Bölüm-1

1.4K 152 35
                                    

Rüzgar, pürüzsüz tenini titretecek kadar çok üşütüyordu. Hava gerçekten bu kadar soğuk muydu yoksa gidiyorum diye miydi bu rüzgar ın dinmek bilmeyen çığlığı, diye düşündü. Her ne olursa olsun kararlıydı buralardan gitmeye. Son bir kez vedalaşırcasına odasına bakıp valizlerinin bir kısmını arabasının bagajına, sığmayan diğer kısmını ise arka koltuğa yerleştirdi. Nereye gideceğini henüz kendisi bile bilmiyordu, tek bildiği bir daha buraya dönmeyeceğiydi.

Annesinin ölümünden 1 yıl sonra babası başka bir kadınla evlenmiş ve ona göre hayatının en büyük hatasını yapmıştı. Babası çok varlıklı bir adamdı ve kızının anne eksikliğini hep parayla ve pahalı hediyelerle tamamlamaya çalıştı tabii ki bu hiçbir zaman annesinin acısını dindirmemişti aksine babasına ve Zümrüt hanıma içten içe kin beslemesine sebep olmuştu. Yıllarca üvey annesi Zümrüt hanım a düşman büyümüştü. Aslında Zümrüt hanım çok da fena biri sayılmazdı ama Pelin in annesinin yerine kimseyi koyamadığından mı yoksa annesinin yokluğunun ofkesisinden midir bilinmez, bu kadınına hiç tahammül u yoktu. Zümrüt hanımın da Pelin e bayıldığı söylenemez bu yüzden Pelin in evden ayrılma kararinda babasını ikna etme rolü büyüktü. Her ne kadar bu kötü gözükse de Zümrüt hanım ilk defa Pelin in işine gelecek bir şey yapmıştı.

Son bir defa evine baktı ve kimseyle vedalaşmadan evden ayrıldı. Ilk iş olarak kendine kalacak bir yer bulmalıydı. Kalacağı yeri izmir de olacaktı artık orada yaşamaya karar vermişti.

Geriye dönüp baktığında üzüldüğü tek şey en yakın arkadaşı olan İzel in yokluğuydu.Istediği her an onu görememek zor olacaktı fakat yine de buna değerdi. Yolculuğun üstünden 3.5 saat geçmişti ve yavaş yavaş babasını dinlemeyip 1 gün sonra uçakla gelmediğine pişman olmuştu. Uçakta yer olmadığı için 1 gün beklemek zorundaydı ama 1 gün daha bile kalmaya tahammul u yoktu burada. O yuzden arabayla yolculuk yapmayı tercih etmişti.Biraz ilerdeki dinlenme tesisi tabelasını görünce rahatladı ve geceyi orda geçirmeye karar verdi.

Acıyı SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin