~12o Κεφάλαιο~

210 26 3
                                    

Εγώ:"Κώστα;; :0"

Μου κάνει πλάκα ο Θεός...Έτσι δεν είναι;;Δεν εξηγείται αλλιώς!Από πού και ως πού είναι ο Κώστας;;Και γιατί στο σημείωμα έλεγε ότι είναι ο γκόμενος μου;;Έχουμε τρελαθεί ΤΕΛΕΙΩΣ μου φαίνεται!!!

Εγώ:"Τι σχέση έχεις εσύ με όλο αυτο;;Και πού είναι ο Νίκος;"

Κ.:"Αμέσως για τον γκόμενό της ρωτάει...Θα σου πω τι σχέση έχω!Ο πατέρας σου..."

Πατ.:"Ο πατέρας της δεν έχει κάνει τίποτα!Θυμάσαι Κωστάκη τι είχαμε πει;"του είπε με ένα βλέμμα μες τα υπονοουμενα....ΟΠΑ ΟΠΑ!!

Εγώ:"ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΙΧΑΤΕ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ;;;"

Πατ.:"Αυτό δεν σε αφορά Αριάδνη!"

Εγώ:"ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΦΟΡΑ!Έχετε συμφωνήσει κάτι σχετικά με εμένα και δεν με αφορά;;;Τρελός εισαι;;;"

Κ.:"Ναι θυμάμαι...Αλλά δεν μπορώ άλλο...!!!"

Πατ.:"ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ!Η ζωή σου εξαρτάται από αυτό!"

Εγώ:"Συγνώμη τον απειλείς μπροστα στα μάτια μου και θες να μου πεις οτι δεν έχετε συμφωνήσει κάτι;Για τόσο χαζή με περνάς;;Αλλά αφού δεν μου λες εσύ,έχω και εγώ τον δικό μου τρόπο.Πάμε Κώστα!"

Κ.:"Πού πάμε;;"

Εγώ:"Εκεί κολλάς;Θα δούμε!"

Πατ.:"Πάνο έτσι και τολμήσεις να βγάλεις άχνα,την έβαψες!"

Εγώ:"Φοβηθήκαμε τώρα...Ποιος είναι ο Πάνος;;"

Πατ.:"Δεν θες να με δεις νευριασμένο..Πάνος είπα;;Λάθος μου..."

Εγώ:"Μάάάλιστα....Ούτε και εσύ..."του είπα και έφυγα με το βλέμμα του θριαμβευτή...Ο Κώστας τα έχει χαμένα...Και ποιος είναι τέλος πάντων αυτός ο Πάνος?!Μου χρωστάει κάποιες εξηγήσεις μου φαινεται...

Πήγαμε σε μια καφετέρια κοντά στο σπίτι του Κώστα...Εκεί μου εξήγησε τα πάντα...Ότι δηλαδη ο πατέρας μου τον είχε βάλει να μου τα ζητήσει έτσι ώστε να ξέρει την κάθε μου κίνηση....Ναι,αλλα γιατί ήθελε να ξέρει την κάθε μου κίνηση;;

Εγώ:"Γιατί ήθελε να ξέρει την κάθε μου κίνηση;"

Κ.:"Δεν ξέρω...Στην αρχή απλά θεώρησα ότι ήταν υπερπροστατευτικός...Αλλά μια μέρα τον άκουσα και έλεγε ότι δεν πρέπει ποτέ να μάθεις κάτι για το θέμα αυτό και ότι θα κάνει ΟΤΙ χρειαστεί για να το κρύψει...Αλλά δεν άκουσα για ποιο θεμα μιλούσε..."

Εγώ:"Δεν πειράζει...Κατάλαβα εγώ...Τώρα,μπορείς να μου πεις πού είναι ο Νίκος;"

Κ.:"Τρέχει κάτι με τον Νίκο;"

Εγώ:"Όχι καλέ!Απλά με βοηθά να βρω την μαμά μου...Είναι αστυνομικός βλέπεις...Αλλά γιατί ρωτάς;"

Κ.:"Εε εντάξει...Μπορεί να ήμουν "αναγκασμένος" να είμαι μαζί σου,αλλά εγώ είχα αισθήματα για εσένα...Και ακόμα έχω..."

Τι να απαντήσω εγώ τώρα;;

Εγώ:"Εε...Δεν μου είπες...Πού είναι ο Νίκος;;"

Κ.:"Κατάλαβα...Τον έχει κλείσει σε μια αποθήκη στην Πρέβεζα..."

Εγώ:"ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑΑ;;;"

Κ.:"Ναι...Θες...Θες να σε πάω;"

Εγώ:"Θα το έκανες αυτό για εμένα;;"

Κ.:"Και πολλά περισσότερα..."

Ποια ειμαι;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin