hoofdstuk 24

111 7 1
                                    

Noor

Een half jaar later*

"Heb je alles" schreeuw Max vanaf beneden. "Jahaa" schreeuw ik terug. Ik stommel met mijn laatste spullen de trap af en als ik buiten kom zie ik een groen busje met blauwe letters erop.
"Finaly" staat erop. Ik vind het zo mooi. Ik omhels Max en geef hem een kus. "Het is prachtig" zeg ik.

We dumpen onze spullen in de bus en dan heb ik mijn afscheidsfeest. Samen met Niels, Kelvin, Rosa en nog een paar andere vrienden van m'n studie.
Ik krijg allerlei cadeautjes van iedereen.
Van Rosa een mooie tas, van Kel een CD met allemaal liedjes erop en van niels een zonnebril.

"Super lief jongens dankjewel" zeg ik tegen iedereen.
"Ik ga jullie allemaal zo missen. Ik ken jullie pas een paar jaar,maar in die jaren is er zoveel gebeurd en ik wil jullie bedanken wat jullie voor me gedaan hebben" zeg ik en er rolt een traan over mijn wang. Max slaat mijn arm om me heen.

"Ik ga naar Amerika. Met de leukste jongen van de hele wereld" zeg ik en dan hef ik mijn glas "Proost". Iedereen Proost. Ik ga deze mensen zo missen.

Peter
Ik zit thuis op de bank. Alleen. Kelvin is naar een feestje,maar hij wilde niet zeggen van wie. Nou ja, i dont care. Ik mis iemand in mijn leven. Met joselyn is het niks geworden, want die moest terug naar Costa Rica.

Ik mis Noor nog steeds. Ik kon zo hard met haar lachen. Ze was zo lief en slim en knap.
Waarom ben ik dan ook zo stom geweest om met Carré naar bed te gaan?
De hele avond zit ik een beetje onzin te kijken. Als Kelvin om 2 uur thuis komt.

"Wat doe jij nog op" zegt hij aangeschoten. "Niks. Hoe was het?" Vraag ik. "Leuk, ik ga Noor zo missen" hij struikeld over de stoel en gaat op zijn bek. "Hoezo? Waar gaat ze heen dan?" Vraag ik. "Amerika, sukkel" hij gaat helemaal stuk om zichzelf. Hij word zo naar als hij teveel drinkt. "Wat? Naar amerika?" Vraag ik. "Hallo,Hallo anybody home. Think mc fly, think" quote hij uit back to the future. "Kelvin, kom op. Even serieus. Wat gaat Noor doen in Amerika"
"Reizen met Max"
"Wie is Max"
"Jij weet niet zoveel he"
"Nee ik heb haar al 6 maanden niet gesproken"
"Omdat je ...." hij giechelt "sex had met Carré"
Ik zucht. Hij heeft gelijk. Maar ik wil wel afscheid van haar kunnen nemen.

De volgende dag.
Ik zie Noor een busje instappen.
"NOOR" schreeuw ik. Ik zie haar hoofd uit het busje komen. Ik ren naar haar toe.
Als ik bij het busje ben kijkt ze me raar aan.
"Wat doe je hier"
"Waarom zei je niet dat je weg ging"
"Waarom zou ik, peter"
"Omdat je wel mijn vriendin was, Noor. Je was belangrijk voor me"
"Nou, dat heb ik gemerkt"
Ik hoor een mannen stem uit het busje komen.

"Ik moet gaan , peter"
"Noor. Ik wil je niet terug maar ik wil niet dat je met ruzie vertrekt"
"Doei peter"
Ze geeft me een kus op mijn wang en stapt in het busje. Ze was weg. Voor altijd.

Einde.

Love Triangle (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu