Αριαδνη
Εδω και μιση ωρα τον ακολουθουμε στο σουπερ μαρκετ!Τι θα τα κανει ολα αυτα που παιρνει ρε παιδι μου;!Ενας θεος ξερει...
Αποφασισε τελικα να μην αδειασει ολο το καταστημα,οποτε βρισκομαστε στον δρομο.Μετα απο 15 λεπτα περπατηματος τον βλεπουμε να μπαινει σε ενα σπιτι.Η πινακιδα που ειχε στο αριστερο τμημα του ασπρου τοιχου,εγραφε "Αριστομενους 57".
Ελ.:" Τι κανουμε τωρα;"
Εγω:"Δεν ξερω...Λες να χτυπησουμε;"
Ελ.:"Κααι τι θα τους πουμε;Γεια σας,ηρθαμε!;"
Εγω:"Σωστα...Πρεπει να το συζητησουμε με τον Κωστα.Παμε σπιτι!"Κωστας
Εγω:"Τι εννοεις οτι βρηκες τον πατερα σου;Αφου εχει πεθανει!"
Αρ.:"Τον κανονικο πατερα μου ρε Κωστα!Συγκεντρωσου!Τι θα κανουμε;Στα χερια μας εχουμε μια διευθυνση αλλα δεν ξερουμε πως να την χρησιμοποιησουμε!τι θα κανουμε;"
Εγω:"Αστο πανω μου!"
Ελ.:"Τι θα κανεις;"
Εγω:"Θα πω οτι ειμαι και καλα ενας υπαλληλος του Δημου που εχει ερθει για μια απογραφη!
Αρ.:"Απογραφη;Δεν ξερω...θα σε πιστεψει;!"
Εγω:"Λογικα ναι!Αλλωστε δεν με εχει ξαναδει,οποτε γιατι οχι;"Επομενη μερα
Η ωρα ειναι 9...Τα κοριτσια δεν εχουν ξυπνησει ακομα και εγω ειμαι σχεδον ετοιμος να θεσω σε εφαρμογη το σχεδιο μου!
Μετα απο 15 λεπτα αναζητησης καταφερα να βρω το σπιτι!Αφου χτυπησα το κουδουνι εμφανιστηκε μπροστα μου ενας ψηλος,εμφανισιμος αντρας που σιγουρα ταυτιζοταν με την περιγραφη που μου ειχε δωσει η Αριαδνη.Εγω:"Καλημερα σας!Με συγχωρειτε για την ενοχληση,αλλα εχω ερθει για την καθιερωμενη απογραφη.Μπορω να περασω;"
Αντωνης:"Απογραφη;Δε νομιζω οτι εχουν περασει 10, χρονια...Επισης,δεν ειπαν τιποτα στις ειδησεις...."
Εγω:"Ναι βλεπετε,αυτη ειναι μια απλη απαριθμηση,δν ειναι επισημη απογραφη...."
Αντ.:"Μαλιστα...Περαστε!"
Εγω:"Ευχαριστω πολυ....Ειναι εδω η συζυγος σας;"
Αντ.:"Ναι,μεσα ειναι...Αλλα που ξερετε οτι εχω συζυγο;"
Εγω:"Μερος της δουλειας μας!να μην ξερουμε σε ποιανου το σπιτι θα μπουμε;"
Αντ.:"Ναι σωστα!" ειπε και χαμογελασεΑρχικα του εκανα τις τυπικες ερωτησεις που(πιστευω οτι)κανουν σε μια απογραφη....Οταν ρωτησα ομως για την οικογενειακη τους κατασταση καατι δεν μου κολλουσε...(,Ωστοσο η Ελενα,συζυγος του Αντωνη,ειχε ερθει και εκεινη στο σαλονι!)
Εγω:"Εχετε αδερφια;"
Ελενα:"ΟΑντωνης ειναι μοναχοπαιδι ...Εγω ειχα δυο αδερφια,τον Ηλια και τον Τηλεμαχο..."
Εγω:"Μενουν μαζι σας;"
Ελ.:"Οχι..Για να ειμαι ειλικρινης δεν εχουμε κρατησει καθολου επαφες...Ξερω ακουγεται τρελο,αλλα προσφατα εμαθα οτι ο Ηλιας πεθανε και ο Τηλεμαχος ειναι στην φυλακη..."
Εγω:"Σαν τον μπαμπα της Αριαδνης...😨"
Αντ.:"Σαν την Αριαδνη;;;Ελενα,ξερει την Αριαδνη;;"
Ελ.:"Αντωνη σταματα...Η Αριαδνη χαθηκε..."
Αντ.:"ΟΧΙ!Δεν εχει χαθει!"
Ελ.:"Σταματα!Χαθηκε!Αποδεξου το επιτελους!Εχουν περασει τοσα χρονια!"και με αυτα τα λογια αποχωρησε απο το δωματιο...Μαλλον δεν ηθελε να την δουμε να κλαιει....
Εγω:"Με συγχωρειτ....Δεν ηθελα να προκαλεσω ολη αυτη την αναστατωση..."
Αντ.:"Δεν φταις εσυ...Αλλα αυτη η Αριαδνη που ανεφερες,ποια ειναι;"
Εγω:"Ειναι μια φιλη μου...Ειχε μεγαλωσει μονη,με τον πατερα της..."
Αντ.:"Ααα καταλαβα..."
Εγω:"Τελος παντων...Δεν ηρθα εδω για να μιλησω για την φιλη μου....Το μονο που εχει μεινει μεχρι να ολοκληρωθει η διαδικασια,ειναι να μου πειτε τα ονοματα σας!"
Αντ.:"Μαλιστα...Εχω λεγομαι Αντωνης Μαυραγανης και η συζυγος μου Ελενα Μιχαλακακη!"
Εγω:"Εεε ευχαριστω....Γεια σας...."ΜΙΧΑΛΑΚΑΚΗ;;;Δεν γινεται....Δεν γινεται να εχει το ιδιο επιθετο με τον πατερα της Αριαδνης,αλλα ειπε οτι εχει εναν αδερφο που τον ελεγαν Ηλια.....Και εχει πεθανει....Και εναν αλλο που τον λενε Τηλεμαχο....Και ειναι στην φυλακη....Δηλαδη....ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ;;;
Hellooooo Guys!Ξερω οτι εχω πολυ καιρο να ανεβασω και ευχαριστω πολυ τα ατομα που περιμενουν τοσο καιρο να ανεβασω νεο κεφαλαιο!Γραψτε μου στα σχολια την αποψη σας
για το κεφαλαιο και αν θελετε πατηστε το αστερακιι!Καλο καλοκαιριιιι!Μεχρι το επομενο...
MJ
DU LIEST GERADE
Ποια ειμαι;
Mystery / ThrillerΗ ιστορία μας περιστρέφεται γύρω από την ζωή της Αριάδνης...Η Αριάδνη προσφατα ανακάλυψε ότι πίσω από τον χαμό της μητέρας της κρύβεται ένα μεγάλο και άλυτο μυστήριο το οποίο θα προσπαθήσει η ιδια να λύσει με την βοήθεια των φίλων της Κωστα και Νίκο...