Huszonkettő

93 8 2
                                    

Minden pillanatban egyre nagyobb az űr bennem. Niall sem akarta ezt, de neki kevésbé ilyen fájdalmas, mint nekem. Minden létező erejét beleadja abba, hogy engem boldogabbá tehessen, bár kevés sikerrel. Igazán sajnálom, mert ha így halad saját magát teszi boldogtalanná, de engem nem tesz vele boldoggá. A legjobb lenne, ha elmennék, de nincs hova.

A lelki fájdalom lassan átmegy fizikai fájdalomba. Sápadt arcom, már beesetté vált, csuklóimon pedig hosszúkás sebek díszelegnek. Nem tudom elfogadni. Soha nem fog menni.

,,Az idő mindent megold."

Igen. Lehet, hogy a mesékben igen, de itt nem. Ezt nem lehet. Ez egy olyan dolog, amit még ez sem tud megoldani.
Nem hiszem el. Egyszerűen megöl a hiánya. Nem bírom ki.

Előveszem a levelet, amit írt, majd olvasni kezdem újra és újra. Kezem a nyakamban lévő nyakláncra téved, majd markomba zárom és megszorítom. Ezt szoktam csinálni, mikor elviselhetetlen, hogy nincs itt velem.

Elöntenek az ismerős gondolatok, érzések és nem bírom ki, hogy ne sírjam el magam.

Levegőre van szükségem.

Bemegyek a fürdőszobába és összekötöm a hajam. Megmosom a fogam, majd teszek fel egy kis alapozót és indulok is. Lekapom a táskám a fogasról és útnak indulok. Zsebre teszem a kezem és lehajtott fejjel sétálok Los Angeles zajos utcáin.

Gondolataimba merülök és csak megyek, ki tudja merre.
Hirtelen olyan érzésem támad, mintha figyelnének. Szétnézek de sehol senki.

Hirtelen valaki beránt egy sikátorba. Felsikítok.
Az orromhoz emel egy zsebkendőt, majd minden elsötétül.

Sziasztok❤
Sajnálom, hogy rövid lett:( nem volt semmi ihletem.
És megvan az első díjam!! Annyira örülök neki!💘
Viszont van egy rossz hírem:(
Nem sokára vége:(
35 részesre tervezem, de lehet, hogy kevesebb lesz.
Tudjátok... szavazás+komment... blablabla...

Ne felejtsetek el szavazni és kommentelni!❤

Rossz Döntés Volt《H.S.》/BEFEJEZETT/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon