Tizenhárom

132 8 1
                                    

Lefagyva ülök a doboz felett. Ez vagy százezer dollár. Na ne. Ezt ne. Ez már sok.

Tudom, hogy az anyám küldte. Biztos vagyok benne.

Visszateszem a tetejét és befutok vele a lakásba, mielőtt még valaki meglátná.

13:00

Harry még 17:00-ig dolgozik. Addig valahogy ki kell bírnom.
Megvan.
A közeli kocsmába megyek, ahol már ismert vagyok, viszont az élettörténetemről semmit nem tudnak.
Csak azt, hogy rossz családba születtem.

15:00

Nem számoltam, hogy miből mennyit ittam, de nem volt kevés az is biztos.
-Sarah szerintem ennyi elég lesz.

-De Mollyyyy! Nem akaroooook!- nyafogtam mint egy óvodás. Mindegy is, biztos csak az alkohol.

-Nem. Nincs mese. Menj haza és pihend ki magad. Mit fog szólni Harry ha meglát így?- Harry! Te jó ég! El is felejtettem.

-Jó na. Lehet, hogy igazad van.

-Na látod. Szia.

-Szia.

***
Az ajtó csapódására leszek figyelmes.

-Mhhh... Harryyy?

Nincs válasz.

-Harryyyy? Ne szórakozz velem.

Lépések.

Lépések.

Csak lépések. Semmi más. Se egy lélek, se Harry. Pedig már 17:30 van.

Felállok, hogy megnézzem hol van a hangok forrása, majd az ajtón kiérve megpillantom Harryt.

Oda-vissza járkál az előszobában, az állát fogva.

-Harry?

-Pakolj össze. Mindent rakj be a bőröndödbe és indulunk.

-De mégis hova?

-Los Angelesbe.

-D-de Ha- Harry én ittam. Nem mehetek most.

-Jó. Akkor fürödj meg, feküdj le és aludj. De legkésőbb holnap reggel indulunk. Menj. Én lefoglalom a jegyeket.

Elindulok a fürdő felé, majd a ruhámat a szennyesbe dobom és beállok a zuhany alá.

Harry Styles szemszöge:

A laptopom előtt ülve nézem a holnapi járatokat. Lefoglalom a 9:00-sat.

Miért döntöttél így, ilyen hamar?

Most biztos ez jár Sarah fejében.

A válasz egyszerű: amikor eljöttünk abból az elhagyatott területről, elfelejtettük ellenőrizni, hogy a halott tényleg halott-e.

Ez az apró hiba megpecsételné a sorsunkat nagy, piros betűkkel.

Halál.

De ha elmegyünk talán nem talál ránk.

Talán.

***

Reggel hét órakor keltem Sarah-t.

Szerencsém van, hogy nem olyan másnapos.

Amikor elkészült a sminkjével, megitta a napi kávéját (ami most háromszor annyi, mint ami szokott lenni) bepakolt a bőröndjébe mindent.

Én már tegnap végeztem.

Beindítottam a kocsim és elindultunk a reptér felé.

Az úton nem kérdezett, bár láttam a szemében, hogy legszívesebben megtette volna. De jobb is így.

Amikor megérkeztünk 8:40 volt, tehát épp időben értünk ide.
Az ellenőrzés is rendben volt, sőt még a felszállás is.

Hellobelo mindenki😁
Nos, igen elkészült ez a rész is.

Tessék M. remélem neked is tetszik, de ne türelmetlenkedj, nincs mindig időm.

Mostantól gyakrabban hozom majd a részeket, mert ugye mindjárt nyáriszünet😁😍
Hát igen... Elég nehézkésen sikerült megírni, de a lényeg, hogy sikerült. Jah... Elég unalmasra...

Ne felejtsetek el szavazni és kommentelni!

Rossz Döntés Volt《H.S.》/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now