Prológus

606 21 0
                                    

A nevem Sarah Black. Texasban élek a szüleimmel és az öcsémmel. Sosem voltam az az igazi ''jókislány'' aki mindig jó jegyeket kap és teszi, amit mondanak neki. Mindig is a rossz volt az, ami ÉN voltam és a személyiségemhez is illett. A tanárok utáltak, többnyire rossz jegyeim voltak. Az osztályban mindenki félt tőlem, nem igazán voltak barátaim. Engem ez nem zavart, tettem amit akartam. Több iskolából is kicsaptak, a tanárok és az igazgató szívatása miatt. Vagy éppen, mert verekedtem. Az öcsém az ellentétem. Mindig jó, mindig szót fogad és jó jegyeket hoz haza. Talán ezért is veszekszünk mindig. 14 éves voltam, amikor elszöktem egy buliba. Azóta szoktam ilyen helyekre járni, inni és pasizni. Néhányan kurvának tartanak, de nem érdekel. Voltak dolgaim, 17 évesen drogoztam is. Rá 1 évre hallucinálni kezdtem, ezért abba kellett hagynom a drogozást. És most itt vagyok. 19 évesen iszok, bulizok, de néha a cigi is szóba jön. Ez normális. Nem? Viszont van egy jó oldalam is, amit senki nem látott még. Nagyon érzékeny vagyok és képes vagyok a legapróbb dolgokon is kiakadni. Viszont, ha az öcsém bánt ez nem igaz. Mindig vele foglalkoztak, talán ezért is vagyok ilyen. A reggelit és a vacsorát mindig magamnak kellett elkészítenem 6 éves korom óta. szerencsére még ebédet kaptam abból, amit anya főzött... Habár én csak a konyhamalac voltam, aki utoljára evett és néha csak a maradék jutott neki. Apám fontos üzleti ember. Folyton telefonál. Sosem figyel ránk, szinte nem is törődik velünk. Szuper szülők mondhatom...

Rossz Döntés Volt《H.S.》/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now