"Harry, utíkej otevřít!"
"Teď ne, musím to domalovat, mami," zakňučel pětiletý klouček a urputně přitlačil na pastelku, aby znovu změnila barvu. Právě maloval svého kmotra Siriuse. Vypadal poměrně zajímavě. Měl zelenorůžové vlasy a fialovou pleť. Oči měl plné zlata a ústa se na všechny modře usmívala. Harry věděl, že se s touto pastelkou lidi malovat nemají, protože když jen jednou jedinkrát řekne nebo napíše, kdo to je, tak se obrázek na tři hodiny stane skutečností. Jenže, to synovi Poberty vysvětlujte. Přece by se nenechal ošidit o možnost vidět kmotra celého fialového. A tak zuřivě tlačil na pastelku, aby mu udělal hezký knírek, který si za ty roky nechal narůst.
"Přijela teta Pety!"
"Teta Tuna!" vykřikl radostně Harry a nechal obrázek obrázkem. Může to dodělat později. Teď přijela teta Tuna!
"Harry, kolikrát ti mám říkat, abys jí tak neříkal!"
"Ale ona říkala, že jí to nevadí. A tátovi se to taky líbí!" usmíval se chlapeček a už otevíral dveře. Jen co tak učinil, vrhnul se své tetičce do náruče.
"Ahoj, Harry!" objala ho také Petunie. Za ní vykoukla hlava asi čtyřleté holčičky celé v červeném.
"Ahoj, Harry," pozdravila ho radostně.
"Čauky, Mandy," oplatil jí úsměv a poté se obrátil na tetičku: "Přivezla jsi dort?"
"No jistě," ukázala mu obrovskou krabici.
"Můžu se podívat?" zaprosil a pokusil se nadzvednout víko.
"Až s ostatními," praštila ho přes ruku.
"Ach jo," povzdechnul si. "Pojď, Mand, ukážu ti svůj pokojíček! Včera jsme ho domalovali!" Petunie ty dva radostně pozorovala. Byli tak roztomilí... A jak si spolu uměli hrát. Kouzelné...
"Krucinál!" ozvalo se z kuchyně. "Já se na to vykašlu!"zanadávala Lily. Petunie už už chtěla nakouknout do místnosti, když jí kdosi proletěl před nosem. Ona ho však viděla jen jako větší šmouhu. Když došla ke dveřím, viděla jen jak se James směje a zároveň hladí svou ženu po vlasech.
Náhle se kolem ní prohnala další šmouha, tentokrát však menší. Malý Harry už drtil maminku v objetí a do ouška jí šeptal, že to nevadí, že ty sušenky upeče sám."A kde máš manžela?" vzhlédl k návštěvě konečně James.
"Ále," mávla rukou. "Zase jel na motorce..."
***
Tak miláčkové moji zlatí! Je to tady. Hrozně se mi po vás stýskalo, a tak jsem si řekla... Chtějí Petunii a Erica? Uvidíme, co se dá dělat. Asi tak. Takže tohle je takový úvod. I když neslibuju, že ji dám dohromady zrovna s Ericem. Ale každopádně, až napíšu první část, měli by jste ji na mém profilu najít pod názvem JINÝ ŽIVOT.
Na co se můžete těšit?
1. Petunie na vysoké škole
2. Eric odrážeč britského famfrpálového týmu
3. Další mudlové
4. Další kouzelníci
5. Rozhovory o jídle s Jamesem Potterem a jeho synem
6. Sirius má rodinu?
A mnoho dalšího. Tedy, pokud to dopíšu, ale doufám, že ano (pokud to vůbec napíšu)
Takže ahojky a za nějaký čas se na vás těším u prvního dílu Jiný život.A na závěr? Ještě jedna otázečka...
Má být Petunie černovlasá (hnědovlasá) nebo blondýnka jako v knížce?
ČTEŠ
Druhá šance (Lily+James)✔️
FanfictionJames sice zemře, jenže jedna bohyně jménem Anela se s tím jen tak nesmíří. Dá mu druhou šanci a on může zachránit tolik lidí. Jenže, jak to udělat. Lily ho musí milovat, ale teď je tu ještě někdo jiný. Někdo jménem SEVERUS SNAPE. 9.8.2016 : 242 ve...