Harry Styles szemszöge.
Csak fekszik. Meg sem mozdul egész éjjel. Néha ellenőrzöm, hogy él-e még.
Mindig szuszog. Egyszerűen nem tudok aludni, nem hagy a lelkiismeretem. Végig magamat hibáztatom a történtekért, mert én is vagyok a hibás. Ha nem kapom úgy fel a vizet, nem lenne most bedrogozottan fekve egy ágyban, teljesen eszméletlenül. Nem alarom, hogy haragudjon rám. Meg kell, hogy bocsájtson.Reggel úgy nézek ki, mint egy zombi, Sarah viszont még kiütve is gyönyörű.
-Mikor ébred fel?- kérdezem Niallt amikor leérek hozzá a konyhába.
-Neked is jó reggelt Hazz. Nem sokára. Maradj mellette és hagyj béken. Miattad alig aludtam.
-Bocs haver.- halkan felosonok a szobánkba, és folytatom az éjszakai tevékenységemet. Megsimítom gyönyörű, barna haját, ami még akkor is puha, mikor nem mossa meg.
Lehajtom a fejem és gondolataimba merülök.Hirtelen megmozdul a keze, majd a szemére pillantok. Lassan kinyitja szemét, de rögtön vissza is csukja a fény miatt. Nyöszöröni kezd, mire megsimítom sápadt arcát.
-Hagyj békén! Ne bánts! Kérlek!- sikítja, amire majdnem megszakad a szívem. Azt hiszi én raboltam el.
-Drágám, életem. Én vagyok az. Harry. Nem bántalak.
-H-Harry?
-Igen. Harry. Én vagyok nézd. -rám emeli tekintetét, majd könnybe lábad a szeme, ahogy az enyém is.- Ne haragudj rám, kérlek. Tudom, hogy hibáztam és legszívesebben most agyonverném magam, de tudnod kell, hogy nagyon szeretlek és csak a magaménak szeretnélek tudni. Bocsáss meg.-zokogni kezdek, majd kezét végigsimítja borostás arcomon.
Végigfolyik egy könnycsepp az arcán, amit le is törlök.
-Harry. Nyugodj meg. Igazad volt. Csak rosszul mutattad ki. Én is hasonlóképpen reagáltam volna, ha egy szőke plázacica adja meg neked a számát. Ha meg ezért a veszekedésért haragudnék, akkor elfelejteném, hogy megmentetted az életemet. Köszönöm.- elmosolyodik, mire hirtelen a darabokban lévő szívem összetapad, mintha visszajátszották volna, ahogy összetörik, és a padlóra hullik. Visszamosolygok rá, és közel hajolok hozzá, hogy megcsókolhassam. Ajkai még mindig puhák és tökéletesen összeillik az enyémmel. Nyelvemnek a bejutásért nem kell könyörögnie, egyből átcsusszan és lassú, szeretettel és vággyal teljes táncot járnak.
Rengeteg érzelem van ebben a csókban. Vágy, szerelem, hiány, csalódás és megbánás.
Mintha egy sivatagban lennék, ahol öt színű homok van. Majd jön egy szélvihar és az öt színből lesz egy.
Amint elválunk egymástól feláll, majd visszaesik az ágyra. Nyújtom a kezem, amit el is fogad. Felhúzom, majd a másik kezét átdobja a vállamon és úgy vezetem lefelé. Lent a nappaliban, Niallel szemben találjuk magunkat.
-Nocsak, nocsak. Jó reggelt csipkerózsika!
Sarah egy lusta pillantást vet rá, majd leültetem és a konyhába sietek egy pohár vízért. Odaadom neki. A hűtőből kiveszem a tejet és lekapom a müzlis dobozt a polcról.
-Kérsz? - kérdezem Saraht aki egy fejrázással válaszol, jelezve, hogy nem éhes.
Öntök a tányérba tejet majd ízlésem szerint sok müzlit öntök bele. Magammal viszem a tányért és leülök az asztalhoz. Miközben eszek, végig Sarah szemébe nézek, amitől még a hideg is kiráz. Niall még mindig az előző tevékenységét teszi, mit sem törődve azzal, hogy a barátnőm most ébredt fel a kómás állapotból.
Szegény, most biztos rosszul lehet, ha nem is mutatja.
***
Délután öt óra.
Gondoltuk megnézünk egy filmet. A vígjáték mellett döntöttünk.
Nagyon jó ez a film, már folynak a könnyeim is. Egyszer csak lepillantok mellém. Sarah már a vállamra dőlve alszik.Ilyenkor érzem igazán azt, hogy mennyire szeretem.
Sziasztok remélem tetszett a rész.
Nos igen... sajnálom, hogy későn volt rész, de a héten amikor volt időm nem volt kedvem írni, tegnap pedig nagy vihar volt. Persze pont a mi kertünkben és a környékünkön volt valami tornádószerűség, ami nekivágta a trambulinomat a kerítésnek és majdnem (!!) a kocsinak úgyhogy tegnap meg ezért nem volt. Remélem megértitek.💖Ne felejtsetek el szavazni és kommentelni!
YOU ARE READING
Rossz Döntés Volt《H.S.》/BEFEJEZETT/
FanfictionSarah minden idők legrosszabb gyerekkorát élte, amíg Harry Styles be nem lépett az életébe és el nem költöztek Los Angelesbe, ám egy nem várt fordulat véget vet annak a kicsi időnek még együtt voltak. Vajon visszatalálnak egymáshoz?