~19ο Κεφάλαιο~

228 23 8
                                    

Εγώ:"Λοιπόόόόόν...;;:"


Και οι δυο τους με κοιτάζουν με ένα παγωμένο βλέμμα...Τόσο κενό!Άρα δεν θα ήταν αυτή...

Εγώ:"Δεν πειραζει παιδιά...Την επόμενη φορά ίσως σταθούμε τυχεροί..."

Κ.:"Μα και τώρα τυχεροί είμαστε!" Μου κάνει πλάκα έτσι;Βρήκαν την μαμά μου;Μα συγνώμη πως γίνεται να είναι τόσο σίγουροι ότι είναι εκείνη;;

Εγώ:"Δηλαδή την βρήκαμε;"

Ν.:"Ναι..."

Εγώ:"Και πώς είστε τόσο σίγουροι;"

Κ.:"Κοίτα...Αρχικά προσπαθούσαμε να μαζέψουμε στοιχεία από τον χώρο...Για παράδειγμα,παλιές φωτογραφίες ή κάτι τέτοιο..."

Ν.:"Αλλά δεν βγάλαμε άκρη...Όποτε αποφασίσαμε να το πάμε αλλιώς...Και την ρωτούσαμε διάφορα πράγματα,με έμμεσο τρόπο βέβαια,αλλά και πάλι μια τρύπα στο νερό..."

Κ.:"Πάνω λοιπόν που είχαμε αρχίσει να χάνουμε κάθε ελπίδα...Της λέει ο Νίκος 'Εσείς λογικά θα έχετε παιδιά και θα καταλαβαίνετε τον πόνο μου...Σωστά;' και ξαφνικά χλώμιασε...Μετά από πολλή ώρα μας είπε ότι είχε μια κόρη,αλλά λόγω του ότι οι σχέσεις της με τον άντρα της δεν ήταν και οι καλύτερες,αποφάσισαν να χωρίσουν...Μόνο που ο πατέρας του παιδιού το πήρε από εκείνη με το "ετσι θέλω" και έχει να το δει 16 χρόνια..."

Εγώ:"Δεν ξέρω βρε παιδιά...Μπορεί απλά να είναι σύμπτωση..."

Ν.:"Τόσες πολλές συμπτώσεις;Δεν το νομί.."Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την πρότασή του...Τον διέκοψε ο ήχος του κινητού μου...

Κ.:"Ποιος είναι;"

Εγώ:"Δεν ξέρω...Είναι με απόκρυψη..."

Ν.:"Σήκωσέ το!"

Εγώ:"ΟΧΙ!"

Ν.:"Σήκωσε το είπα!"

Εγώ:"Παρακαλώ;"λέω ενώ ο Νίκος μου κάνει νόημα να το βάλω σε ανοιχτή ακρόαση...

Αγν.:"Είσαι η Αριάδνη,σωστά;"

Εγώ:"Τι θέλετε;"

Αγν.:"Λοιπόν γλύκα,θα στα πω απλά για να τα καταλάβεις...Θα τα πω μόνο μία φορά γι'αυτό άκου με καλά!Το φιλαράκο μου μπορεί να τον σκοτώσατε,αλλά εγώ είμαι ακόμα ζωντανός και θα φροντίσω να πάρω εκδίκηση...Επειδή βλέπω ότι πλησιάζετε όλο και πιο κοντά θα φροντίσω η πρώτη μου επίθεση να είναι γρήγορη,ισχυρή και πάνω απ'όλα καταστροφική για όλους σας...Μπήκατε στον χορό και θα χορέψετε...Δεν έπρεπε να τα βάλετε μαζί μας...Δεν έπρεπε..."Είπε και το έκλεισε...

Κ.:"Τι είναι αυτό τώρα;"

Εγώ:"Θα ορκιζόμουν ότι κάπου την έχω ξανακούσει αυτή την φωνή..."

Ν.:"Αποκλείεται..."

Εγώ:"Κι όμως!Είμαι σίγουρη σου λέω!"

Ν.:"Εγώ νομίζω ότι το θέμα έχει αρχίσει και σοβαρεύει...Έχουμε φτάσει σε σημείο να φοβόμαστε για την ζωή μας!Από εδώ και πέρα δεν εμπιστεύεσθε ΚΑΝΕΝΑ!Όλοι μπορεί να είναι ύποπτοι..."

Εγώ:"Το θυμήθηκα!"

Κ.&Ν.:"Ποιος είναι;;;"

Εγώ:"Είναι ο..."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ένα μικρό (και κατά την γνώμη μου λίγο βαρετό)κεφάλαιο για να σας κρατάω σε γρήγορση...Ποιος λέτε να είναι στο τηλέφωνο;Είναι κάποιος από τα παλιά ή μήπως κάποιο νέο πρόσωπο;Γράψτε μου την γνώμη σας στα σχόλια...Μέχρι το επόμενο...

Mj:*

Ποια ειμαι;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora