~31ο Κεφαλαιο~

91 12 3
                                    

Το βράδυ δεν αργησε να έρθει..Ο φόβος που νιώθω αυτή την στιγμή είναι εμφανής!Και η Ελένη όμως,όπως φαίνεται,βρίσκεται σε μια παρόμοια κατάσταση...Μόνο ο Κώστας είναι ψύχραιμος!Ευτυχώς,γιατί πάντα χρειάζεται να είναι κάποιος ήρεμος σε τέτοιες περιπτώσεις...

Μόλις έφυγε η "μανουλα" μου...Στο διάολο να πάει...Αλλά,δεν θα βγω εγώ από εδώ μέσα;;Τότε θα καταλάβει τι θα πει "Αριάδνη"!!!

Ελ.:"Το πεδίο είναι ελεύθερο!Τι να κάνω;;"

Κ.:"Εεεεμμμ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΣΕΙΣ;;;"
Ελ.:"Ναι σωστά...Τώρα;"

Εγω:"Κλείσε τις κάμερες!"

Ελ.:"Εγινε!"
Κ.:"Ωραια!Τωρα πρεπει να ανοιξεις τον υπολογιστη της και να ψαξουμε οτιδηποτε θα μπορουσε να μας βοηθησει!Ψαξτε τα παντα!Αρχεια,email,μηνυματα,ακομα και εικονες!"

Πέρασε περιπου μια ωρα απο τοτε που ξεκινησαμε και ,για να ειμαι ειλικρινης, ειχα αρχισει να πιστευω οτι δεν προκειται να βρουμε τιποτα...Εκεινη την στιγμη ομως αποφασισα να μπω στο email της..Για καλη μου τυχη,ειχε ξεχασει να πατησει "αποσυνδεση" και ετσι θα μπορουσα να ψαξω τα μηνυματα της χωρις κανενα πιθανο εμποδιο!Καθως,λοιπον, "ερευνουσα" βρηκα καποια email της που ειχαν ολα τον ιδιο αποστολεα...Δεν χρειαστηκε πολλη ωρα για να καταλαβω οτι ο αποστολεας αυτος ήταν ο πολυαγαπημενος μου θειουλης!

Εγω:"Κωστα,μαλλον κατι βρηκα..."
Κ.:"Κατσε...Ο θειος σου δεν ειναι αυτος;"
Εγω:"Ναι..."
Κ.:"Δεν μπορω να πω οτι εκπλησσομαι..."
Εγω:"Δυστυχως ουτε εγω..."
Ελ.:"Κατσε,τι παιζει με τον θειο σου;"

Εγω:"Ο καλος μου θειουλης,ειναι ενα ζωον που προσπαθει να με σκοτωσει!Τελειο;"
Ελ.:"Καταλαβα...Δηλαδη εκεινος την εβαλε να σας παιξει αυτο το θεατρακι,εε;"
Κ.:"Ακριβως!Οποτε τωρα τι κανουμε;"
Εγω:"Κοιτα,αφου εδω δεν λεει τιποτα που να μας ενδιαφερει δεν εχουμε καποια αλλη επιλογη εκτος απο το να φυγουμε τωρα που μπορουμε..."
Κ.&Ελ.:"Σωστα!"

Φυγαμε και πηγαμε στο σπιτι του Νικου...Πανε σχεδον 4 μερες απο τοτε που "εφυγε"...Τελος παντων...Ας μην θιξω καλυτερα αυτο το θεμα γιατι δεν νομιζω οτι θα αποφυγω τα κλαματα!Ειμαστε ολοι στο σαλονι και καθομαστε σιωπηλοι!Κανεις δεν ξερει αν θα καταφερουμε να φτασουμε στο τελος αυτου του νηματος...Αν θα καταφερουμε να φτασουμε στο τελος αυτου του νηματος ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ χωρις καμια αλλη απωλεια!Το μονο που υπαρχει ειναι ο φοβος και το αδιεξοδο...

Και ναι,κυριες και κυριοι,αποφασισα να ανεβασω κεφαλαιο μετα απο 2 μηνες!Ξερω,ξερω,δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο....ΑΛΛΑ ελπιζω οτι δεν θα μου κρατησετε μουτρα...Παρακαλω γραψτε μου στα σχολια καποια πιθανη συνεχεια της ιστοριας γιατι ειμαι σε αδιεξοδοο....Φιλια,μεχρι το επομενο
Mj

Ποια ειμαι;Onde histórias criam vida. Descubra agora