~28ο Κεφαλαιο~

84 9 4
                                    

Επιτελους...Μετα απο τοσα χρονια ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ βρηκα την μητερα μου..Εδω και 5 λεπτα προσπαθω να συνελθω απο ολο αυτο που ζω..Σε ποιον να τα πω και να με πιστεψει!?

Κ.:"Αριαδνη;Καλε,σου μιλαω!Δεν με ακους;"
Εγω:"Συγνωμη...Ειχα απορροφηθει..."
Κ.:"Ναι,το καταλαβα...Μου ειπε ο Νικος να παμε μεσα...Εισαι ετοιμη;"
Εγω:"Ετσι πιστευω..."It's show time!

Μπαινω στο δωματιο και δεν ειναι κανεις μεσα...Περιεργο...Κοιταξα τον Κωστα,αλλα και αυτος φαινοταν μπερδεμενος...

Εγω:"Που πηγαν;"
Κ.:"Δεν ξερω...Ο Νικος μου ειπε να μπουμε μεσα...Γιατι να μας το πει αφου εφυγαν;Και βασικα ΠΩΣ εφυγαν?!"
Αναγν.:"Ποιος ειπε οτι φυγαμε;"περιεργο...Κατι κρυβει το βλεμμα της..
Εγω:"Απλα ειδαμε οτι δν ειναι κανεις μεσα και σκεφτηκαμε οτι φυγατε...Ο Νικος που ειναι;"
Αναγν:"Ο Νικος;Ποιος Νικος;"Κατι δεν παει καλα εδω...
Κ.:"Ο φιιλος μας..."
Αναγν.:"Αα αυτος ο Νικος..."
Εγω:"Ναι,αυτος ο Νικος!Που ειναι;"
Αναγν.:"Ας πουμε οτι εφυγε..."Δεν θα τα παμε καλα με την τυπισσα...
Εγω:"Και που πηγε;"
Αναγν:"Καπου!"
Εγω:"Πες μου γαμωτο!Που ειναι ο Νικος;"
Αναγν.:"Καπου πολυ καλα..."
Εγω:"Τι εννοεις;Λεγε!"
Αναγν.:"Μπορεις να δεις και μονη σου..."

Δεν πιστευω στα ματια μου...Ο Νικος...Ειναι νεκρος...Τον εχασα...Μπορω να πεθανω...

Ενα μικρο κεφαλαιο,ως bonus...Ξερω οτι μπορει να με βριζετε,αλλα οπως ειναι γνωστο μου αρεσει να σας βασανιζω!(Χεχε)Για πειτε μου στα σχολια τι νομιζετε οτι θα συμβει στην συνεχεια...Μεχρι το επομενο...
Mj

Ποια ειμαι;Où les histoires vivent. Découvrez maintenant