Pov Noor
De bank ligt best lekker eigenlijk. Ik vind het toch raar dat ik mijn eerste nacht in Amsterdam niet in mijn eigen bed slaap. Het geeft een gevoel dat ik niet op mezelf kan zijn ofzo.
Toch ben ik blij dat ik de jongens heb leren kennen. Dan heb ik altijd iemand in de buurt. Morgen gaan we naar hun studio, want ze maken youtube filmpjes. Wel grappig dat youtube echt een beroep is.
Ik had nog nooit van ze gehoord, maar ze zijn best bekent. Nu lig ik hier op de bank. In het huis van 2 jongens van wie ik voor gisteren middag nog nooit had gehoord.
Ik zie Kelvin zijn kamer uit komen. Ik doe snel mijn ogen dicht en maak harde snurk geluiden zodat het lijkt alsof ik al slaap.
Ik merk dat hij stilstaat. Ik voel zijn ogen in mijn rug branden. Ik kan mijn act niet langer volhouden. "Kel, wat doe je?"zeg ik nog steeds met mijn rug naar hem toe. "Jesus, ik dacht dat je sliep. Ik wilde even kijken bij jou" zegt hij. "Hoezo dat? Ga toch slapen kneus!" zeg ik. Kelvin komt bij me op de bank zitten. "Ik kan niet slapen" zegt Kelvin tegen me.
"Oke, en hoe komt dat" vraag ik. "geen idee, normaal slaap ik prima,maar vanavond lukt het gewoon niet" vertelt hij. "Dan blijven we samen wakker" zeg ik. Ik trek mijn knieën op de bank en trek de deken over onze benen heen . We praten de hele nacht. Het is vroeg in de ochend en we zijn nog steeds niet moe.
Pov Kelvin
Ik zit met Noor op de bank. Haar krullen vallen slordig over haar schouder. Ze is mooi. Ik heb gezegt dat ik niet kon slapen en niet weet waarom, maar dat weet ik wel. Ik zag de hele tijd haar gezicht voor me.
En ik weet wat dat betekend. Ik heb dit alleen bij Nina gehad. Waarmee ik 5 jaar samen was. Dus ik weet wel wanneer ik iemand leuk vind.
"Sleepyhead, ben je toch een beetje moe?" vraagt ze lachend. "Nee hoor. Helemaal niet" zeg ik gapend. Ze port me in mijn zij. "Ohnee, hier wil je niet aan beginnen,Noor" zeg ik tegen haar. Ze kijkt me ondeugend aan en ze dijnst al wat naar achter.
Ik begin haar te kietelen. Noor gilt en gaat helemaal stuk van het lachen. Ze probeert me van zich af te duwen. Het lukt heel lang niet, maar dan verlies ik mijn evenwicht en vallen we van de bank. Onze gezichten zin nu heel dicht bij elkaar.
"Jongens, ik ben ook een ochtendmens, maar dit is echt te gek hoor" zegt Peter die in de deur opening staat. "Sorry peet" zegt Noor en ze staat op uit deze ongemakkelijk houding. "We konden niet slapen" zegt ze.
"Precies, sorry dat we je wakker hebben gemaakt, Peet" zegt Kelvin.
JE LEEST
Love Triangle (Herschrijven)
General FictionNoor is nieuw in Amsterdam. Ze heeft net haar plekje gevonden op haar studie en in haar apartementje als Kelvin tegen haar aanbotst op het terras. Ze vinden elkaar gelijk erg interrestant, maar als Kelvin haar mee neemt naar de studio vindt Peter No...