Harry Styles szemszöge:
Reggel, amint kinyíltak a szemeim és észbekaptam felpattantam az ágyból. Ma van a nagy nap.
Gyorsan beszaladtam a fürdőbe, megmostam a fogam, megigazítottam a hajam, majd visszamentem a szobámba.
Fevettem a golyóálló mellényt, majd rá egy inget. Egy szűk farmert húztam magamra, majd felvettem a csizmám és a dzsekim és lementem Niallhöz.
Ő már készen várt, még a reggelimet is kiszedte egy tányérra. Rántottát csinált. Tudja, hogy imádom, de most nem fogom megenni.
-Ott a reggelid. Edd meg. Kell az energia mára.
Nem fogom. Nem tudok enni most.
Amígy ő felvette a cipőjét, kiöntöttem a kukába, majd a tányért a mosogatóba tettem. Szerencse, hogy nem szedett sokat és nem tudtam lassan "enni".
Mondtam neki, hogy finom volt, csak hogy örüljön. Pontban hat órakor elindulunk, a sebességhatárt jóval átlépve száguldunk a reptér felé. Egy perc is soknak tűnik. Csak azon jár a fejem, hogy ,,Bírd ki. Bírd ki"
Hét óra nulla nullakor felszáll a gép. Kezdetét vette a tíz órás út. Szivesen átaludnám, de nem tudok aludni. Ahhoz túl izgatott és ideges vagyok.
Sarah Black szemszöge:
Három nap. Három kibaszott napja erőszakolnak folyamatosan. Napi három órát alszok, úgy nézhetek ki mint egy zombi.
Három férfi teszi ezt velem. Ők cseszik el az "új" életem.
Két kérdés motoszkál a fejemben, amiket nem lehet elfelejteni.
Hogyan? Miért?
Mit ártottam én Istennek, hogy ezt érdemlem? Mit tettem előző életemben, amiért most szenvednem kell?
Miért hagyott ott a barátom a legnehezebb időszakban? Miért nem ment meg senki?
Sokat gondolkoztam már ezen. De mindig ugyan arra a válaszra jutottam.Mert nem vagyok fontos senkinek. Egyetlen egy értelme sincs az életemnek. Semmi. Egy senki vagyok.
De hát akkor még miért élek? Miért nem öltem még meg magam?
A válasz egyszerű. Vártam, hogy minden rossz dolog felszívódjon az életemben. Hogy minden jóra forduljon és legyen egy férjem, aki egész életemen át szeret, akinek szülhetek gyereket, aki boldoggá tesz és akivel a sírig kísérjük egymást. Csak erre vágytam.Úgy látszik nem érdemlem meg.
Térdeimet felhúzom, próbálok minnél jobban eltűnni.
Ajtócsapódás. Lépések.
Csak egy dolog lehet. Megint kezdődik. Jönnek, és megint lerombolják a már minimum alatti önbizalmamat.A körhinta újra elindult.
Sziasztok! Most két szemszögből láthattátok a dolgokat:)
Szerintetek mi lesz a vége?
Harryéknek sikerül megmenteni Sarah-t? Várom a komikat:)Amiatt pedig szeretnék bocsánatot kérni, hogy rövid lett, ráadásul sok idő után írtam meg.:(
Csak ott a suli, és a továbbtanulás miatt sokat kell tanulnom:(
Tényleg nagyon sajnálom, de azért remélem nem hagytatok még el:)Kívánok nektek sok jó jegyet a suliban💞
Ne felejtsetek el szavazni és kommentelni!💞
YOU ARE READING
Rossz Döntés Volt《H.S.》/BEFEJEZETT/
FanfictionSarah minden idők legrosszabb gyerekkorát élte, amíg Harry Styles be nem lépett az életébe és el nem költöztek Los Angelesbe, ám egy nem várt fordulat véget vet annak a kicsi időnek még együtt voltak. Vajon visszatalálnak egymáshoz?