Tizenhat

137 10 0
                                    


-Na mit szólsz? -Kérdem Harryt az újabb rajzomról.
Őt rajzoltam le, amikor alszik.

Alig aludtam valamit. Nem azért mert bántott a dolog, hogy "miattam" meghalt egy bűnöző, csak nem vagyok hozzászokva ehhez.

Mindent csináltam hajnal óta. Nyomkodtam a telefonom, olvastam (ami nálam ritka), aztán úgy döntöttem, hogy nekiállok rajzolni.

-Gyönyörű lett! Még mindig nem hiszem el, hogy hogy tudsz ilyen szépen rajzolni. Komolyan egyszer megtaníthatnál.- felnevetek.

-Drágám ahhoz érzék is kell.- még jobban rászkódok a röhögéstől.

-Akkor adj belőle. Ha fele ennyire tudnék rajzolni, mint te, már akkor művész lehetnék.

-Ha tudnék...

Lebiggyeszti alsó ajkát. Komolyan ilyenkor annyira aranyos!

-Tudtad, hogy van egy ember, aki téged jobban szeret mindennél?

-Nem. Ki az?-viccelődök.

-Én vagyok, te...-elmosolyodok.

-És a másik fél érzései kölcsönösek.

-Szeretlek.

-Én is.

Ajkainkat összeérinti, de épphogy összeérnek. Majd eltávolodnak. És megint összeérnek, de most igazi csók lesz belőle. Nyelveink súrolják egymást. Gyengéd és puha. Így tudnám jellemezni ezt a csókot. Hogy lehet ez az ember annyira tökéletes, hogy még reggel, fogmosás előtt is mentol ízű a szája? Na nekem meg ebből a képességéből adhatna.

Meghúzza az alsó ajkamat, mire én elmosolyodok.

-Megyek fogat mosni. De szerintem le is tusolok. Még mindig piszkosnak érzem magam a tegnap este történtek miatt. -bólint, majd visszadől az ágyra és behunyja a szemét.

Leveszem a pizsamám és beállok a zuhany alá. Hagyom, hogy a forró víz átjárja a testemet és vagy fél óráig állok a zuhany alatt. Mikor végzek a testem köré csavarom a törülközőt és mikor megfordulok meglátok egy ismerős alakot.

-Niall te mit keresel itt?- ijedten nézek rá, és a mellkasomra emelem a tenyerem jelezve ezzel, hogy a frászt hozta rám.

- Ne haragudj. Csak gondoltam szólok, hogy nem leszek itthon egy óráig és,ha Harry keres akkor tudja hogy hol vagyok. Szia!

Hát ez furcsa volt.

Odasétálok a mosdókagylóhoz és fogkrémet nyomok a fogkefémre. Elkezdem súrolni a fogamat, majd kiköpöm. Megtörlöm a számat, majd kisétálok a fürdőből. Harry még mindig alszik. Hogy tud ennyit aludni?

Mindegy is most. Kiveszek a szekrényből egy itthoni ruhát,majd a fiókhoz sétálok, ahonnan a fehérneműmet veszem ki.

Felveszem a kezemben tartott dolgokat, majd kimegyrk a konyhába, hogy egyek valamit, mert a gyomrom lassan kilyukad.

Kinyitom a hűtőt és meglátok egy üveg nutellát. Kétség nélkül érte nyúlok, majd miután megkentem magamnak egy kenyeret belőle elkezdem enni.

A kenyér is friss lehet. Szivesen élnék ebben a házban egész életemben.

Amint befejeztem a reggelimet bemegyek Harryhez a szobánkba és csodálkozok azon,hogy még mindig alszik. De lassan dél. Fel kell keltenem.

-Harry drágám ébresztő.- keltegetem. Még mindig nem ébred fel.- Harry!-kezdek kétségbe esni. Elkezdem rázni a testét, mire kinyitja a szemét.

-Mmmm

-A  szívbajt hoztad rám Harry.

-Bocsi.

Hello guys!👋
Igen, itt is van a kövi rész. Remélem tetszik, bár szerintem nagyon unalmas lett,de próbállak majd kiengesztelni titeket.
Ja igen és...

Ne felejtsetek el csillagozni és kommentelni!

Ily all💓

Rossz Döntés Volt《H.S.》/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now