~23ο Κεφαλαιο~

151 19 3
                                    

Την στιγμή που πάει να με ξαναμαχαιρωσει ακούμε σειρηνες από το διπλανό στενό να πλησιάζουν...Μακάρι να με σώσουν!
Αστυν.:"Άσε κάτω το μαχαίρι!Συλλαμβανεσαι!"
Τηλ.:"Δεν είναι τόσο εύκολο!"είπε και αρχισε να τρέχει...Τρεις αστυνομικοί και ένα περιπολικό κυνηγούσαν τον τρελό μου θείο...

Αστυν.:"Είστε καλά δεσποινις;"
Εγω:"Έχω υπάρξει και καλύτερα..."είπα με έντονο σαρκασμό
Αστυν.:"Λογικo μου φαίνεται!"είπε αφήνοντας ένα μικρό χαμογελο να εμφανιστει."θα σε μεταφέρουμε στο νοσοκομείο...Εκεί θα σε φροντίσουν οι γιατροί και αν χρειαστει θα κάνεις την απαραίτητη εγχείρηση..."
Εγω:"Σας ευχαριστώ πολύ,αλλά μηπως θα γινόταν να βιαστούμε λίγο γιατί έχω αρχίσει να αιμορραγω υπερβολικά πολύ!"
Αστυν.:"Ναι Ναι μπειτε στο περιπολικό!"

6 ώρες μετά...
Μολις ξύπνησα από την νάρκωση...Δεν κατάφερα τελικά να γλιτώσω το χειρουργείο...Η πληγή ήταν μεγάλη και βαθια και ειχα ήδη χάσει πολλά λίτρα αίματος...Δεν θα μπορούσα να ξεφύγω...
Άραγε ο Νίκος και ο Κωστας το εμαθαν;Και αν το εμαθαν,πώς αντεδρασαν;
*Χτυποι πορτας*
Εγω:"Περάστε"
Αστυν.:"Συνηλθατε βλέπω..χαίρομαι...Πως αισθανεστε;"
Εγω:"Πονάω λίγο αλλά λογικό είναι...ολόκληρο μαχαίρι 《μπηκε》μέσα μου...Απορώ πως ζω ακόμη!"
Αστυν.:"Ευτυχώς σωθηκατε Γιατί σας χρειαζόμαστε..."
Εγω:"Με χρειαζεστε;Εμενα;Σε τι;"
Αστυν.:"Αριάδνη Μιχαλακακη συλλαμβάνεσαι!Κατηγορησε για τον φόνο του πατέρα σου,Ηλία Μιχαλακακη!Όταν αναρρωσεις θα μεταφερθείς στο τμημα!Καλή ανάρρωση!"είπε και αποχώρησε..

Τι καλή ανάρρωση ρε παλικάρι μου;Καταλαβαίνεις τι μου είπες τωρα;Μου λέει ότι θα μπω στην φυλακή και περιμένει ότι θα το πάρω ψύχραιμα! ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ?Που ακουστηκε 16 χρόνων κορίτσι να μπαίνει στην φυλακη;Αυτο είναι τουλάχιστον ανήκουστο....Λυπάμαι που το λέω αλλά η μόνη μου ελπιδα είναι να παραδοθεί ο Κωστας...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello...Να αλλο ενα μικρο κεφαλαιακι αλλά με μεγάλες ανατροπές...Τι λέτε να κάνει η Αριάδνη; Γράψτε μου την γνώμη σας στα σχόλια!Μέχρι το επόμενο...
Mj

Ποια ειμαι;Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora