Tizennégy

129 9 2
                                    

Sarah szemszöge:

Szóval Los Angeles.

Annyira meg akarom kérdezni Harryt. Annyira érdekel, hogy miért döntött így.
Komplikált egy ember...

Azt mondta van itt egy haverja, akinél lakni fogunk egy pár évig. A nevét még nem árulta el.

Egy hatalmas villa előtt állunk meg. Hmm... Nem is rossz. A kapu automatikusan nyílik, amint elé érünk.

-Niall haver! Köszi, hogy itt lehetünk. - Pacsiznak le egymással, amint beérünk. Tehát Niall. Szőke, kék szemű, be kell valljam nagyon helyes. De az én szívem Harryé.

-Szia. Niall Horan vagyok.- nyújtja felém a kezét, amit el is fogadok.

-Sarah Black. Nagyon örülök.- mosolygok.

-A ti szobátok az emeleten van, rendezkedjetek be nyugodtan, fedezzétek fel a házat. Érezzétek otthon magatokat, hiszen már ti is itt laktok. De magatokra is hagylak titeket, nem zavarok.- kacsint, majd elmegy.

~A ház~

A nappali falai menta színűek, és világos bútorok vannak a szobába helyezve. Hatalmas plazma tévé, szürke kanapé, fehér szőnyeg. Tetszik.

A konyha a nappalival van egy légtérben, amiben szintén világos bútorok vannak.
Egy csíkban halvány, mintás csempe van feltéve.

A hálószobánk az emeleten van. Hatalmas. Franciaágy található az egyik végében, szemben vele a falon egy hatalmas tévé xboxal.
A teraszon egy jakuzzi foglal helyet.

Minden szobából kettő van. Még a konyhából is.

~

Miután berendezkedtünk, sokkal otthonosabb helyet kaptunk.
Még mindig nem hiszem el.

-Harry?

-Hm?

-Nincs kedved elmenni valahova?
Például felfedezhetnénk ezt a hatalmas várost.

-Ha akarod...

***
Az étterem ahova mentünk fantasztikus volt, a város pedig szavakba nem foglalható. Egyszerűen gyönyörű. Milliószor nagyobb élet van itt, mint Texasban. Hihetetlen.

Viszont még mindig nem szereztem tudomást arról, hogy miért kellett ilyen sürgősen elutaznunk.

Amikor belép a szobába, éreztem, hogy itt az ideje megbeszélni.

-Harry. Kérdeznem kell valamit.

-Mióta kérsz erre engedélyt?

-Mi történt? Miért kellett eljönnünk ide?

-Tudtam, hogy meg fogod kérdezni. Amikor megmentettük az anyádat, akkor lelőttem egy embert. Csak nem öltem meg. Felkeresett és megpróbált megfolytani de nem sikerült neki. Megfenyegetett, hogy megöl téged, de én nem hagyhatom, hogy bajod essen. Nem élném túl.

Na erre nem számítottam.

Sírva fakadok és Harry nyakába ugrok.

-Nagyon szeretlek.- csókolom meg.

Remélem örültök a mai második résznek.

Ne felejtsetek el szavazni és kommentelni!

Rossz Döntés Volt《H.S.》/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now