ANOTACE: Je to tady, mí miláčkové! Poslední část je tady! Sice mi to trvalo nevím jak dlouho, ale zato je tahle část nwm kolikrát delší ale místo asi 1000 slov má 2500 slov (ne, prostě se mi nechce násobit ani dělit, kolikrát je to delší). Ale chci vás poprosit o jednu věc! Nevymazávejte prosím tento příběh z knihovny (pokud ho tam máte). Ještě bude epilog a možná i bonus. Takže, miláčkové! Krásnou kapitolku přeji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
P.S. HLAVNĚ MĚ NEZABIJTE!!!!
„Podle mě by sis s ní měl ještě promluvit," řekl jednou večer Remus ve společenské místnosti. Sirius ho zpražil nepříjemným pohledem. Sice mu bylo líto, že jeho nejlepší přítel nakonec neskončil s Lily, ale taky se mu nelíbilo, že to jejich kamarád vlkodlak vytahoval stále dokola.
„Remusi, tohle už jsme řešili," odvrátil hlavu James. Tichošlápek povytáhl obočí, jako já ti to říkal, ale nahlas nepromluvil.
„Ale vždyť se na vás koukám, jeden jako tělo bez duše, druhej to samý! Vy k sobě prostě patříte!"
„To stačí, Remusi," upozornil ho Sirius z křesla a zamračil se.
„Ale vždyť-"
„Remusi."
„Jenže vždyť to takhle nemůžou nechat! To budou do konce života jeden bez druhýho jenom proto, že neuměli poznat, co ten druhej cejtí?"
„Sakra Remusi, zmlkni!" naštval se James a rychle se zvedl a odešel na pokoj. Sirius ho následoval. Kde byl Peter, to nikdo z nich netušil, jen věděli, že zjistil, jak se dostat na dívčí pokoje, ale odmítal jim to říct.
Náměsíčník seděl ještě chvíli u ohně a přemítal, jak ty dvě hrdličky dát dohromady. Takhle to přece nemohlo skončit! Jenže, podle zatvrzelosti jeho kamarádů, to tak bude.
Když přišel do pokoje, kluci už spali-nebo to alespoň tak vypadalo. Také to vypadalo, že jsou na něj naštvaní, protože druhý den s ním nemluvili. A tak to šlo dál. On s nimi nemluvil, protože čekal, až uznají svou chybu a oni nejspíš čekali na to samé.
***
„TO JE TAKOVEJ IDIOT!" zuřila Anela.
„Tak to tolik neřeš," protočila Azeret oči.
„JE TO IDIOT! VŽDYŤ JE DNESKA ÚPLNĚK! A REMUS TAM BUDE SÁM! JENOM PROTO, ŽE ON JE IDIOT!"
„To zvládne, zvládal to celých nevím kolik let, tak to zvládne i teď."
„No jo, jenže před těmi nevím kolika lety, to ještě Lily nevěděla."
***
„Remusi?" oslovila rudovláska svého kamaráda. „Jsi v pohodě?"
„Jo," zasípal. „Jasně."
„Nelži," koukla na něj kritickým pohledem, ale on jen odvrátil hlavu. No jasně, proběhlo jí hlavou- dnes je úplněk. „Kde máš kluky?"
„Nebaví se se mnou," pousmál se nad tím, že to je právě kvůli ní.
„Proč?" nechápala. Záhadně se na ni usmál. Lily si z toho tedy nic nedělala a pokračovala v konverzaci. „Neměl bys jít na ošetřovnu?"
„Možná," pokrčil rameny a zvedl se z křesla.
„Doprovodím tě," broukla a šla za ním. Cestou minuli Siriuse s Leslie, kteří hráli kouzelnické šachy, ale zdálo se, že Siriusovi tentokrát jeho jméno nepřeje. Polovina jeho černých figurek už byla odklizena ze šachovnice.
ČTEŠ
Druhá šance (Lily+James)✔️
FanficJames sice zemře, jenže jedna bohyně jménem Anela se s tím jen tak nesmíří. Dá mu druhou šanci a on může zachránit tolik lidí. Jenže, jak to udělat. Lily ho musí milovat, ale teď je tu ještě někdo jiný. Někdo jménem SEVERUS SNAPE. 9.8.2016 : 242 ve...