~26ο Κεφαλαιο~

134 17 7
                                    

    Λιγες μερες αργοτερα ο Κωστας βγηκε απο την φυλακη...Προκειμενου να το γιορτασουμε,πηγαμε στο σπιτι του Νικου(λες και ειχαμε αλλη επιλογη)και ετοιμασα ενα πλουσιο γευμα για να αναπληρώσουμε ολη αυτη την κουραση των τελευταιων εβδομαδων.Αφου σκασαμε απο το τοσο πολυ φαγητο,μαζεψαμε τα πραγματα και πηγαμε για υπνο...

Την επομένη...

Ν.:"Λοιπον παιδια..Με αυτα και με αυτα εχουμε αφησει πισω το θεμα της μητερας της Αριαδνης...Το αρχικο μας μυστηριο δηλαδη!"
Κ.:"Ναι εχει δικιο...Λοιπον,τι κανουμε;"
Εγω:"Εγω πιστευω οτι θα πρεπει να κανονισετε ενα ραντεβου,αλλα να ειμαι και εγω παρουσα!Πρεπει να δω αν μου μοιαζει,πως θα αντιδρασει με εμενα..."
Ν.:"Εχει δικιο...Θα την παρω το απογευμα τηλεφωνο,για να κλεισω ραντεβου για αυριο.."

Το απογευμα...

Ν.:"Κανονίστηκε!Αυριο στις 10 εχουμε ραντεβου.."
Κ.:"Ωραια,αλλα η Αριαδνη ως τι θα ερθει μαζι μας;"

Ν.:"Ως...Η κοπελα σου!"

Oh well...Λες και θα ειναι η πρωτη φορα...

Το πρωι...

Μολις φτασαμε εξω απο το γραφειο της "μητερας" μου...Αντε να δουμε τι θα γινει και αυτη την φορα...

Κ.:"Καλημερα σας,εχουμε ραντεβου με την κυρια Αναγνωστοπουλου..."
Γραμ.:"Ναι,ναι...Μια στιγμη να την ενημερωσω..."
Κ.:"Μαλιστα!"

Ν.:"Αριαδνη εσυ δεν θα μιλησεις καθολου..."
Εγω:"Υπεροχα...Θα καθομαι σαν τον Μουγκοθοδωρο σε μια γωνιτσα...
Ν.:"Μην ειρωνευεσαι...Τωρα πρεπει να εισαι πολυ σοβαρη και να προσεχεις την καθε σου κινηση!Δεν πρεπει να καρφωθουμεε...!!!"
Εγω:"Ενταξει ενταξει!"
Γραμ.:"Περαστε..."

Στο γραφειο...

Αναγν.(Δικηγορος):"Καλημερα σας!Τι κανουν τα παλικαρια μας;"
Κ.:"Εχουμε και μια κοπελα.."
Αναγν."Αχ ναι...Με συγχωρεις κοπελα μου..."ειπε και με αιχμαλωτισε το βλεμμα της...Καλο αυτο!
Εγω:"Δεν πειραζει καλε..."
Αναγν.:"Και αν επιτρεπεται ποια εισαι εσυ κοπελα μου;"
Κ.:"Η κοπελα μου ειναι..."
Αναγν.:"Και πως σε λενε;"
Εγω:"Αριαδνη..."
Αναγν.:"Αριαδνη;;"
Ν.:"Μαλιστα..."

Μολις ακουσε το ονομα μου,χλωμιασε...

Εγω:"Ειστε καλα;"
Αναγν.:"Ναι,απλα μου θυμισες..."
Ν.:"Τι σας θυμισε;"
Αναγν.:"Την κορη μου..."



Ταραααννν....Τι λετε;;Η Αριαδνη βρηκε την μητερα της ή απλα ειναι μια πολυ μεγαλη συμπτωση;

Mj

Ποια ειμαι;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora