Egy

473 18 0
                                    

Hajnali 1 óra van. Az ébresztőm megszólal és én huncut mosollyal ülök fel. Gyorsan kikapom a szekrényből az ezüst, csillogó ruhámat egy szintén ezüst magassarkúval. Halk léptekkel, osonva a fürdőbe megyek. Óvatosan elfordítom a kulcsot és az kattanással jelzi, hogy az ajtó zárva van. Ledobom a pizsamámat magamról, felveszem a ruhát, ami alig takarja el a combomat, majd belenézek a tükörbe és meglátom a félig kómás fejem. Gyorsan felkenem az alapozót és füstös tekintetet varázsolok a szemhéjamra, mint mindig. Vörös rúzsomat az ajkaimra kenem és előkotrom a hajsütővasat a szekrényből. Lágy hullámokba sütöm, majd fogom a cipőmet és a borítéktáskámat és kiosonok a házból. Amint kiérek az ajtón felkapom a cipőmet, és elindulok. A járdán lépkedek és néhány szembejövő részeg férfi utánam fütyül, és bámul, mint aki nem látott még fehér embert. Mikor a klub ajtajához érek a biztonsági őrök egyből beengednek. Belépve az ajtón a hangos zene és a nagy tömeg látványa fogad, szokás szerint. A pulthoz sétálok és kérek egy erős italt. Lehúzom és már is érzem a hatását. Ahhoz a boxhoz sétálok, ahol néhány barátom ül és beülök melléjük.

-Hello!- üdvözölnek örömteli hangon. - Hát te?

-Ezt most úgy mondjátok, mintha ezer éve nem jöttem volna bulizni. Pedig csak egy hetet hagytam ki. - közlöm velük.

-Jössz táncolni?- kérdezi Molly.

-Megyek hát!- vágom rá, majd otthagyjuk a többieket és a tömeg felé eredünk, ahol egyből elveszítjük egymást. Csípőmet a ritmusra kezdem el rázni és a kezemet feltartom. Mikor már kellőképpen elfáradtam, a pulthoz megyek ahol még egy whisky kólát kérek. Leülök a bárszékre és lassan kortyolgatom azt. Torkomat égeti az ital. Lehúztam az utolsó kortyot is, ami a pohárban volt, felálltam és visszasétáltam a tömegbe. Folytattam az előbbi cselekvésemet és megint táncolni kezdtem. Egy kezet érzek a derekamon, de nem fordulok hátra, csak folytatom a csípőrázást. Időnként hozzádörgölőzök a mögöttem lévő alakhoz és érzem a kemény ágyékát.

-Menjünk el!- Súgja a fülembe. Kézen fog, majd kivezet a hangos bulizó helyről. Megállít, miután kiléptünk az ajtón, szembefordít magával és megcsókol. Nyelvével a bejutásért könyörög, amit én megadok neki. Levegő hiányában el kell válnunk egymástól és zihálva nézzük egymás tekintetét. Eddig észre sem vettem, hogy kivel van dolgom. Egy zöld szemű 20 év körüli göndör hajú férfi áll előttem. Rózsaszín, telt ajka csábító és gyönyörű. Arca hibátlan és karját tetoválások díszítik. Még nem láttam errefelé, nemrég költözhetett ide. Biztos sokáig bámulhattam, mert mosolyra húzza a száját, ezzel megmutatva gödröcskéit. Zavaromban lehajtom a felem és a lábamat kezdem el fürkészni.

-Harry vagyok. Harry Styles.- Közli rekedtes hangján, mire felkapom a fejem.

-Sarah Black vagyok.- Jó, a bemutatkozás is megvolt. Szuper! Elszakadunk egymás tekintetétől és a kocsijához vezet. Eddig sem hittem, hogy szegény, de nem gondoltam volna, hogy ennyire gazdag. Fekete Range Rover. Ez igen fiam!

-Te nem is ittál? - Kérdezem, miközben kinyitja nekem az ajtót.

-Nem. Tudod egy kicsit messze van ez a klub a lakásomtól és nem akarom, hogy ittas vezetésért elkapjanak a zsaruk.

-Aha...- csak ennyi jön ki a számon. Átsiet a kocsi másik oldalára és beül mellém. - De attól még a városban laksz ugye?

-Igen csak éppen a másik felében.- Beindítja a motort és elindulunk. Mindig amikor megyünk valahova, nincs olyan alkalom, mikor ne jegyezném meg, hogy milyen lepukkant ez a város. Alig várom, hogy elköltözhessek innen. Ez az egyetlen klub a városban. Azt veszem észre, hogy egy viszonylag szép ház előtt állunk meg. Nem kicsi, de nem is túl nagy. Csak azt nem értem, hogy mit keres egy ilyen ember, mint Harry Texasban. Kinyitom az ajtót és kiszállok a kocsiból. Harry elővesz egy kulcsot, majd a zárba helyezi és elfordítja azt. Kinyitja az ajtót és elém tárul egy modern belső. Amint beléptem, becsukja mögöttem az ajtót és hozzászorít ahhoz. Lecsap az ajkaimra én meg beletúrok a hajába. Felnyög a mozdulatomra és érzem, hogy a lábam kezd elgyengülni. Szerencsére észrevette és a karjába kap. Visz valamerre még mindig ajkaimat kényeztetve, lefektet egy ágyra és egy pillanatig sem szakítja meg a csókunkat.

*

**

Az ágy besüpped mellettem. Érzem, hogy valaki végigsimítja az arcomat. Lassan kinyitom a szemem, de rögtön vissza is csukom, mert a még nem szoktam meg a fényt.

-Jó reggelt angyalom! - Szól lágy hangon.

-Hány óra van? - Kérdezem álmosan.

-Majdnem dél. Már készül az ebéd is.

-Te tudsz főzni?

-Igen. - Megpuszilja a homlokom és kisétál a szobából. Miért bánik ilyen jól velem? Talán máris túl komolyan vette ezt az egészet? Nyújtózom egyet, felülök és körülnézek a szobában. A melltartóm és a bugyim még mindig ott hever, ahol tegnap este. Elpirulok, ha visszaemlékszek a tegnap történtekre. Lelököm magamról a takarót és belebújok a tegnapi fehérneműmbe. Ránézek arra a ruhára, ami tegnap volt rajtam. Nem akarom felvenni. Tegnap is alig vártam, hogy megszabaduljak tőle, mert iszonyúan kényelmetlen volt. Talán meg kéne kérdeznem, hogy felvehetem-e az egyik pólóját? Végül úgy döntök, hogy igen és kikiabálok a szobából.

-Harry! Öhm... Fel... Felvehetem az egyik pólódat? A tegnapi ruhám nagyon kényelmetlen. - Pár pillanat után hallom a lépteit a szoba felé. Mosolyog, mikor belép. Gyönyörű mosolya van!

-Persze. Várj keresek neked egyet. - Kicsit zavarba jövök. A kezembe adja én meg egy mosollyal köszönöm meg. Felveszem és majdnem a térdemig ér. Kisétálok és a fürdőbe megyek. Megmosom az arcomat hideg vízzel és egy törülközőbe törölöm. A fogam nem mosom meg, mert nincs mivel. A konyhába sétálok, ahol Harry éppen főz. De jó így látni! Haja kontyba van kötve és valamin nagyon gondolkodik. Mikor felém néz a szeme csillog. Nem lehet. Sírt?

Rossz Döntés Volt《H.S.》/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now