Harmincadik fejezet

4.7K 306 58
                                    

'Close' by Nick Jonas ft. Tove Lo (haldoklom)

J O S I E




Percek alatt felértem a szobámba, ledobtam a táskám, bekapcsoltam a laptopom, és azonnal elindítottam a felpörgető lejátszási listám. Elugrándoztam a fürdőig, lezuhanyoztam, énekeltem, fogat mostam, énekeltem, kiválasztottam a ruhám egyszóval mindent megtettem annak érdekében, hogy ne úgy nézzek ki, mint egy goblin.

Hét után öt perccel, már teljesen készen álltam. Úgy gondoltam bátor leszek, és egy kissé kivágottabb felsőt húzok magamra,  úgyis zárt helyen leszünk. Ezen kívül egyáltalán nem vittem túlzásba semmit, a  fekete farmer és torna cipő kombó mindig nyerő.

Tíz perccel később megrezzent a telefonom az ágyamon. Leopárdokat megszégyenítő módon vetettem rá magam, és persze, be is vágtam a térdem az ágy szélébe, de semmi probléma. Most nem lehetek ideges vagy feszült, mert olyankor sokszor túlzásba esem, és a végén még elrontanám az estét. Szóval hivatalosan is megfogadom, hogy ma semmi nem fog kihozni a sodromból.

'Parkoló.   H'

Ez állt Harry sms-ében.

'Ebben a mondatban nem volt állítmány.  J'

'Fogd be és gyere le.'

Elmosolyodtam, felkaptam a táskám és a parkolóig futottam. Miért voltam ennyire izgatott? Rég ettem úgy, hogy nem én fizettem.

Vicceltem.

Izgatott voltam, mert ki ne lenne az? Harry Styles lent vár a kollégium parkolójában, hogy elvihessen egy talán randira. Kivételesen megengedem, hogy a bennem rejlő Napsugár Nancy utat törjön magának és hátraszorítsa Bridget Jonest. 

Lelassítottam, amint megpillantottam a fekete terepjárót. A szívem a torkomban dobogott és izzadt a tenyerem. A mellkasom szaporán emelkedett, és megint csak tudatosult bennem, hogy mennyire el vagyok tunyulva. A légzésemet még akkor sem sikerült  kontrollálni, mikor már az anyósülés ajtaját téptem fel. Harry egy ideig csak bámult rám, halvány mosollyal az ajkán, végül elnevette magát.

"Futottál, igaz?"

"Hát, mivel késtél, és nem akartam, hogy elvesszen az asztalfoglalás, ezért igen, futottam." Értetlenül meredt rám egy ideig. Lehet, hogy valami rosszat mondtam?

"Milyen asztalfoglalás?" Jaj ne. Bridget Jones visszatért.

 Istenem mondd, hogy nem értettem félre az egészet és ez tényleg egy randi. Kérlek, esküszöm, mostantól jobb ember leszek.

"Nem étterembe megyünk?" Kérdeztem halkan, teljes félelemben élve a választól. Ugyanis mire válaszolt, úgy éreztem, az egész életemet leéltem. 

"Nem." A szívem a gyomromig süllyedt. Fel kellett tennem az egyetlen kérdést, ami alapján kiderül, hogy én vagyok-e a leghatalmasabb lúzer ezen a bolygón. A kérdést, amire a válasz ki  fog hatni az egész életemre. Na jó, lehet egy kicsit túlreagálom. 

"Ez egy olyan, tudod, olyan randiféleség vagy csak egy pajtás hajtás?" Majdnem biztos vagyok benne, hogy van olyan kifejezés, hogy 'pajtás hajtás'. Ha jól emlékszem a nagyapám mondta mindig, de lehet, hogy nem a baráti találkozókra értette. Az elég kínos lenne.

"Szeretnéd, hogy randi legyen?" Vigyorgott önelégülten. Nem akadt fenn a pajtás hajtás kifejezésen, ezért gondolom van ilyen. 

"Ne kérdezz ilyeneket." Biztos vagyok benne, hogy a fejem paradicsom színűre vörösödött. Kösz Harry.

Josie /h.s./Where stories live. Discover now