hoofdstuk 20

70 7 1
                                    

Kelvin

Als we door de stad lopen pakt hij mijn hand vast. Ik trek hem met een rood hoofd weg.
"Wat doe je" vraagt hij.
"Ik ...uh..sorry..ik schok gewoon" zeg ik.
"Je wil het niet in het openbaar he?" stelt hij vast.
"Sorry" zeg ik.
"Nee, het spijt mij" zegt hij.
"Waarom?" vraag ik.
"Dat je je voor me schaamt. Ik ga maar weer eens" zegt hij duidelijk boos.
"Hey wacht eens. Ik schaam me niet voor je" zeg ik.
"Waarom wil je dan niet aan de hele wereld laten zien dat we samen zijn"
"Ik ben er pas net achter,Niels" zeg ik.
"Ik wil iemand die trots is dat hij me me is.Bel me maar als jij dat bent" zegt hij en dan loop bij weg.

Ik kijk hem na en denk wat er nou fout ging. Ik wil met hem zijn. Heel graag zelfs. Maar ik ben ik nog gewoon niet zo openhartig als hij. Maar ik wil met hem zijn. Ik vind hem zo leuk.

Peter
Noor en ik liggen op de bank een film te kijken.
Een of andere romantische vrouwenfilm. Ik kijk naar Noor. Haar mooie krullen, haar mond, haar schattige neusje en haar ogen. Ze is prachtig. Hoe kon ik? Kijk wat ik heb!

En alleen voor de seks heb ik haar verraden. En het vervelende is: ik moet het haar vertellen en dan is dit allemaal over. Dan wil ze me nooit meer zien. Dan zal ik nooit in haar prachtige ogen kijken, haar zachte lippen zoenen, haar warme lichaam tegen me aanvoelen als we weer een film kijken.

Ik wil haar niet kwijt. Ze betekent zo veel voor me. Ze maakt me aan het lachen. Ze verteld me alles, ookal is het misschien het raarste ooit. Ze helpt me als ik vast zit. Dan zit ik gefrustreerd aan tafel en dan legt ze handen op mij schouders en geeft me een kus op mijn wang en fluistert: "Het komt wel goed, Peet. Relax even dan lukt het staks wel".

Er rolt een traan over mijn gezicht. En gelijkt kijkt ze met haar grote ogen aan. "Hey, wat heb je" vraagt ze lief.
"Ik wil je gewoon niet kwijt, Noor" zeg ik.
"Je raakt me niet kwijt peter. Ik ben gewoon hier" zegt ze. "Niet meer als ik je dit vertel" zeg ik zacht.

Ze gaat rechtop zitten. Ze kijkt me achterdochtig aan.
"Wat is er dan, Peter" vraagt ze.
"Ik wil je geen pijn doen, Noor" zeg ik smekend.
"Wat.. is er aan de hand, peter" vraagt ze nog eens.
"Ik ben vreemd gegaan" zeg ik snel.

Ze is stil en er rolt een traan over haar wang. Ik wil hem weg vegen. Maar ze staat op en loopt de deur uit. "Bel me niet meer" zegt ze zacht voor ze de deur dicht gooit. Ik heb het verpest. Met het meisje wat zo belangrijk voor me was.

Love Triangle (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu