ČÁST 19. Konec?

761 81 11
                                    


ANOTACE: Doufám, že mě po tomhle díle nebudete nenávidět. Ale snad ne, protože ještě budou další kapitoly... Mimochodem, víte proč přidávám další kapitolu hned další den? Protože jsem novou kapitolu zveřejnila teprve včera a večer a už má tři komentáře! Děkuju děkuju děkuju! A taky samozřejmě za všechny ty hlasy! A já jsem si řekla, že by vám bylo dobrý poděkovat. Tak děkuju slovem a taky další kapitolou. Všechny komentáře, hlasy a cokoliv jiného vítáno! P.S. teď si na další kapitolu zase asi chviličku počkáte, ale to mi doufám odpustíte...

Přes společenskou místnost prosvištěla k sobě do pokoje rudovlasá dívka. Nezajímalo jí nic okolo, jen už ho chtěla zase vidět. Ale on jí řekl, že si musí udělat úkoly. Když mu nabídla, že můžou spolu, odmítnul. Znamená to něco? Nemá ji snad už rád? To ale nebylo téma hovoru dvou přátel v křeslech společenské místnosti.

„Jsi si jistej, Jamesi? Už nikdy žádná Evansová? Nikdy?" ptal se nevěřícně Remus.

„Nikdy, a jestli lžu, tak do dvou let budeme svoji."

„Proč mám takový pocit, že lžeš..."

„Ahoj," pozdravil je nově příchozí zasněně.

„Čau," vzhlédli oba dva na Siriuse.

„Co tak zasněně?" podivil se zamračeně James.

„Ale nic."

„Stalo se něco mezi tebou a Les?"

„Ne, jen už umím bruslit."

„Já ti říkal, že tě to naučí," pokrčil rameny Dvanácterák, který už se uklidnil.

„A já ti říkal, že jsem neponaučitelnej, ale zřejmě nejsem..." usmál se Tichošlápek a plácnul sebou přes celou pohovku.

„Jamesi?" přišla k nim holka ze třetího ročníku.

„Ano, Ellie?" usmál se na ni.

„Nevíš, čím se živí jednorožec?"

„To fakt netuším...promiň."

„To nic," usmála se s roztomilými ďolíčky v koutcích úst. „Jen jsem chtěla vědět, jestli je to býložravec nebo ne," pokrčila rameny.

„Co ji na tom tak zajímá?" zakroutil hlavou Sirius.

„Nemám ponětí..." to už ale dívenka byla o kus dál.

„Hej, Ellie, proč to chceš vědět?" zavolal na ni.

„Ptal se mě na to jeden kluk z Havraspáru, tak jsem mu chtěla pomoct," otočila se a prošla obrazem a zmizela na chodbě bradavického hradu.

„To je celá Ellie," ušklíbl se Remus. „No, ale zpět k původnímu tématu, Jamesi," obrátil se na něj.

„Co ještě chceš vědět? Tak jak jsem řekl, tak udělám."

„O čem je řeč?" zeptal se zmateně dosud nezúčastněný mladík.

„O tom, že Dvanácterák přestane balit Evansovou. Já tomu totiž nevěřím."

„Ty...? A jo, tys to vlastně říkal, co..." zamyslel se Tichošlápek. „Víte co?"

„Ne?" podíval se na něj James s povytaženým obočím celkem vystrašeně, co na něj jeho kamarád chystá.

„Uděláme večírek, to se musí oslavit!"

***

„Tak trochu výš...ták..."

„Siriusi," zatahal váhavě James kamaráda za rukáv.

Druhá šance (Lily+James)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat