hoofdstuk 4

121 11 0
                                    

Pov Noor

Als we onderweg naar de studio denk ik na over vanochtend. Ik zit bij Kelvin achterop. Zijn haar staat helemaal omhoog door de wind.

We hebben bijna gezoend. Of zag ik dat verkeerd? Ik ken Kel pas 2 dagen. Ik vind dat het kan. Ik ben.nog niet eens begonnen aan mijn opleiding. Ik kan nu nog niet verliefd zijn. Ik heb nog niet eens in mijn eigen huis geslapen!Ik weet het even niet. Ik kan er ook niet naar vragen. Dan denkt hij gelijk dat ik hem leuk vind.

Pov Peter

We zitten op de fiets en ik zie duidelijk dat er iets is tussen die twee. Vanochtend lagen ze zo wat te zoenen tot dat ik binnen kwam. Ze zien er uit of ze elkaar leuk vinden. Snap ik wel. Noor is lief en knap en ze is grappig.

Als we in de studio aan komen maakt Noor kennis met Bram , Jard en Samantha. Kelvin en ik zijn heel druk dus Noor loopt een beetje met Samantha mee. Noor kijkt toe hoe Kelvin en ik een potkast aflevering opnemen. Ik zie haar naar kelvin kijken en Kelvin lacht soms naar haar. Ik zie haar wat praten met Samantha en ze bloost.

Later wordt er ook een WOC gefilmd. "Dit is Noor" zegt ik tegen de camera. "Een meisje waar ik gister tegen aangeknalt ben op straat" maakt Kelvin mijn zin af. Noor vindt het praten tegen een camera nog een beetje raar merk ik. Ze zwaait verlegen en loopt dan het beeld weer uit.

Als iedereen weg is moeten Kelvin en ik afscheid nemen van Noor.  "Nou, jongens het was heel gezellig, maar nu ga ik toch echt naar huis" zegt Noor. "Ja, eindelijk in je eigen bed slapen" zegt Kelvin lachend. "Ik geef je mijn nummer" zegt peter. "Oh,fijn dan kunnen we contact houden" zegt Noor.

Ik kijk triomfantelijk naar Kelvin. "Mijn nummer heb je al" zegt hij lachend. Mijn gezicht vertrekt.
Noor lacht naar kelvin. Ik lach vriendelijk naar Noor en stap op de fiets.

Pov kelvin

Wat heeft Peter? Het ziet toch duidelijk dat ik Noor leuk vind? Maar toen ik zei dat ze mijn nummer al had keek Peter niet heel blij. Is dat een teken dat hij haar ook leuk vindt? Ik moet erachter komen wat zij van mij vindt.

App tussen kelvin en noor

K: hey noor
N: mis je me nu al kel?
K: ja hahah
N: ik vond het echt heel erg leuk met je!
N: oh en Peter natuurlijk
K: ja indd. Waarom wilde je eigenlijk naar huis?
N: kel kom op, ik ben twee dagen in Adam en ik ben pas 2 uur thuis geweest. Het is hier wel stil hoor.
K: haha snap ik. Wnn begint je studie?
N: oh dat duurt nog wel even hoor. Mijn studie begint na de vakantie dus nog 4 weken.
K : Dus genoeg tijd om leuke dingen te doen?
N: ja indd
K: zie ik je snel weer, Noor.
N: ja is goed! X
K: doeg Noor. X

Pov Noor
Ik vind Kelvin leuk. Toen hij me appte werd ik even heel blij en hij wil me vaker zien! Tenminste dat maak ik op uit: ik zie je snel weer. Toen Peter mijn nummer vroeg vanmiddag keek hij heel even naar Kelvin. Alsof hij trots was op iets ofzo. Ik vind Peter ook heel aardig maar hij is gewoon een vriend. Anders dan Kelvin.

Vanmiddag toen de jongens een video opnamen kwam Samantha naast me staan. "Dus wanneer is de bruiloft" zei ze. Ik schrok van haar opmerking, want dat betekende dus dat ik heel opvallend naar kelvin zat te kijken. Ik vertelde dat we nog helemaal niks hadden. Ze zei dat het er heel anders uitzag en toen bloosde ik. Ik hoop dus heel erg dat ze dit nu niet aan iedereen in de studio vertelt heeft.



Love Triangle (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu