Huszonöt

79 7 2
                                    

Harry Styles szemszöge:

Amint letettük a telefont, elkezdtem pakolni. Nem volt sok cuccom, így hamar végeztem. Lefoglaltam a jegyet a neten, ami két óra múlva indul. Másfél óra az út a reptérre így egyből indulok is. Vissza sem nézve kilépek az ajtón, majd a kocsim felé veszem az irányt.

Amint leszállt a gépem, hívok egy taxit és odanavigálom Niall házához. Becsapom az ajtót magam mögött és már megyek is be. Nem érdekel, hogy már huszonnégy órája nem aludtam. Meg kell találnom Saraht, különben nem élem túl, ha bármi baja esik.

Niall álmosan fogadott, de én már rajta voltam az ügyön, így bementem a konyhába, töltöttem egy pohár vizet, és mikor nem figyelt a fejére öntöttem. Haragosan néz rám. Sokkal éberebb lett. Köszönheti nekem. Ezek után, hozzá látunk a kereséshez.

Niall Horan szemszöge:

Hat óra hosszáig kutakodtunk eredménytelenül. Kerestük már pornó oldalakon, és mindenhol, de semmi.

Harry már majdnem lebólintja a billentyűzetet, mikor felkiáltok.

-Megvan! Emlékszel mikor először próbálták elrabolni nem?-bólint- Na. Az után szereltem egy nyomkövetőt a telefonjába, hogy tudjam merre jár, ha esetleg máskor is megtörténne. De milyen jól tettem ugye?

Felcsillan a szemeiben a remény. Gyorsan bepötyögöm a koordinátáit, majd egy helyet dob ki. Londonban van. Nincs utca, csak egy üres elhagyatott terület.

Alaposan átvizsgálunk minden lehetséges útvonalat, majd előkészítünk minden fegyvert és kelléket, aztán elmegyünk aludni.

Holnap hosszú napunk lesz.

Halii😘
Remélem tetszett a rész. Igen, elég rövid lett, amit nagyon sajnálok:(
És nem sokára itt a vége:(
Szomorú, vagy boldog befejezést képzeltek el a történetnek?

Ne felejts el szavazni és kommentelni!❤

Rossz Döntés Volt《H.S.》/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now