Az elmúlt egy hétben Niall, Harry és én alapítottunk egy bandát.
Nem, nem énekes bandát.A banda lány tagja (vagyis én) fogom elcsábítani az áldozatot, majd a fiúk elvégzik helyettem a piszkos munkát.
Az első bevetésünk ma lesz. 18:00 pink bar.
***
17:59. Harryékkel azt beszéltem meg, hogy ők majd később jönnek, én meg addig találok valakit.
Ebben a bárban hemzsegnek a bűnözők Niall szerint. Éppen ezért jó nekem.
Egy mikrofont tettek a táskámba, hogyha megtaláltam akit keresek, egyből közbe tudjanak avatkozni.Amint beérek régi képek jutnak az eszembe, de egyből el is hesegetem.
Azonnal a tömegbe megyek,hogy megkeressek magamnak valakit. Meg is van. Ben Gotte sorozatos bankrabló. Ő az én emberem.
Odamegyek hozzá, majd hátulról átölelem és elé megyek. Riszálni kezdem a seggem, mire ő felnyög és a nyakamat kezdi harapdálni.
-Gyere cica jössz fel?
-Hova?-megrebegtetem a pilláimat és játszom a hülyét.
-Dugunk egy jót oké?
-Jaj csak menjünk már, mert már olyan vagyok mint a Niagara.-nyöszörgöm. Egész jól megy a színészkedés.
Kézenfogva vezet fel. Rácsapok a táskámra, ami miatt bekapcsol a mikrofon.
-Ah baby annyira szexi vagy.- beharapom az alsó ajkam.
-Kérlek
-Mit kérsz édesem?
-Magamban akarok érezni. Kérlek dugj meg. Dugj meg ahogy csak tudsz. Hatolj belém.
Nem is kell több, az ajtó kicsapódik és Harryék jönnek be rajta. Niall a falhoz szorítja, Harry pedig fegyvert szegez rá.
-Viszlát Ben! Szép álmokat!- kacsintok majd kilépek az ajtón.
-Te büdös kurva!-ordítja utánam, majd egy lövést hallok.
Elnevetem magam, hogy hogy lehetnek ennyire hülyék egyesek. Komolyan. Szinte az összes bűnöző (Niall szerint) ide jár. Nem félnek, hogy elkapják, vagy megölik őket? Nem értem mire jó ez.
-Szép munka volt skacok. Csak így tovább!- Pacsizik le Niall és Harry, majd egy kezet érzek meg a derekamon. Harry csókolgatni kezdi a nyakamat.- És te voltál a legjobb cicám.
-Naa légyszi ne itt csináljátok. Mondjuk nem lenne rossz egy ingyen pornó.-Niall felhúzza a szemöldökét és kajánul elvigyorodik, mire csak megforgatom a szemem.
Lemegyünk a lépcsőn, majd kiosonunk a bejárati ajtón. Beülünk a kocsiba majd egyből el is hajtunk.
Amint a jelenlegi otthonunkhoz érünk Harryvel egyből az emeletre megyünk.
A hálószoba ajtót becsapja maga mögött, és egyből letámad.
-Annyira szexi vagy ebben a ruhában. Kár hogy most távoznia kell.- ezzel le is tépi az ezüstös ruhadarabot.
Belemosolygok a csókba, majd elkezdem kigombolni az ingjét, majd a nadrágját.
-Jó északánk lesz.-mondja, majd az ágyra lök.
Sziasztoook
Most egesz gyors voltam... gondolom
mindegy
vasarnap elromlott a telefonom, de mar ugyis volt tervben az uj ugyhogy az majd szerencset hoz, mert tobbet fogok vele irnixdd
bocsi, hogy ekezet nelkul irok, de mar annyira nincs kedvem ezzel ekezettel irni.
remelem tetszett a resz es...Ne felejtsetek el szavazni és kommentelni!
ily all!<3
YOU ARE READING
Rossz Döntés Volt《H.S.》/BEFEJEZETT/
FanfictionSarah minden idők legrosszabb gyerekkorát élte, amíg Harry Styles be nem lépett az életébe és el nem költöztek Los Angelesbe, ám egy nem várt fordulat véget vet annak a kicsi időnek még együtt voltak. Vajon visszatalálnak egymáshoz?