ČÁST 10. Nová dávka

949 84 5
                                    

ANOTACE: Tentokrát se mi to podařilo sepsat opravdu rychle. Bohužel další kapitola asi tak rychle nebude, ale doufám, že vás potěším už touhle. Čtěte, hlasujte, komentujte, za všechno díky! (na obrázku je Bella Blacková-později Lesstrangeová)


Chodila po sedmém patře a snažila se vzpomenout, kde si mohla nechat svou hůlku. Naposled si vybavovala společenskou místnost. Zrovna se chystala se tam vydat, když uslyšela neznámý ženský hlas.

„Ani se nehneš!"

„Cože?"

„Říkala jsem, ani se nehneš?"

„Je už dávno po večerce, měla by jsi být na koleji!"

„Vážně?" ušklíbla se ta žena.

„Ano a já jsem primuska, takže mi hezky rychle řekni, z jaké jsi koleje, ať vám odeberu patřičné body."

„Ale já už do školy nechodím..." její hlas zněl zlověstně.

„Tak co tady děláš?" zeptala se trochu přiškrceným hlasem dívka.

„Přišla jsem si pro tebe..."

***

James se právě vracel ze své návštěvy kuchyně. Slíbil Siriusovi a Peterovi, že jim přinese koláč tisíckrát jinak, který byl přes nelibost většiny studentů dnes k večeři. Ale Poberti si to užívali, mohli zkoušet tolik chutí a tipovat, jakou zrovna ukousnou! Dvanácterák měl však podezření, že ho neposlali jen kvůli tomu, aby jim přinesl jídlo, ale vězelo v tom i něco jiného-co, to neměl tušení.

Pohlédl na plánek, aby se ujistil, že není poblíž Filch. Spatřil však něco jiného. V sedmém patře se mihotal nápis: Liliana Evansová. Co bylo ale horší, přímo před ní byl štítek se jménem Bellatrix Blacková. Jeho vyvolená pomalu ustupovala ke zdi a Bella za ní kráčela. Okamžitě se rozběhl do sedmého patra. Jestli se jí něco stane...

Na místě však nikdo nebyl. Vyděšeně se znovu podíval do plánku, ale jméno jeho budoucí manželky se prostě úplně vypařilo, stejně jako jméno její pronásledovatelky.

„Sakra!" zaklel. Sirius! Blesklo mu hlavou. Snad mi pomůže, zadoufal a rozběhl se směrem ke společenské místnosti. Zamumlal heslo a prudce rozrazil dveře (obraz). Tichošlápek seděl na pohovce vedle Marlene. Zářivě se na ni usmíval a ona se něčemu smála. Peter seděl na křesle vedle nich a propaloval Siriuse pohledem.

„Siriusi! Evansová!"

„Copak, konečně přijmula tvé pozvání na rande?" ušklíbl se.

„Zmizela," polkl se strachem v očích.

„Nejspíš jsi ji přehlédl mezi těma všema lidma," pokrčil rameny jeho přítel.

„Byla na plánku v sedmém patře s tvojí sestřenkou. Když jsem tam doběhl, byly obě pryč. Na plánku už nejsou," zoufal si.

„Určitě tu někde je," utěšoval ho Sirius s omluvným výrazem k hnědovlásce.

„Myslím, že jsem ji slyšela, jak říkala, že si zapomněla v jedné učebně hůlku."

„Třeba má rande se Srabusem," zauvažoval dlouhovlasý mladík a nevšímal si pohledu, kterým ho propaloval James. „Někde tu bude," zopakoval a znovu se začal věnovat dívce vedle něj. Dvanácterák si zmáčkl spánky. Teď musíš myslet Jamesi, řekl si v duchu. Nesmíš si dovolit, aby tě bolela hlava. Musíš ji najít! Rozběhl se pryč. Nevěděl, kam běží, ale nohy ho nesly do sedmého patra.

Druhá šance (Lily+James)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat