Húsz

95 9 6
                                    

Harry Styles szemszöge:

Hát ezt nagyon elbasztam. Lehet, hogy hamarabb el kellett volna mondanom neki?
Nem így kellett volna megtudnia...

Annyira rossz így látni. A szívem megszakad, amikor látom őt sírni. Komolyan már csak Ő van nekem.

Ha most belelátnának a fejembe, egyesek tuti azt gondolnák, hogy egy mimóza vagyok, holott nem. Csak Sarah-t féltem.

Elköltözünk, hogy egy új életet kezdhessünk, erre még mindig ugyan olyan szar, mint az előző.

Most az egyszer nem érdekel mit mond. Fel kell mennem hozzá. Meg kell nyugtatnom.

Sarah Black szemszöge:

A nevem értelmet nyert. A lelkem is épp olyan fekete, mint a vezetéknevem. Egy fekete lyuk ahonnan sehogy nem lehet kijutni.

Csak ülök az ágyon, kinyújtott lábbal, a falnak támasztom a hátam és a zsebkendőt nézem a kezemben, amit teljesen összegyűrtem.

Hirtelen kinyílik az ajtó. Azonnal megpillantom a göndör fürtöket. Zöld íriszeiben megint elveszek, amik most a bánattól csillognak.

-Sarah. Beszélnünk kell.- mondja letört hangon.

-Mondtam, hogy hagyjatok egyedül.- mondom ugyan azzal a hangnemmel.

-Ne haragudj. Az én hibám. Megint elbasztam. Sajnálom, hogy nem mondtam el, de azt hittem nem lesz benne sehol és nem akartalak ezzel terhelni és...- félbeszakítom a mondatát, azzal hogy megcsókolom.

***

Mellém fekszik és átölel. Lábát az enyémre helyezi, ezzel elérve, hogy teljesen összegabajodjunk.

Lassacskán elnyom az álom, de még hallom, hogy Harry azt suttogja, hogy 'szeretlek', majd teljesen elnyom az álom.

Remélem tetszett és nem csalódtatok a  részben. Mivel kevés kommentet és vote-ot kapok, így jól esne egy pár. Nektek csak egy másodperc, de nekem sokat jelent:)
Sajnálom, hogy rövid lett:(
Mindenkit szeretek💕
All the luv💖

Rossz Döntés Volt《H.S.》/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now