hoofdstuk 11

81 5 2
                                    

Pov Kelvin.

Daar zitten we dan. Peter en ik aan het ziekenhuis bed van Noor. Ik heb haar bewustenloos geslagen in een poging om peter te slaan. Hoe twisted het ook klinkt, dit zorgde er wel voor dat alles weer eeen beetje rustig is. Ik ben niet meer boos. En ik hoop dat Noor nog met me wil zijn als ze wakker wordt.

Peter voelt nog steeds wat voor Noor maar heeft beloofd het te laten rusten. Noor mag vanmiddag nog naar huis omdat ze dokters weten dat ze niet in coma is ,maar gewoon even slaapt. Ik ga koffie halen in de kantine van het ziekenhuis. Het is van die slappe ziekenhuis koffie. Als ik terug kom is Noor al wakker. "Hey" zeg ik lief. Ze draait voorzichtig haar hoofd naar me toe. Als ik haar een kus wil geven houd ze me zwakjes tegen. Ik snap het niet,maar ga er niet op in.
"Zullen we dan maar naar huis gaan" zegt Peter. Noor knikt. "We zetten je wel even af" zegt Peter dan. "Blijf je niet bij ons?" vraag ik. Ze schud haar hoofd.

"Ik denk dat ik naar mijn eigen huis ga Kel" zegt Noor. "Zal ik blijven slapen? Ik wil niet dat je alleen bent nu" zeg ik terwijl ik haar help om uit het bed te komen. "Er is niks meer. Alleen een beetje hoofdpijn. Ik ga echt liever naar huis,Kelvin" zegt Noor beslist. Waarom noemt ze me bij mijn hele naam. Ze noemde me altijd Kel. "Oke dan" zeg ik teleurgesteld. We zetten Noor af bij haar huis.

In de auto is er een pijnlijke stilte. Ze weten even niet wat te zeggen. Want peter vind Noor nog steeds leuk en ik voel me daar toch niet helemaal lekker bij.

"Weet je zeker dat je het kan? Je gevoelens verbergen?" begin ik.
"Ja hoor. Ik bedoel,het wordt moeilijk,maar het lukt wel" zegt hij beslist. Ik knik.

Als we thuis komen zijn begint Peter met koken. Hij vraagt of Noor nog geappt heeft. Ik schud mijn hoofd.
" lVond jij ook niet dat ze kortaf deed?" vraag ik. "Nee hoor. Vond je dat?" zegt Peter.

Na het eten ga ik gelijk naar mijn eigen kamer. Ik besluit om Noor even te appen om te vragen hoe het gaat met haar.

App tussen Kelvin en Noor.
K: hey
N: hallo
K: hoe gaat het met je hoofd?
N: wel oke.
K: mooi. Uuh heb je zin om iets te gaan doen morgen?
N: nee, mijn studie begint bijna dus ik moet me voorbereiden enzo.
K: oh oke.
N: ik ga slapen. Doeg.
K:oke doei.

Waarom doet ze nou zo? Ik heb toch sorry gezegt voor die klap tegen haar hoofd. Zou ze toch iets voor Peter voelen? Maar waarom zegt ze dat niet gewoon, dan doet het mij ook minder pijn.

Pov Peter

Het zit me toch niet lekker dat Noor alleen thuis is en nog niks van zich heeft laten horen. Ik app haar even.

App tussen Peter en Noor.
P: hey noortje, hoe gaat ie?
N: hey peet. Met mijn hoofd wel goed maar tussen Kelvin en mij ik het heel anders sinds die klap.
P: oh dat is klote. Wat is er dan?
N: ik heb gewoon een naar verleden gehad en toen ik die boze blik in zijn ogen zag wil ik even niks met hem te maken hebben.
P: wow heftig man. Maar denk je dat het nog goed komt?
N: weet het niet peet. Ik weet gewoon dat ik nu even geen behoefde heb aan hem.
P: jammer. Wanneer begint je studie?
N: nog lang niet.
P: oh oke. Heb je zin om morgen even naar het park te gaan ofzo.
N: uuh ja hoor.
P: tot morgen dan Noor. 12 uur?
N: tot morgen peet. 12 uur is goed.

Pov Peter
Morgen met Noor naar het park. Ze klinkt verdrietig en ik wil haar helpen. Ik doe het niet om haar te versieren,maar ze vertrouwd me gewoon op dit moment en ik wil haar helpen.

Pov Noor
Ik ben echt verdrietig. Mijn hoofd doet geen pijn meer,maar ik zag een hele andere kant van Kelvin. Ik ben bang. Peter is er voor mij hem voel ik me veilig. Hij is belangrijk voor mij. Ik ga Kelvin bellen en zeggen dat het uit is. Ik ben te bang voor de gevolgen als ik het face to face zeg.

Telefoongesprek Noor en kelvin.
N: hey Kelvin. Kunnen we even praten.
K: uuh ja tuurlijk. wat is er?
N: ik wil ermee stoppen.
K: waarmee? Met ons?
N: ja kel. Ik voel het niet meer.
K: Noor. Alsjeblieft als dit iets met die klap te maken heeft zeg het dan. Het spijt me echt.
N:weet ik kelvin. En dat is het ook niet, ik zag een hele andere kant van je en die stond me niet echt aan. Het is klaar.
K: Noor alsj.....

Noor hangt op.

Love Triangle (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu