ANOTACE: Vím, že mi to trvalo hodně dlouho (poděkovat můžete seriálu Teen wolf). Ale! Je to tady. Není to nijak dlouhé, ale i tak se mi to líbí a doufám, že bude i vám. (na obrázku dráček Haťafráček)
PŘED PŘEČTENÍM DOPORUČUJI PŘEČÍST:
http://muj-fandom-ma-krev.blog.cz/1512/adventni-kalendar-2015-24-12
poslední povídka dole (ale můžete i tu nahoře)
„Tak co, těšíš se, až ti Otec Vánoc přinese dárečky?" pohladila Lily svého syna po neustále rozčepýřených vláskách. Chlapec se na ni svými smaragdy podíval a přikývl.
„Co mu to tady vykládáš za nesmysly?" opřel se James o rám dveří. „Už bys s tím Otcem Vánoc mohla konečně přestat. Kdy pochopíš, že žádný Taťka není? Je jenom Dráček Haťafráček."
„Žádný Dráček Haťafráček není," zamračila se na něj. „A přestaň mu s tím motat hlavu."
„Hele- Haťafráček má aspoň logiku. Když si to vezmeš, tak draci jsou, ale v životě jsem neslyšel o nějakým dědkovi s vlastní továrnou na hračky, který leze komínem."
„Jo? A ty už jsi někdy viděl draka s mašlema?" povytáhla obočí.
„Mamí," zatahal jí malý Harry za rukáv.
„Ano, zlatíčko?" usmála se na něj.
„Já ci sovu."
„Harry, přece jsem ti říkala, že ti ji koupíme, až když půjdeš do Bradavic." Klučík zakňoural. „Jsou ti teprve dva, miláčku, musíš vydržet," políbila ho na tvář.
„A proč nemůže dostat tu sovu už teď?" nechápal James.
„Na to musí mít nějakou zodpovědnost. Už loni bylo hrozný, když tady lítal s tím koštětem od Siriuse. Teď ještě aby se honil za sovou, to tak."
„Miláčku," přemlouval ji.
„Ne," řekla rázně. „A vůbec, už jste tam Otci Vánoc dali sušenky?"
„Dráčkovi Haťafráčkovi a tomu se dává uhlí!" procedil skrz zuby.
„No každopádně je tam dejte," zakroutila hlavou a šla se do kuchyně podívat, jak to vypadá s jídlem. Jen ještě zpoza dveří vykoukla: „A stejně je to Otec Vánoc!"
„Harry!" zavolal James na svého miláčka. „Dones sem prosím nějaké uhlí, já si musím s maminkou něco vyřídit!" v očích se mu ďábelsky zablýsklo a vrhnul se k Lily a začal ji lechtat.
„Dost," smála se. „Tak dost!" podařilo se jí konečně vykroutit ruku z jeho sevření a štípla ho do tváře.
„Hele," pokáral ji a polechtal ji znovu. Její ruka už následně byla svírána jeho dlaní. „Tak už uznej, že dráček Haťafráček existuje."
„Ani mě nehne!"
„Vážně?" povytáhl obočí a naklonil se k ní. Políbil jí. Jako by to byl jejich první polibek. Znovu se vracel v myšlenkách do školy. Jak ji tolik měl rád a ona jeho ne. Jenže teď to bylo jinak.
„Uhlí," oznámil jim roztomile malý Harry. V této situaci to vážně vypadalo, že nejmladší člen rodiny je ten nejrozumnější.
„Eh, jasně," odtrhl se od Lily James.
„To je dobře, žes je přinesl, broučku," snažila se zamaskovat svůj rudý obličej maminka.
„Tak pojď, dáme je ke stromečku," probral se konečně tatínek a vzal syna za ručičku. Dali je tam a James pobídl Harryho: „Běž ještě pomoct mamince," načež se klouček skutečně rozeběhl. Naproti tomu James zůstal na místě a šeptl: „Anelo, jestli mě slyšíš, nemůžeš to, prosím nějak zařídit? Aby věřila?" Pak se vrátil zpátky ke své rodině.
ČTEŠ
Druhá šance (Lily+James)✔️
FanfictionJames sice zemře, jenže jedna bohyně jménem Anela se s tím jen tak nesmíří. Dá mu druhou šanci a on může zachránit tolik lidí. Jenže, jak to udělat. Lily ho musí milovat, ale teď je tu ještě někdo jiný. Někdo jménem SEVERUS SNAPE. 9.8.2016 : 242 ve...