Pov Kelvin
Het is half elf s'ochtends. We hebben heerlijk geslapen. Noor lag helemaal tegen me aan. Het voelde goed. We hebben net ontbeten met eieren en broodjes enzo. We gaan zo naar de studio omdat ik Peter niet nog een dag alleen laten. Dan wordt hij echt kwaad.
Als we aangekleed zijn fietsen we naar de studio. Als ze daar aankomen is Peter niet super vrolijk.
"Ben je daar eindelijk" zegt hij.
"ja, sorry peet. Er kwam wat tussen" Kelvin kijkt lachend naar Noor.
"Ja, dat zal wel, maar zij gaat er niet voor zorgen dat deze film er komt" zegt hij geïrriteerd.Ik schik enorm van zijn reactie,want meestal is Peter heel zachtaardig en rustig.
"Wow gast, slecht geslapen ofzo" zeg ik. Hij zucht even. "Nee, je hebt nu een dag iets met haar en je vergeet je verantwoordelijkheden nu al" roept Peter naar me. "Sorry peter, dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik ga wel dan kunnen jullie werken" zegt Noor teleurgesteld. Ze draait zich om om weg te lopen,maar ik pak haar hand vast."Nee Noor, je hoeft niet weg omdag peter zich als een lul gedraagt. Peter, ik ga gewoon aan het werk en Noor blijft hier" zegt ik boos.
"Prima" Peter loopt weg.
Ik wijs Noor naar de lounge waar ze een beetje kan chillen, want Peter heeft wel gelijk ik kan niet alles laten vallen voor haar. Het is wel mijn baan.Pov Noor
Ik heb een laptop geclaimd en heb netflix opgestart. Ik voel me na een paar minuten toch bezwaard dat iedereen aan het werk ik en ik hier een serie aan het kijken ben. Dus ik klap de laptop weer dicht. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat Peter me geappt heeft.
App tussen Peter en Noor.
P: sorry voor daarnet. Maar ik moest even streng zijn.
N: ja. Zo kende ik je helemaal niet.
P: opzich ken ik je me ook niet zo lang.
N: Ga nou maar aan het werk jij.
P: nee, ik wil je iets laten zien.
N: oke, waar ben je?
P: kom naar beneden
N: oke!Ik loopt niets vermoedend naar beneden. Als ik daar aan komt is peter bezig met een paar houten planken en verf. "Hey was is er"vraag ik. "Kijk dit wordt een van onze sets waar we filmen"zegt hij."ohja, potkast ofniet? Dat heeft Kel me verteldt" zegt ik. Er verschijnd een lach op mijn gezicht omdat ik aan kelvin denkt.
"Je vindt hem echt leuk he?" vraagt peter me.
Ik knik. "Vind je het niet wat snel na 2 wekem gelijk iets serieus?" zegt hij afkeurend."Wat gaat jou dat aan? Luister,ik zal echt niet alle dagen hier zijn hoor,maar als ik er ben vind ik het wel fijn als je gewoon normaal doet. Hoezo moet ik me eigenlijk verantwo..." ik kan mijn zin niet afmaken want Peter stapt naar me toe en kust me...
JE LEEST
Love Triangle (Herschrijven)
Ficción GeneralNoor is nieuw in Amsterdam. Ze heeft net haar plekje gevonden op haar studie en in haar apartementje als Kelvin tegen haar aanbotst op het terras. Ze vinden elkaar gelijk erg interrestant, maar als Kelvin haar mee neemt naar de studio vindt Peter No...