!"
Ν.:"Μου έδωσε και το νούμερο του γραφείου της...Ίσως αυτό μας βοηθήσει λίγο..."
Εγώ:"Πώς;"
Ν.:"Θα δεις!;)"~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Γειααα σας....!!!!Αυτό ήταν το κεφάλαιό μου....Ξέρω ήταν λίγο μικρό...Τι λέτε να γίνει...;;;Ειναι άραγε αυτή η μητέρα της Αριάδνης ναι ή οχι;;Γραψτε μου την γνώμη σας και αν θελετε πατηστε το όμορφο αστεράκι...Τα λέμε στο επόμενο!
Mj
ESTÁS LEYENDO
Ποια ειμαι;
Misterio / SuspensoΗ ιστορία μας περιστρέφεται γύρω από την ζωή της Αριάδνης...Η Αριάδνη προσφατα ανακάλυψε ότι πίσω από τον χαμό της μητέρας της κρύβεται ένα μεγάλο και άλυτο μυστήριο το οποίο θα προσπαθήσει η ιδια να λύσει με την βοήθεια των φίλων της Κωστα και Νίκο...