Niall Horan szemszöge:
Elhatároztam, hogy felmegyek Sarahhoz megnézni, jól van-e. Felmegyek a lépcsőn, majd benyitok a szobába, de senki sincs bent. Bemegyek a fürdőbe, ott is szétnézek, de senki. Körbefutom a házat és a pánik kezd eluralkodni rajtam.
A nevét kiabálom, de nincs rá válasz.
Előveszem a telefonom és elkezdek keresni a névjegyek között. Sarah nevére kattintok, majd az első kicsengés után felveszi.-Nicsak, nicsak. Keresik ezt a szegény lányt?-Ahogy beleszól a férfi lesokkolódok. A háttérben hallom, ahogy Sarah az én nevemet kiabálja.
-Hol van és mit akarsz tőle?- kiabálom.
-Oh hát azt csak én tudom. Ha szólni mersz a rendőrségnek megölöm, világos?
-Nem tudom, hol vagy és mit akarsz de kiderítem megértetted? Ha bármi baja is történik az életeddel fizetsz.
Tárcsázom Harry számát, mert hát egy próbát megér nem?
Hívtam vagy hatszor, de semmi. Nem érdekel, akkor addig hívom, még fel nem veszi. Tizenhatodjára felveszi.
-Harry. Harry, kérlek ne tedd le. Sarahról van szó.-Zihálom a telefonba.
-Mondtam, hogy mostantól nem az én dolgom. Szi-
-Elrabolták.
-Mi?! Mi történt?
-É-én nem t-tudom, de ma reggel sehol sem volt. Pedig még tegnap este láttam, ahogy lefekszik. Aztán ma felhívtam és egy férfi vette fel. A-azt mondta, hogy ha szólok a rendőrségnek megöli.
Csend. Harry teljesen csendben van. Elemelem a készüléket a fülemtől, hogy megnézzem itt van-e még.
-Haló?
-I-itt vagyok. Akarom mondani, most indulok. Két óra múlva indul a gépem. Ne csinálj semmit oké? Csak maradj otthon és gondolkozz azon, hogy hogy találjuk meg. Legkésőbb holnap reggelre hazaérek.
S ezzel kinyomja a telefont.
Gondolkozok, de semmi nem jut eszembe.Sziasztok:)
Ezzel a rövidke résszel érkeztem, de remélem attól még tetszett.Válaszoljatok légyszi: szerintetek Niall és Harry megtalálják Sarah-t?
Ne felejtsetek el szavazni és kommentelni!❤
YOU ARE READING
Rossz Döntés Volt《H.S.》/BEFEJEZETT/
FanfictionSarah minden idők legrosszabb gyerekkorát élte, amíg Harry Styles be nem lépett az életébe és el nem költöztek Los Angelesbe, ám egy nem várt fordulat véget vet annak a kicsi időnek még együtt voltak. Vajon visszatalálnak egymáshoz?