2 héttel később:
Hogy mi történt az elmúlt két hétben?
Egy szó: szenvedés.
Hogy mi miatt szenvedtem?
Minden miatt. Leginkább az bántott, hogy miután megmentettem az igazi anyám, nem is keresett. Még csak meg sem hálálta, hogy nekem köszönheti azt az átkozott életét.
Jól hallottátok. Az igazi anyám.
Honnan tudom?Onnan, hogy amikor kiértünk abból a szörnyű, ízléstelen és emlékekkel teli épületből, a kezembe nyomott egy papírt, amin rajta volt minden adatom és orvosi pecséttel volt ellátva. Egyszóval, a születési anyakönyvi kivonatom másolata.
Senki nem tudja mit érzek most.
Egész eddigi életemben tévhitben éltem. Azt hittem azok a szülők, akik ,,felneveltek" a vérbeli anyám és apám.Hihetetlen.
Nem kívánom senkinek ezt.
És a rémálmaimról még nem is beszéltem.
Tizennégy napon keresztül, minden éjjel megizzadva, könnyesen ébredtem. Néha még sikítottam is.De az egészben Harryt sajnálom a legjobban.
Ő az, aki mindig segített nekem az éjjelek folyamán. Ő az aki reményt adott nekem. Azt mondta ne adjam fel, csináljam tovább bármivel is büntet a sors. Ő maradt mellettem. Csak is Ő.A munkahelyemen pedig már fizetést is kapok.
Ha belegondolok ez az egyetlen jó hír, ami történt velem az elmúlt két hétben.
Felállok és bemegyek a nappaliba.
A könyvespolcot nézegetem, mikor az ablakon keresztül meglátok egy csomagot az udvaron.
Kiszaladok az ajtón, ügyelve arra, hogy el ne essek, majd a kis színes doboz mellé érek.Rózsaszín, virágmintás csomagolópapírral van beborítva, a tetején egy masnival.
A névjegykártyára nincs feladó írva, csak a címzett. Sarah Black.Félve nyitottam ki a kis dobozt.
Óvatosan emeltem le a masnit, majd a csomagolópapírt is szinte már kínzóan lassan bontottam le a csomagról.
A dobozt is kinyitottam, félve a látványtól, ami talán egy... Még sejtésem sincs mi lehet az.
Amikor megláttam a tartalmát ledöbbentem. Ez nem lehet.
Hi guys! Tudom ez most szörnyen rövid lett, de amint tudom hozom a következőt.
És most egész gyors is voltam😏Ne felejtsetek el szavazni és kommentelni!
YOU ARE READING
Rossz Döntés Volt《H.S.》/BEFEJEZETT/
FanfictionSarah minden idők legrosszabb gyerekkorát élte, amíg Harry Styles be nem lépett az életébe és el nem költöztek Los Angelesbe, ám egy nem várt fordulat véget vet annak a kicsi időnek még együtt voltak. Vajon visszatalálnak egymáshoz?